Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с Марея 1.9 тд 105 Нр

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с Марея 1.9 тд 105 Нр

    Здравейте колеги имам проблем с моята Марея 1.9 ТД, 105 к.с., който е много странен.Немога да я угася, изваждан контактния ключ - нищо, изваждам буксата му - нищо, изваждам кламата на акумолатара тя пак работи. Намерих начин как да я гася като трактор - спирам горивото и тя гасне, но не е хубаво. Моля дайте някакъв съвет.

    #2
    Каква е тая мареа тд 105? ЖТД ли е, или е ТД 100?

    Коментар


      #3
      Ами и аз това се чудих каква е ама явно проблема при колегата е от клапана който спира горивото.
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #4
        да де, но ако е ЖТД, ще намерим и други начини да я угасим - клещи резачки в/у кабелите на инжекторите и... Явно е ТД 100 щом е с такъв клапан.

        Коментар


          #5
          ogi28b написа:
          да де, но ако е ЖТД, ще намерим и други начини да я угасим - клещи резачки в/у кабелите на инжекторите и... Явно е ТД 100 щом е с такъв клапан.
          Ее колега,как може такъв вандалски начин да предлагаш-да режеш кабелите на инжекторите.Това на твоята кола би ли го направил.Има толкова елегантни начини да загасиш колата. Наистина клапана на помпата за спиране на горивото е дефектирал в конкретния случай.Сваляне и подмяна.

          Коментар


            #6
            Турям си ръка на сърцето - ако моята кола не изгасне, не знам какво трябва да направя но след кратко замисляне без да поглеждам никъде - може би ще откача масивните предпазители в двг-отсек. Ако не помогне, ще сваля жабката и ще изкорубя всички релета, едно от тях спира подкачващата помпа. Ако още работи, ще се опитам да откача инжекторите наистина. Друго не знам какво бих направил

            Коментар


              #7
              ogi28b написа:
              Турям си ръка на сърцето - ако моята кола не изгасне, не знам какво трябва да направя но след кратко замисляне без да поглеждам никъде - може би ще откача масивните предпазители в двг-отсек. Ако не помогне, ще сваля жабката и ще изкорубя всички релета, едно от тях спира подкачващата помпа. Ако още работи, ще се опитам да откача инжекторите наистина. Друго не знам какво бих направил
              Ами има и по прост метод:тури на 2-ря или 3-та скорост.Натисни спирачката и без подадена газ отпусни съединителя.Моментално гасне.Едновременно с това ще си направиш и тест на съединителя как държи.

              Коментар


                #8
                Иначе се права че мисля... Не мога да преброя колко пъти съм "изпускал" кола, да ми изгасне така, но определено когато ще имам нужда от това нещо - нямаше да се сетя за него.

                Коментар


                  #9
                  Простите неща са последното за което се сещаме
                  Steliyan's Life!
                  FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                  Коментар


                    #10
                    Колега проблема ти е в ДЕБИТОМЕРА !!!!!
                    Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD `02
                    Fiat Punto 1.2 16v LPG

                    Коментар


                      #11
                      На се майтапи бе човек-какъв ти дебитомер?На колегата му е повреден клапана (пуск/стоп) на ГНП.Заседнал е в отворено положение.Лошото в този случай е че сам няма да може да се справи.С оглед на сигурност, а и не всеки да бара по ГНП тя е защитена с метални (капаци)които не могат да се свалят на място.Заради тази дреболия трябва да се демонтира ГНП и чак тогава да се разглоби и подмени клапана.За успокоение на колегата тази манипулация съм я правил многократно и то точно на ТД100.Виждам че си от Бургас така че може да се възползваш от задочното ни познанство.Ако все пак решиш да се пробваш сам,ще ти опиша накратко кое и как да разглобиш.Успех!!!

                      Коментар


                        #12
                        Имах този проблем. Оправи се след като ми смениха магнитния клапан - този който отговаря за подаване и прекъсване на горивото при палене и гаснене. Моят беше нещо разяден .. според майстора може да е сипван бензин ... ама ми каза, че не е виждал толкова скапан клапан. Ако си купил колата внос от Италия, ще имаме още едно съвпадение. Намериха ми стар клапан, от друг монтьор, че нов излизало малко солено. На мен ми излезе сто и нещо лева за самия клапан. Успех и дано се оправиш бързо. Аз гаснех моята по метода на отпускане на съединителя на 2-ра и спирачка до дъно
                        Fiat Marea TD100, 1.9, 1997, седан

                        Коментар


                          #13
                          Благодаряна всички! На тези с кабелите, на тези с релетата ,но най-много на тези които дадоха верният отговот с подмяна на клапана в събота събота се захващам с него. Обичам в автомобила си сам да го поправям.

                          Коментар

                          Working...
                          X