Колеги бравото не иска да пали. Стартера върти, но колата не пали. Пали само с бутане. Водих я на майстор, помпата била спекла и не пускала гориво. Уж я опражвиха. Карах една седмица и проблема пак се появи. Закарах им я пак, ся пак ел. клапана на помпата не отварял. Иска ми 350 лева за подмяната и не дава гаранция че с това ще се оправи. Помагайте моляви !!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво ТД не пали
Collapse
X
-
Еми то и това може би е решение.Проблема сега не е в помпата, а в ел.клапана. Узадачих се понеже майстора се върти все около помпата. Първия път проблема уж беше самата помпа, а сега не е помпата а клапана. Аз не сам голям разбирач, но ме притеснява да неби в сервиза да разбират само от помпи и за това я човъркат само нея. Затова ако някой има няква идея или се е сблъсквал с такъв проблем ще сам благодарен на помоща.Bravo TD100
Коментар
-
Ако клапана не ти работи няма да запали и на бутане,повярвай ми.Жалко че си толкова далеч иначе с удоволствие бих я прегледал.Ако имаш някакви технически познания мога да ти нахвърлям няколко идеи за елементарна диагностика. Този мотор за да не пали или са му изгорели подгревните свещи или ГНП е засмукало въздух.Мисля че вече съм ти дал жокер и повод за размисъл. Успех!!!
Коментар
-
IGG написа:Кофти е че колата в момента стои в сервиза и майсторите се учат на нея, а аз трябва да ги спонсорирам. И незнам до кога ще продалжат тия неуспешни опити.
Коментар
-
Последното становище, е че проблема идва от стария ми акумулатор. Понеже е доста стар и явно бързо се разрежда. Та било възможно една нощ, като престои колата, да пада до такава степен, че въпреки че върти, няма достатъчно мощност за да отвори клапана на помпата, и за това колата не иска да запали. Днес ходих до сервиза купих чисто нов акумулатор и чакам да чуя мнението на майсторите, дали наистина това е проблема.Bravo TD100
Коментар
-
IGG написа:Последното становище, е че проблема идва от стария ми акумулатор. Понеже е доста стар и явно бързо се разрежда. Та било възможно една нощ, като престои колата, да пада до такава степен, че въпреки че върти, няма достатъчно мощност за да отвори клапана на помпата, и за това колата не иска да запали. Днес ходих до сервиза купих чисто нов акумулатор и чакам да чуя мнението на майсторите, дали наистина това е проблема.Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS
Коментар
-
Tihomir78 написа:IGG написа:Последното становище, е че проблема идва от стария ми акумулатор. Понеже е доста стар и явно бързо се разрежда. Та било възможно една нощ, като престои колата, да пада до такава степен, че въпреки че върти, няма достатъчно мощност за да отвори клапана на помпата, и за това колата не иска да запали. Днес ходих до сервиза купих чисто нов акумулатор и чакам да чуя мнението на майсторите, дали наистина това е проблема.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
u_bo
IGG написа:Може да ви се струва странно, както и на мен в началото, и макар с доза съмнение си купих новия акумулатор. От тогава до сега колата си пали без проблем.
Коментар
-
u_bo написа:IGG написа:Може да ви се струва странно, както и на мен в началото, и макар с доза съмнение си купих новия акумулатор. От тогава до сега колата си пали без проблем.Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар