nikolov-1.6_v16 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Почукване в двигателя на Брава 1.9 JTD 100 2001г.
Collapse
X
-
Tornado написа:nikolov-1.6_v16 написа:Tornado написа:nikolov-1.6_v16 написа:ако е от картера са биелни лагери
Коментар
-
Tornado написа:nikolov-1.6_v16 написа:смазочната система няма нищо общо проблема става ако се счупи парче от лагера и тръгне се разхожда из двг не се абаваи ако са те смени ги те са ефтини а смяната бърза но така като се замисля ти говориш за това чукане като се натовари двг-топ.п. не се сърди помислих че се еба...шfiat bravo 16_16v 103hp
Коментар
-
Простете, моята грешка. Наистина става въпрос за бутален болт. Биелата ми влезе в главата( автоматична грешка ), защото миналия месец правиха ремонт на служебния автомобил, който се беше "разболял" от такава болест. Там наистина компромис не можеше да се прави. Колата се кара (служебната) от много хора. При мен проблема се оказа БУТАЛЕН БОЛТ или както Хитко се съмнява - неработеща дюза...Ако беше биелен лагер просто нямаше да си прибера колата от Ямбол. Простете още веднъж. Що се касае за сервиза на Христо - нямам думи-останах много доволен. Евентуалния ремонт на бутален болт ще доверя на неговия екип, но преди това Хитко държи да направим тест на дюзите.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
nikolov-1.6_v16 написа:Tornado написа:nikolov-1.6_v16 написа:смазочната система няма нищо общо проблема става ако се счупи парче от лагера и тръгне се разхожда из двг не се абаваи ако са те смени ги те са ефтини а смяната бърза но така като се замисля ти говориш за това чукане като се натовари двг-топ.п. не се сърди помислих че се еба...шКолянов вал- Възприема усилията от страна на мотовилката, като ги преобразува във въртящ момент. Състои се от основни и мотовилкови шийки, рамена, противотежести, преден и заден край.В предния му край се закрепва зъбно колело, чрез което се осъществява връзката между него и разпределителния вал, а в задния си край чрез фланец се закрепва към маховика. Чрез мотовилковите шийки коляновия вал се свързва с мотовилките,а чрез основните шийки коляновия вал лежи на основните лагери поставени в специални легла в картера на двигателя. Рамената съединяват основните с мотовилковите шийки. Коляновия вал в съвременните двигатели се върти в лагерите с големи обороти. Продължителната работа на шийките на вала се осигурява за сметка на плаването им в слой от масло. Затова триенето им е течно. Коляновият вал се изработва от чугун или стомана. Шийките му се циментоват за да се повиши износоустойчувоста му.И да допълня ,че коляновия вал е кух и провежда маслото от смазочната система към основните и биелните лагери от там нагоре по биелата за мазане на буталния болт.И най-малката хлабина извън допустимите норми поражда загуба на налягане на смазочната система.
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Tornado написа:nikolov-1.6_v16 написа:Tornado написа:nikolov-1.6_v16 написа:смазочната система няма нищо общо проблема става ако се счупи парче от лагера и тръгне се разхожда из двг не се абаваи ако са те смени ги те са ефтини а смяната бърза но така като се замисля ти говориш за това чукане като се натовари двг-топ.п. не се сърди помислих че се еба...шКолянов вал- Възприема усилията от страна на мотовилката, като ги преобразува във въртящ момент. Състои се от основни и мотовилкови шийки, рамена, противотежести, преден и заден край.В предния му край се закрепва зъбно колело, чрез което се осъществява връзката между него и разпределителния вал, а в задния си край чрез фланец се закрепва към маховика. Чрез мотовилковите шийки коляновия вал се свързва с мотовилките,а чрез основните шийки коляновия вал лежи на основните лагери поставени в специални легла в картера на двигателя. Рамената съединяват основните с мотовилковите шийки. Коляновия вал в съвременните двигатели се върти в лагерите с големи обороти. Продължителната работа на шийките на вала се осигурява за сметка на плаването им в слой от масло. Затова триенето им е течно. Коляновият вал се изработва от чугун или стомана. Шийките му се циментоват за да се повиши износоустойчувоста му.И да допълня ,че коляновия вал е кух и провежда маслото от смазочната система към основните и биелните лагери от там нагоре по биелата за мазане на буталния болт.И най-малката хлабина извън допустимите норми поражда загуба на налягане на смазочната система.
fiat bravo 16_16v 103hp
Коментар
-
hit-ko написа:Tornado написа:nikolov-1.6_v16 написа:Tornado написа:nikolov-1.6_v16 написа:ако е от картера са биелни лагериFIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6
Коментар
-
Здравейте, неразбирам много да не кажа хич и като четох поста на Tornado, реших да ви питам нещо свързано с него. И аз имам Браво JTD 100, и лятото спуках от тия гадните алуминиеви картери, ма бая го счупих около 4см в диаметър барабар с пробката, та карах така малко около 300м и като спрях ми светна лампата за маслото, чух лош шум от двг и веднага загасих. Казаха ми че е възможно като е паднало налягането на маслото тези шийки на вала да за почнали да се търкат с нещо и да им се прецака това циментиране, може ли да разбера дали имам такав проблем без да ми отварят двигателят.Няма странно тракане или повече разход, вибраций или нещо подобно?
Коментар
-
Paradox написа:Здравейте, неразбирам много да не кажа хич и като четох поста на Tornado, реших да ви питам нещо свързано с него. И аз имам Браво JTD 100, и лятото спуках от тия гадните алуминиеви картери, ма бая го счупих около 4см в диаметър барабар с пробката, та карах така малко около 300м и като спрях ми светна лампата за маслото, чух лош шум от двг и веднага загасих. Казаха ми че е възможно като е паднало налягането на маслото тези шийки на вала да за почнали да се търкат с нещо и да им се прецака това циментиране, може ли да разбера дали имам такав проблем без да ми отварят двигателят.Няма странно тракане или повече разход, вибраций или нещо подобно?
fiat bravo 16_16v 103hp
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар