На моята само ми отчиташе дали е натиснат.Стойности не даваше Висата.Но има много малък шанс да не съм гледал, където трябва.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Гаден проблем придърпване JTD.
Collapse
X
-
ogi28b написа:Тези стойности мисля че трябва да могат да се видят със софтуер за връзка с компютъра на колата. Т.е. на диагностика. Със сигурност съм виждал на Визата положение на педала, измерено в проценти. Следователно може да се вижда и абсолютния сигнал във волтове или омове или литри или в каквото се имзерва.
Коментар
-
Eто решението на проблема:За АРР сензора:Ето го конектора: Какво означават оградените в червено позиции ?Eто и моите стойности:------------По препоръка на колегата Хаджов почистих всичките крачета + контактен спрей.Грешка за сензора нямаще записана преди процедурата, баща ми обаче даде на контакт, докато беше разкачен конектора и такава се записа веднага е ЕКУто.След това вързах конектора и изчистих грешката.Изчезна гадното придърпване на 1ва и 2ра предавка в ниските обороти (1300-1400). Газта сега е по плавна.2 часа щъках из града, за да се убедя и придърпването го няма !----------ъпдейт - в моя случай не е това проблема, т.е. придърпването още го има - 17,08,2009г.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Тънкия момент е освен потенциометъра на педала да е здрав електрически, то и стойността му да се изменя плавно с натискането. Да няма задържане и "дупки".Това разбира се при отстранен софтуерен бъг, както беше написано, и задължително изчистени дюзи с добавка. Аз ползвам REDEX, както и всички край мени сме доволни.Fiat Punto '95 TD, Fiat Marea '00 JTD, Fiat Stilo '05 JTD, Fiat Brava '96 D, Fiat Doblo '08 MJTD, Fiat Doblo '08 metan, Fiat Multipla '05 metan
Коментар
-
Re: Гаден проблем придърпване JTD.
J T D написа:jingibi написа:Имам следния проблем с JTD топри немного натиснат педал на газта най вече при отнемане се получава едно придърпване което е мн. гадно. Усеща се най силно при движение с 50-60 примерно и обороти на мотора под 2000-2100 но го има и при 140-150 на пета но е с по голяма честота. Иначе алфичката си върви страхотно лампата с дюзата не си е помисляла да мигне(работи не е изгоряла) нямам проблеми с разхода с димене или нещо такова. Ако някои има идея моля да е сподели. Качваха е на тест два пъти единия вика педала на газта друг рег.клапан на помпата ако не помпата пък може и другаде да е и т.н.Fiat Punto '95 TD, Fiat Marea '00 JTD, Fiat Stilo '05 JTD, Fiat Brava '96 D, Fiat Doblo '08 MJTD, Fiat Doblo '08 metan, Fiat Multipla '05 metan
Коментар
-
Re: Гаден проблем придърпване JTD.
BEKI написа:J T D написа:jingibi написа:Имам следния проблем с JTD топри немного натиснат педал на газта най вече при отнемане се получава едно придърпване което е мн. гадно. Усеща се най силно при движение с 50-60 примерно и обороти на мотора под 2000-2100 но го има и при 140-150 на пета но е с по голяма честота. Иначе алфичката си върви страхотно лампата с дюзата не си е помисляла да мигне(работи не е изгоряла) нямам проблеми с разхода с димене или нещо такова. Ако някои има идея моля да е сподели. Качваха е на тест два пъти единия вика педала на газта друг рег.клапан на помпата ако не помпата пък може и другаде да е и т.н.AR 145 JTD
Коментар
-
Re: Гаден проблем придърпване JTD.
jingibi написа:Общо взето работата при мен отива на ремап. Явно проблепът е в управлението на впръскването а не в някой изпълнителен елемент.
Коментар
-
Re: Гаден проблем придърпване JTD.
vsd написа:Колега, колата не ти е излязла с този проблем от завода. Затова и да правиш ремап, най вероятно няма да промениш нещо. Ако има проблем при впръскването, той едва ли се дължи на заводския софтуер и смяната му с коригиран едва ли ще промени нещо.ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ
Коментар
-
Имах същите проблеми с придърпване при плавно подаване на газ.Най- добре се усещаше на 1 и 2 предавка.Тази зима започна да ми свети лампата за грешка. Грешката беше TP sensor switch B . Разбрах че трябва да си оправя потенциометъра на педала. При стартиране на двигателя понякога грешка не се индикираше но след подаване на газ излизаше. Дори и при изключен двигател след изтриване на грешката и след това подаване на газ пак я отчиташе. В Фиат ЕкуСкан отчиташе около 20% на педала и тогава даваше грешка. Последва сваляне на датчика ,разглабяне, разпояване, разглабяне до пистите на потенциометъра. Надрасках пистите с молив, натегнах насрещните пластини с 4-5 мм (внимателно и равномерно). Внимавайте ! при разглабянето в датчика има две пружини навити една в друга, те няма да изкочат, но запомнете как са били защото са под леко напрежение и после пак трябва да ги сглобите по същия начин. Бележете всичко преди разглабянето - така ще си спестите време. Сега колата ускорява плавно , не дава грешка и дори е по мощна. Ако бях внимавал повече при разглабянето може би ремонта щеше да е за 1-2 часа. Колата ми е на 330000км и датчика не беше пипан( и май му е било дошло времето).Мисля че датчика не е пипан защото буксата под жабката беше залепена с фабричните дунапрени. Аз си реших проблема така. Пожелавам Ви успех с вашите и се надявам да съм бил полезен.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар