Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Brava 1.9 TD100 - Прегрява (Проблема е РЕШЕН)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    OCIO написа:
    ...По тъпо измислена охладителна система от на 1,9ТD100 не съм виждал.Май напролет ще се разделяме с тая Брадва.
    Интересно, как някои нямаме проблеми с "тъпата охладителна система"?
    Frontera Sport, X20SE март 1998

    Коментар


      #17
      Може би ако на два ангренажни ремъка всеки сменя водна помпа и термостат на 3 години поне както и охладителната течност на 100000 км или 2 години проблеми няма да има ама много малко потребители ги знаят тези тънкости.
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #18
        Tornado написа:
        Може би ако на два ангренажни ремъка всеки сменя водна помпа и термостат на 3 години поне както и охладителната течност на 100000 км или 2 години проблеми няма да има ама много малко потребители ги знаят тези тънкости.
        Абсолютно! На термостата обаче бих му добавил още една-две години трайност!
        Frontera Sport, X20SE март 1998

        Коментар


          #19
          глава, колега, колкото и да го отлагаш това ще правиш....аз отлагах и накрая ги смеси
          A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
          e30 forever!

          Коментар


            #20
            Ако във водната система на 1,9ТД100 от някое уплътнение,гарнитура, маркуч или друго влиза по малко въздух, неминуемо един ден ще сте на моя хал.Охладителната система има един основен недостатък, при попадане на въздух в радиатора тя е неспособна да се самообезвъздуши. Нахрупването на въздух или газове става точно в зоната на датчика за включване на охладителния вентилатор. Вследствие на което първо перката се включва при доста по висока температура или въобще не се включва и второ циркулацията през радиатора се затруднява или спира напълно. Последствията са доста неприятни, затова е разпространено и мнинието че тези коли са предразположени към пукане на глави. Само дето то е следствие а не причина.Що се отнася за "гениалното" инженерно творение наречено термостат на Брава 1,9ТД100, то се вписва идеално в една система от която просто съм "впечатлен".

            Коментар


              #21
              OCIO написа:
              ...Що се отнася за "гениалното" инженерно творение наречено термостат на Брава 1,9ТD100, то се вписва идеално в една система от която просто съм "впечатлен".
              Всички термостати на италиански автомобили са по-странни и изглеждат, като малка абоната станция! :D В крайна сметка, какъв бе проблема, откъде е влизал въздуха, от уплътнението на датчика?
              Frontera Sport, X20SE март 1998

              Коментар


                #22
                Последствието бе крива глава, но причината не е 100% локализирана. 90% вероятна причина е издухала гарнитура на главата. Има вариянт обаче това също да е последствие, затава в момента се кара с повишино внимание и почти ежедневна проверка за въздух във водната система. Тази събота и недела ако имам време ще и направя едно тестово каране, че до сега нямах време, а жена ми я кара само градско и то по 10 тина км. на ден. В момента двигатела работи доста по твърдо(шумно), няй вероятно трябва да се пипне предварението. Някои знае ли как става това и да ми икономише малко лутане?Имате ли идея Авансаторния клапан до колко градуса и с какъв знак може да регулира?

                Коментар


                  #23
                  .........

                  абе колеги някои знаели в бъргас каде се пражи тоиа тест за газовете ако знае някои да помага ....

                  Коментар

                  Working...
                  X