Здравейте колеги,имам проблем с моят Фиат,на моменти ми се губи мощността,на моменти хварчи,нямам идея от какво може да е,закачал съм я на компютър,дава ми грешка на EGR-клапана,от време на време ми светва лампичката за дюзите,на моменти гасне,не знам дали едното има нешто общо с другото,ако някой има идея моля да помага! Благодаря ви предварително!
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Проблем с Мареа 2.4 тд
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Отговора на проблема ти се крие в поста ти.Изолирай си ЕГР и виж разликата каква ще е .Между другото най вероятно и ма проблеми с ел.част на ЕГР.Представлява електромагнит който се управлява от ЕКУ и разрешава на вакум да задейства същинската клапа.Изкарай маркучето от вакум клапата и го затапи с нещо(болтче).Убеди се че клапата не е заседнала в някакво положение различно от затворено. Успех!!!
 
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Това е защото до него стига вакум от вакум помпата дори и в покой а той вече не затваря херметично и пропуска и именно този звук чуваш.А що се отнася до другата (изпълнителя) за да си сигурен трябва да се разглоби за да се убедиш че не е за седнала.Но моя съвет е изключи и вакума и пробвай.
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Изключих днес вакуума но не видях голяма промяна пак е на моменти,даже смених маркучите които влизат в ЕГР-то бръкнах в отвора на вакуум клапата и натиснах надолу има някаква промяна но на моменти пак се губи мисля утре да се пробвам да сваля самата клапа и да видя какво става вътре и ще се опитам да я раздвижа ако има начин.
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 днес свалих клапата в нея имаше много нагар дупката от 20мм беше станала 6мм,поогледах клапата не уплатнява добре,бях прочел някаде че е най добре да се запуши направо от фланеца,аз това и направих,взех едно парче ламарина лепнах му от червения силикон и го стегнах здраво,не сам пробвал колата исках да драпне хубаво силикона утре ще видя резултата!
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 това е доста срештан проблем и при опелите с "еко мотрите" но и не само при тях. някои си ги почистват и така 2-и в годинката и накрая стигат до че или сменяш или изолираш.успехmitached написа:днес свалих клапата в нея имаше много нагар дупката от 20мм беше станала 6мм,поогледах клапата не уплатнява добре,бях прочел някаде че е най добре да се запуши направо от фланеца,аз това и направих,взех едно парче ламарина лепнах му от червения силикон и го стегнах здраво,не сам пробвал колата исках да драпне хубаво силикона утре ще видя резултата!
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Лошото при теб е че каквото и да ти кажа е свързано с средства,а на теб явно не ти се дават. Първо отново диагностика, с (Виза този модел не се хваща) и то не само прочитане и нулиране на грешки. Трябва да се сравнят стойностите които се измерят да ли са в норма.Това че колата то е жива ту не ме кара да си мисля че някъде е възможна лоша връзка,но къде е въпроса.Най добре е да се свържеш с човек на когото имаш доверие и да закачите колата с лап топ и да направите теста в движение.Когато тя забие несъмнено някой параметър ще е извън норми и причинява това и поведение. Успех!!!
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Преди 20 дни свалих помпата имаше някакав датчик за смяна проверена е и при нея всичко е наред,после направиха центровка 3,6 градуса предварение и дадоха на компа дава грешка само ЕГР-то и когато варви добре изведнъж светва лампичката която изглежда като дюза и колата забива за това мислех че е от ЕГР-то,вече идея нямам,а за човек на когото да вярвам няма такав защото колкото пати ходя на маистор кадето и да е всеки път ги хващам да ме товарят със сметката и стават големи панаири,нямам доверие на нито един майстор и за това предпочитам да потърся помощ тук при вас защото имам повече вяра.ако някой може да ми препоръча човек на който мога да си доверя автомобила и да знам че ще направи всичко вазможно колата да е добре,не е въпроса за средствата,вапроса е за качеството.В Бурас и района не съм чул за нито един добър майстор на фиат,всеки като види фиат почва да мънка и се чуди как да не вземе колата,поне при мен е така,всички искат само опели и WV-та другото е трудно за обслужване и не им се занимава повече работа за същите пари.
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Еми колегата specialista ти е доста близо до Бургас....аз до сега да съм си закарал колата при него....Дори обмислям да ходя при него да я погледне, макар че нищо и няма и съм доста по-далеч. Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Колата си беше същата и преди това,смениха някакъв температурен датчик или поне това ми казаха струвал 14лв и имало някакъв заседнал елемент и го оправили,това го направиха в лозово може да си чувал за този сервиз,работят саамо с помпи бош,момчето което прави помпата ми каза да дадат предварение 3,8 градуса ама онези папагали го докараха 3,6 и казаха че е добре и няма да има проблем.
 Коментар
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	

 
							
						
Коментар