Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво ТД не пали

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Браво ТД не пали

    Колеги бравото не иска да пали. Стартера върти, но колата не пали. Пали само с бутане. Водих я на майстор, помпата била спекла и не пускала гориво. Уж я опражвиха. Карах една седмица и проблема пак се появи. Закарах им я пак, ся пак ел. клапана на помпата не отварял. Иска ми 350 лева за подмяната и не дава гаранция че с това ще се оправи. Помагайте моляви !!!
    Bravo TD100

    #2
    Търси някоя кола на части и си взимай помпа втора употреба.

    Коментар


      #3
      Еми то и това може би е решение.Проблема сега не е в помпата, а в ел.клапана. Узадачих се понеже майстора се върти все около помпата. Първия път проблема уж беше самата помпа, а сега не е помпата а клапана. Аз не сам голям разбирач, но ме притеснява да неби в сервиза да разбират само от помпи и за това я човъркат само нея. Затова ако някой има няква идея или се е сблъсквал с такъв проблем ще сам благодарен на помоща.
      Bravo TD100

      Коментар


        #4
        Ако клапана не ти работи няма да запали и на бутане,повярвай ми.Жалко че си толкова далеч иначе с удоволствие бих я прегледал.Ако имаш някакви технически познания мога да ти нахвърлям няколко идеи за елементарна диагностика. Този мотор за да не пали или са му изгорели подгревните свещи или ГНП е засмукало въздух.Мисля че вече съм ти дал жокер и повод за размисъл. Успех!!!

        Коментар


          #5
          И според мен е така. Щом пали на бутане би трябвало проблема да не е помпата. И аз си мислех да подхвърля това за свещите на майстора, но си мисля че е логично да ги е проверил и за това му се доверих и си замалчах. Обаче ще взема да му дам и тази идея да видя какво ще каже.
          Bravo TD100

          Коментар


            #6
            Кофти е че колата в момента стои в сервиза и майсторите се учат на нея, а аз трябва да ги спонсорирам. И незнам до кога ще продалжат тия неуспешни опити.
            Bravo TD100

            Коментар


              #7
              IGG написа:
              Кофти е че колата в момента стои в сервиза и майсторите се учат на нея, а аз трябва да ги спонсорирам. И незнам до кога ще продалжат тия неуспешни опити.
              Koleга,хареса ми този извод който си направил,но опитите ще продължават докъто има спонсори.Вслушай се в жокерите на specialista.За всеки добър що годе майстор по дизели е елементарно да разбере дали са изгоряли свещите или засмуква въздух.Щом пали с бутане,не се занимавай с помпата или клапана за нафтата.Смени майстора.Наистина у нас трудно се намират майстори,които успешно са преминали от Жигули и Москвич на дизели.Но все пак се срещат тук-там.

              Коментар


                #8
                Не трябва ли при изгоряла свещ да ми свети индикатора за свещите на таблото? Защото при мен си свети само при подгряването, и после изгасва.
                Bravo TD100

                Коментар


                  #9
                  Последното становище, е че проблема идва от стария ми акумулатор. Понеже е доста стар и явно бързо се разрежда. Та било възможно една нощ, като престои колата, да пада до такава степен, че въпреки че върти, няма достатъчно мощност за да отвори клапана на помпата, и за това колата не иска да запали. Днес ходих до сервиза купих чисто нов акумулатор и чакам да чуя мнението на майсторите, дали наистина това е проблема.
                  Bravo TD100

                  Коментар


                    #10
                    IGG написа:
                    Последното становище, е че проблема идва от стария ми акумулатор. Понеже е доста стар и явно бързо се разрежда. Та било възможно една нощ, като престои колата, да пада до такава степен, че въпреки че върти, няма достатъчно мощност за да отвори клапана на помпата, и за това колата не иска да запали. Днес ходих до сервиза купих чисто нов акумулатор и чакам да чуя мнението на майсторите, дали наистина това е проблема.
                    хахахаха по голяма исцепка не бях чувал възможно е акумулатора да ти е поотслабнал, или втулките на стартера да не биват и да не може да развие достатъчни обороти за да запали, но не и да е толкова слаб че да не ти отвори клапана хахахахахахахаха, за отваряне на клапана ти трябва много по малко ток отколкото за стартера . определено сменяй сервиза , че скоро и с бутане няма да пали
                    Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
                    ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS

                    Коментар


                      #11
                      А за сработване на имобилайзер чувал ли си? А бе пич ти из целия форум ли мислиш да сереш,а? Явно трябва да алармираме комисията по етика и модераторите.

                      Коментар


                        #12
                        Tihomir78 написа:
                        IGG написа:
                        Последното становище, е че проблема идва от стария ми акумулатор. Понеже е доста стар и явно бързо се разрежда. Та било възможно една нощ, като престои колата, да пада до такава степен, че въпреки че върти, няма достатъчно мощност за да отвори клапана на помпата, и за това колата не иска да запали. Днес ходих до сервиза купих чисто нов акумулатор и чакам да чуя мнението на майсторите, дали наистина това е проблема.
                        хахахаха по голяма исцепка не бях чувал възможно е акумулатора да ти е поотслабнал, или втулките на стартера да не биват и да не може да развие достатъчни обороти за да запали, но не и да е толкова слаб че да не ти отвори клапана хахахахахахахаха, за отваряне на клапана ти трябва много по малко ток отколкото за стартера . определено сменяй сервиза , че скоро и с бутане няма да пали
                        Колега не е "исцепка" а е напълно възможно.На старата ми кола - Форд дизел се получи именно това- при огромния товар на стартера напрежението пада до към 9 волта и тези 9 волта на стартер са недостатъчни да отвори напълно клапана. а видимо стартера върти и си мислим че има ток.На бутане пали защото стартера не товари и до клапана отиват 12 волта и отваря и пали.
                        http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                        Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                        FIAT БРАВО 1.2 16v
                        ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                        FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                        Коментар


                          #13
                          Може да ви се струва странно, както и на мен в началото, и макар с доза съмнение си купих новия акумулатор. От тогава до сега колата си пали без проблем.
                          Bravo TD100

                          Коментар


                            #14
                            IGG написа:
                            Може да ви се струва странно, както и на мен в началото, и макар с доза съмнение си купих новия акумулатор. От тогава до сега колата си пали без проблем.
                            браво ! , остава да кажеш и с какъв акумулатор се сдоби?

                            Коментар


                              #15
                              u_bo написа:
                              IGG написа:
                              Може да ви се струва странно, както и на мен в началото, и макар с доза съмнение си купих новия акумулатор. От тогава до сега колата си пали без проблем.
                              браво ! , остава да кажеш и с какъв акумулатор се сдоби?
                              Мисля, че беше Монбат 75Ah....ама той колегата ще каже.
                              Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                              Коментар

                              Working...
                              X