Geraka написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Чистене на Всм. колектор и кулера на TD, с минимално усилие!
Collapse
X
-
willow75bg написа:Много интерестна тема за кеото благодаря на автора й,но моля те "iuly_vn" ако намериш някоя схема на турбо пътищата и да посочиш местата откъдето наливаш коресилина,че не мога да включа нещо и ще объркам процедурата/отнася се само за почистване на кулера и възд пътища,за всмукателния колектор май го схванах/.Мисля да я опитам тая процедура.Fiat Marea TD100
Коментар
-
Пуснете ,моля ви и схемичка на JTD105!!! Къде се пуска драгоценната чистителна течност ? И още само едно манинко въпросче: 1. Когато разкачаме дебитомера,за да "излеем" коресилина през отвора на датчика, самия датчик откачаме ли от буксата/демек двигателя да работи без дебитомер/??? Питам това защото ако датчика няма какво да мери или пък мери някакви идиотски стойности,заради това че не се обдухва нормално може ЕКУ да се шашне нещо...незнам дали съм прав,но да питам.2. Когато разкачаме въздухопровода след интеркулера/за да не вкарваме мизерията в двигателя/ мотора работи като атмосферен и съответно това може ли да му навреди??? п.п. от къде ги намирате тези хубави справочници с хубави схемички,аз имам един диск с четири раздела за Марея и Браво,но не са толкова качествени и готски...Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
под 1100-1200 оборота мотора винаги си работи като атмосферен. То тогава няма какво да накара турбината да се врътка.Мисля че трябва дебитомера да се разкчаи от буксата , за да влезе в авариен режим. Иначе ще мери нула въздух, срещу 1500 оборота, което е взаимно-изклчващо се. rosenmvr е наливал короселин веднага след дебитомера, на 2.4 ЖТД. Резултати - той да каже
Коментар
-
ogi28b написа:под 1100-1200 оборота мотора винаги си работи като атмосферен. То тогава няма какво да накара турбината да се врътка.Мисля че трябва дебитомера да се разкчаи от буксата , за да влезе в авариен режим. Иначе ще мери нула въздух, срещу 1500 оборота, което е взаимно-изклчващо се. rosenmvr е наливал короселин веднага след дебитомера, на 2.4 ЖТД. Резултати - той да каже
Коментар
-
ogi28b написа:под 1100-1200 оборота мотора винаги си работи като атмосферен. То тогава няма какво да накара турбината да се врътка.Мисля че трябва дебитомера да се разкчаи от буксата , за да влезе в авариен режим. Иначе ще мери нула въздух, срещу 1500 оборота, което е взаимно-изклчващо се. rosenmvr е наливал короселин веднага след дебитомера, на 2.4 ЖТД. Резултати - той да каже
Коментар
-
водната баня я ползвам от около 2 години и ефекта е поразителен изчиства нагара дюзите дориза разлика от колегата кулер така не сьм чистил и няма ида чистя при тди нагара е много по-голям и с водна баня може да се прави при подрьжка на колата на всеки 6 месеца но пьрвоначалното чистене трябва да е механично ако нагара не е голям бодна баня е достатьчнатунинговам си колите за удоволствие
някои с турбо други с чип
Коментар
-
Изчетох всичките ви коментари тук и съм впечатлен от едно -две неща. Най вече че някои колеги се интересуват от идеята за лесен и качествен начин за почистване на всмукателния тракт, но нямат и най малките технически познания по отнощение на това - какво би се случило ако пробвам това или онова! Искам само да уточня, че аз изследвах и въведох тая идея САМО за двигател TD100. Описах подробно нещата за добър ефект, но само за тоя двигател. Един съвет от мен. Не правете това в къщи ако не сте наясно как да го направите и нямате достатъчно опит. Не че ще ви навреди но ефекта няма да е тоя който описах и после с коментарите си ще заблудите останалите. Все пак Ви трябват и малко технически познания, за да предприемете дори и смяна на филтър! Метода е добър само за тия които поне си имат някаква техническа представа и различават двигател от скоростна кутия, например. Ами така, защото ако сте прочели внимателно описанието на метода, то нямаше да питате откъде и как да налея. Ясно е че преди Маф сензора не касае тая идея. Като и други безсмислени въпроси, които навеждат на идея, че авторите им не са отваряли и предния капак на колите си. Може би аз съм виновен, че пропуснах да отбележа, че подобна интервенция е за тия от нас, които имат достатъчно технически познания и най вече конструктивен поглед въру нещата. За всичко останало питайте по опитните или четете внимателно постовете им.Fiat Marea TD100
Коментар
-
...Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар