Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Гаден проблем придърпване JTD.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Гаден проблем придърпване JTD.

    Имам следния проблем с JTD топри немного натиснат педал на газта най вече при отнемане се получава едно придърпване което е мн. гадно. Усеща се най силно при движение с 50-60 примерно и обороти на мотора под 2000-2100 но го има и при 140-150 на пета но е с по голяма честота. Иначе алфичката си върви страхотно лампата с дюзата не си е помисляла да мигне(работи не е изгоряла) нямам проблеми с разхода с димене или нещо такова. Ако някои има идея моля да е сподели. Качваха е на тест два пъти единия вика педала на газта друг рег.клапан на помпата ако не помпата пък може и другаде да е и т.н.
    AR 145 JTD

    #2
    От всичко написано разбрах ,че колата е ALFA JTD нищо друго ,а и заглавието не дава яснота за същността на темата.Споделил ли си проблема с Алфистите http://clubalfaromeo.com/forum/index.php
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      Прецака ми се кирилицата затова копирах темата си от форума от където и идвам. Колата е Alfa 145 1.9 JTD и първо с колегите споделих но никой няма идея поне до момента. На диагностика сам ходил но или не разбират или не им се занимава или пък не сам намерил човека не
      AR 145 JTD

      Коментар


        #4
        Останалото което мога да дам като информация че проблема си го има и при топъл и при студен двигател без разлика. На единия тест излизе некоректна информация от дебитомера смених го но без ефект. Споменаха ми че рег.клапан на помпата за високо налягане давал проблеми на италиянките но понякога не се оправяла работата само с него ами и с цялата помпа. Мисълта ми е ако някой е имал подобен проблем да сподели нещо. Докладвам веднага ако отстраня проблема и мерси предварително.
        AR 145 JTD

        Коментар


          #5
          jingibi написа:
          Останалото което мога да дам като информация че проблема си го има и при топъл и при студен двигател без разлика. На единия тест излизе некоректна информация от дебитомера смених го но без ефект. Споменаха ми че рег.клапан на помпата за високо налягане давал проблеми на италиянките но понякога не се оправяла работата само с него ами и с цялата помпа. Мисълта ми е ако някой е имал подобен проблем да сподели нещо. Докладвам веднага ако отстраня проблема и мерси предварително.
          Провери си маркучите след турбото!

          Коментар


            #6
            Сиреч да няма някой цепнат. Не съм забелязал такова нещо според мен щеше да има поне малко омасляване пък и преди 6-7 месеца си свалях двигателя(спукан картер) и ги огледах щателно все щях да забележа нещо. Друго нещо щях да питам да неби да е била чипосвана нещо колата преди да я взема аз и нещо да не е както трябва. Понеже наблюдавам и едно друго нещо когато потдържам скоростта с педала на газта колата или забива муцуната или набира много бързо просто не може да се кара лекичко. Единият от диагностиците ми каза че било нормално това било алфа и била направена да върви като бяс. Има ли съществени разлики между 1.9JTD на FIAT и наAlfa Romeo някой знае ли?
            AR 145 JTD

            Коментар


              #7
              Моторите са еднакви, а като сте го закачали на тестер, проследихте ли налягането на горивото на празен ход / 300бара/ и дали се изменя и колко при увеличаване на оборотите?

              Коментар


                #8
                hit-ko написа:
                Моторите са еднакви, а като сте го закачали на тестер, проследихте ли налягането на горивото на празен ход / 300бара/ и дали се изменя и колко при увеличаване на оборотите?
                Изменя се т.е. с повишаване на оборотите нараства както е редно според мен. Освен това се наблюдава и друго при стартиране (не всеки път) налягането при празен ход се изменя и двигателя мени оборотите си около 3-4 секунди и после спира. Затова ми казаха че клапана на помпата е за смяна (400 лева някаде). Затова имам най голямо съмнение че това придърпване може да се предизвиква от горивото по точно от пулсации в налягането ли де да знам. Но просто не ми се вадят здравите зъби искам по точна диагноза. Не можах да намеря свестен диагностик поне във Варна затова се заех да търся помощ по форумите и да се спасявам сам. То естествено явно работата не става само с компютър но все пак този вид (Common rail) системи са на пазара повече от 10 години и все нещо трябва да поназнайват хората от този бранш.
                AR 145 JTD

                Коментар


                  #9
                  и при мен го има този проблем само на 1 и 2 предавка придърпва
                  Bravo GT JTD105

                  Коментар


                    #10
                    тва придърпване на ниска скорост е нормално поведение на всички италянки дори и бензиновите немогат да се карат спокойно бавно много са игриви,с каква скорост си на 5 предавка когато ти предърпва и на колко оборота го прави,коя година е колата,защото JTD имат софтуерен бъг между 2600-3000об./мин. тогава се получава турбо дупка и решението е само ремап.ако има спукан въздуховод колата ще пуши и няма да върви.регулиращия клапан на налягането може да пробваш да го продухаш и да му провериш цедката отпред да не е запушен нещо,при проблем с помпата високо налягане симптоните са други.с две думи ако колата ти върви и на диагностика не показва нищо просто колега несе вкарвай в никви филми и си карай колата
                    BRAVA 1.9 JTD 105hp+ EX
                    E46 320D

                    Коментар


                      #11
                      http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...Прочети го и ако,е горе-долу като при мен,аз го лекувам с добавка за почистване на инжекциона.Купувам я от Бриколаж,но не помня на коя фирма е.Като изключа първите 10-15сек.след паленето,вече оборотите не играят,а придърпването изчезна нацяло.
                      fiat marea 1.9 jtd-taxi

                      Коментар


                        #12
                        Някъде и то в БГ форум, но не знам къде, беше споменато, че е бъг в софтуера, даже пишеше кои коли са засегнати, по ВИН номера, но пусто не го намирам къде съм го чел.
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #13
                          emzo написа:
                          Някъде и то в БГ форум, но не знам къде, беше споменато, че е бъг в софтуера, даже пишеше кои коли са засегнати, по ВИН номера, но пусто не го намирам къде съм го чел.
                          пишем без да четем другите мнения
                          BRAVA 1.9 JTD 105hp+ EX
                          E46 320D

                          Коментар


                            #14
                            2she написа:
                            emzo написа:
                            Някъде и то в БГ форум, но не знам къде, беше споменато, че е бъг в софтуера, даже пишеше кои коли са засегнати, по ВИН номера, но пусто не го намирам къде съм го чел.
                            пишем без да четем другите мнения
                            Всъщност е така, отворих темата, отидох да хапна и после писах, а се оказа, че през това време е писано.Сори
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #15
                              2she написа:
                              emzo написа:
                              Някъде и то в БГ форум, но не знам къде, беше споменато, че е бъг в софтуера, даже пишеше кои коли са засегнати, по ВИН номера, но пусто не го намирам къде съм го чел.
                              пишем без да четем другите мнения
                              Ми сори колега, ама и ти май не си чел поста на колегата с проблема
                              jingibi написа:
                              Усеща се най силно при движение с 50-60 примерно и обороти на мотора под 2000-2100 но го има и при 140-150 на пета но е с по голяма честота.
                              Присърпването от бъга е много малко, сравнено с това което описва колегата. А иначе 2she, изобщо не съм съгласен с това ще италиянките придърпват на ниска скорост. За мен това е абсолютно ненормално.emzo ти не каза ли че със стария катализатор ти е придърпвала на моменти.
                              FIAT Bravo JTD GT '99

                              Коментар

                              Working...
                              X