Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Гаден проблем придърпване JTD.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    На моята само ми отчиташе дали е натиснат.Стойности не даваше Висата.Но има много малък шанс да не съм гледал, където трябва.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #32
      ogi28b написа:
      Тези стойности мисля че трябва да могат да се видят със софтуер за връзка с компютъра на колата. Т.е. на диагностика. Със сигурност съм виждал на Визата положение на педала, измерено в проценти. Следователно може да се вижда и абсолютния сигнал във волтове или омове или литри или в каквото се имзерва.
      Първо Честита Нова година на всички колеги от форума с пожелание за здраве и безавариино и безпроблемно движение по пътищата.Това ми е първия пост за Новата година и разбира се в дизел-раздела.За цитираните стойности от колегата emzo:тези стойности ,които е цитирал колегата за АРР-датчика не могат да се видят с какъвто и да е софтуер при диагностика.Могат да се видят само ако се откачи 6-пиновия бял куплунг под жапката на колата и се измери с мултицет стойностите му на самия куплунг идващ от датчика/може и с прост китайски от 5 лв./Но това не е достатъчна гаранция,че всичко е ОК.Истинското замерване се прави в реално време на куплунга на контролера.Там стойностите излизат във волтове и тогава се разбира дали е ОК.Защото много често този бял куплунг под жапката не прави добра връзка и това се отчита само ако се измерват напреженията във волтове.В омове и литри не може да излезе сигнал при каквато и да е диагностика.В % задействан датчик-може ако е заложено в софтуера както на диагностичната апаратура,така и в софтуера на контролера.

      Коментар


        #33
        Eто решението на проблема:За АРР сензора:Ето го конектора: Какво означават оградените в червено позиции ?Eто и моите стойности:------------По препоръка на колегата Хаджов почистих всичките крачета + контактен спрей.Грешка за сензора нямаще записана преди процедурата, баща ми обаче даде на контакт, докато беше разкачен конектора и такава се записа веднага е ЕКУто.След това вързах конектора и изчистих грешката.Изчезна гадното придърпване на 1ва и 2ра предавка в ниските обороти (1300-1400). Газта сега е по плавна.2 часа щъках из града, за да се убедя и придърпването го няма !----------ъпдейт - в моя случай не е това проблема, т.е. придърпването още го има - 17,08,2009г.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #34
          Emzo студ не студ отивам в гаража, ще направя каквото си писал.

          Коментар


            #35
            Тънкия момент е освен потенциометъра на педала да е здрав електрически, то и стойността му да се изменя плавно с натискането. Да няма задържане и "дупки".Това разбира се при отстранен софтуерен бъг, както беше написано, и задължително изчистени дюзи с добавка. Аз ползвам REDEX, както и всички край мени сме доволни.
            Fiat Punto '95 TD, Fiat Marea '00 JTD, Fiat Stilo '05 JTD, Fiat Brava '96 D, Fiat Doblo '08 MJTD, Fiat Doblo '08 metan, Fiat Multipla '05 metan

            Коментар


              #36
              Re: Гаден проблем придърпване JTD.

              J T D написа:
              jingibi написа:
              Имам следния проблем с JTD топри немного натиснат педал на газта най вече при отнемане се получава едно придърпване което е мн. гадно. Усеща се най силно при движение с 50-60 примерно и обороти на мотора под 2000-2100 но го има и при 140-150 на пета но е с по голяма честота. Иначе алфичката си върви страхотно лампата с дюзата не си е помисляла да мигне(работи не е изгоряла) нямам проблеми с разхода с димене или нещо такова. Ако някои има идея моля да е сподели. Качваха е на тест два пъти единия вика педала на газта друг рег.клапан на помпата ако не помпата пък може и другаде да е и т.н.
              При мен е абсолютно същото като при теб колега,с разликата че ми го прави на всики предавки,започва от 1410-1800об!При мен проблема е че ми припикава някоя дюза(разпръсквач)!
              Имал съм такъв случай - колата беше Алфа и като задържеше 1800 - 2000rpm по дълго време започваше да прекъсва като бензинова кола, при това не всеки път.Проблема беше "пикаещ" разпръсквач.Поради тази причина периодично си чистя системата с добавки.
              Fiat Punto '95 TD, Fiat Marea '00 JTD, Fiat Stilo '05 JTD, Fiat Brava '96 D, Fiat Doblo '08 MJTD, Fiat Doblo '08 metan, Fiat Multipla '05 metan

              Коментар


                #37
                Re: Гаден проблем придърпване JTD.

                BEKI написа:
                J T D написа:
                jingibi написа:
                Имам следния проблем с JTD топри немного натиснат педал на газта най вече при отнемане се получава едно придърпване което е мн. гадно. Усеща се най силно при движение с 50-60 примерно и обороти на мотора под 2000-2100 но го има и при 140-150 на пета но е с по голяма честота. Иначе алфичката си върви страхотно лампата с дюзата не си е помисляла да мигне(работи не е изгоряла) нямам проблеми с разхода с димене или нещо такова. Ако някои има идея моля да е сподели. Качваха е на тест два пъти единия вика педала на газта друг рег.клапан на помпата ако не помпата пък може и другаде да е и т.н.
                При мен е абсолютно същото като при теб колега,с разликата че ми го прави на всики предавки,започва от 1410-1800об!При мен проблема е че ми припикава някоя дюза(разпръсквач)!
                Имал съм такъв случай - колата беше Алфа и като задържеше 1800 - 2000rpm по дълго време започваше да прекъсва като бензинова кола, при това не всеки път.Проблема беше "пикаещ" разпръсквач.Поради тази причина периодично си чистя системата с добавки.
                Общо взето работата при мен отива на ремап. Дюзите ги тестваха на две места и нищо притеснително не откриха. Ползвах различни добавки но промяна няма. Явно проблепът е в управлението на впръскването а не в някой изпълнителен елемент.
                AR 145 JTD

                Коментар


                  #38
                  Напиши какъв е резултата, след като го направиш.
                  Fiat Punto '95 TD, Fiat Marea '00 JTD, Fiat Stilo '05 JTD, Fiat Brava '96 D, Fiat Doblo '08 MJTD, Fiat Doblo '08 metan, Fiat Multipla '05 metan

                  Коментар


                    #39
                    Re: Гаден проблем придърпване JTD.

                    jingibi написа:
                    Общо взето работата при мен отива на ремап. Явно проблепът е в управлението на впръскването а не в някой изпълнителен елемент.
                    Колега, колата не ти е излязла с този проблем от завода. Затова и да правиш ремап, най вероятно няма да промениш нещо. Ако има проблем при впръскването, той едва ли се дължи на заводския софтуер и смяната му с коригиран едва ли ще промени нещо.
                    FIAT Bravo JTD GT '99

                    Коментар


                      #40
                      Re: Гаден проблем придърпване JTD.

                      vsd написа:
                      Колега, колата не ти е излязла с този проблем от завода. Затова и да правиш ремап, най вероятно няма да промениш нещо. Ако има проблем при впръскването, той едва ли се дължи на заводския софтуер и смяната му с коригиран едва ли ще промени нещо.
                      М да съгласен съм с Влади!Мойта е след ремап и нищо не се е променило след него!Пак си има леко предърпване,но както казах в предните си постове,обеден съм,че ми препикава дюза(разпръсквач)!Колега "jingibi",не си мисли,че ще се оправи проблема след ремап!Ти пак си го направи,не други резултати неочаквай!Поздрави!
                      ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

                      Коментар


                        #41
                        Имах същите проблеми с придърпване при плавно подаване на газ.Най- добре се усещаше на 1 и 2 предавка.Тази зима започна да ми свети лампата за грешка. Грешката беше TP sensor switch B . Разбрах че трябва да си оправя потенциометъра на педала. При стартиране на двигателя понякога грешка не се индикираше но след подаване на газ излизаше. Дори и при изключен двигател след изтриване на грешката и след това подаване на газ пак я отчиташе. В Фиат ЕкуСкан отчиташе около 20% на педала и тогава даваше грешка. Последва сваляне на датчика ,разглабяне, разпояване, разглабяне до пистите на потенциометъра. Надрасках пистите с молив, натегнах насрещните пластини с 4-5 мм (внимателно и равномерно). Внимавайте ! при разглабянето в датчика има две пружини навити една в друга, те няма да изкочат, но запомнете как са били защото са под леко напрежение и после пак трябва да ги сглобите по същия начин. Бележете всичко преди разглабянето - така ще си спестите време. Сега колата ускорява плавно , не дава грешка и дори е по мощна. Ако бях внимавал повече при разглабянето може би ремонта щеше да е за 1-2 часа. Колата ми е на 330000км и датчика не беше пипан( и май му е било дошло времето).Мисля че датчика не е пипан защото буксата под жабката беше залепена с фабричните дунапрени. Аз си реших проблема така. Пожелавам Ви успех с вашите и се надявам да съм бил полезен.

                        Коментар

                        Working...
                        X