От близо месец съм собственик на Фиат Брава 1.9 JTD 100. Писах за това във форума, но не мога да се нарадвам на колата още. Изминал съм 800 км. с нея, но след първите си 100 км. се появи едно леко почукване. Всичките консумативи смених веднага след покупката. Не е демпферна шайба, защото и без нея се долавя това почукване. Звука не се влияе и от положението на съединителя. Иначе колата работи равномерно и стабилно без вибрации, не пуши, пали лесно, има страхотна динамика. На 2000 об. подържа 100 км/ч., на 2800 об. 120 км/ч и т.н. На 4 и 5 предавка този звук почти е недоловим в купето-да не кажа, че изчезва...Като за капак вчера ми светна лампата на алтернатора-не зарежда и утре ще го правя и за да бъде радостта ми от новата придобивка затъпена напълно, ми запремига и индикацията за подгряващите свещи, но това не са нещата, които ме плашат. Плаши ме това почукване.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Почукване в двигателя на Брава 1.9 JTD 100 2001г.
Collapse
X
-
Това почукване е осезателно на 1,2,3 предавка при малки обороти - до 2000 оборота. След това не съм сигурен дали изчезва или се замазва със шума на двигателя. Когато съм в движение на 4 и 5 та предавка не се чува в купето. По принцип трудно може да се опише, но това почукване е ритмично ( не ми казвайте, че е бутален болт ) и съществува, когато колата е на празен ход.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
ntodorov написа:Това почукване е осезателно на 1,2,3 предавка при малки обороти - до 2000 оборота. След това не съм сигурен дали изчезва или се замазва със шума на двигателя. Когато съм в движение на 4 и 5 та предавка не се чува в купето. По принцип трудно може да се опише, но това почукване е ритмично ( не ми казвайте, че е бутален болт ) и съществува, когато колата е на празен ход.FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6
Коментар
-
Ще ходя при Христо в Ямбол да чуе двигателя. Ще го диагностират и тогава ще се решава на място. За да ми бъде по-гадно ми се прецака и алтернатора. Утре ще пътувам от Бургас за Ямбол със зареден акумулатор и с друг в багажника ( за всеки случай). Там ще оправяме алтернатор, ще сменяме свещи, ще диагностираме потракването и ще стискам палците на ръцете...за да не се хвана за тези на краката. Късмет, а на колицата не съм се нарадвал още.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Колега , а преди смяната на ролките и ремъците имаше ли го това почукване ?!?!? Аз вчера ходих да обслужват колата на един приятел и след смяната на полките и ремъците се появи гореописаното чукане ..... съответно накарах майстора да направи нещо по въпроса (въпреки че на него май не му се занимаваше особенно и каза че чука от друго място) след свалянето на новите ролки и ремъци и поставянето им отново чукането изчезна (майстора каза , че преди това е бил попренатегнал ремъка , и сега като го слагал наново го е натягал по - малко)П.С.В моя случай чукането се чуваше най-силно като си доближиш главата до дясната гума (от страна са ремъците) , просто се усещаше че е от там някъде .
Коментар
-
nikolov-1.6_v16 написа:ако е от картера са биелни лагериFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
nikolov-1.6_v16 написа:Tornado написа:nikolov-1.6_v16 написа:ако е от картера са биелни лагериFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
смазочната система няма нищо общо проблема става ако се счупи парче от лагера и тръгне се разхожда из двг не се абаваи ако са те смени ги те са ефтини а смяната бърза но така като се замисля ти говориш за това чукане като се натовари двг-топ.п. не се сърди помислих че се еба...шfiat bravo 16_16v 103hp
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар