През дюзите не преминаваше ли само гориво, ти нали наливаш във въздуховода?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Чистене на Всм. колектор и кулера на TD, с минимално усилие!
Collapse
X
-
Здравейте,следя темата с интерес.Обаче,винаги има едно обаче...тъй като споменавате попадането на по-едри парчета,отлюспени при натоварването на двигателя.Това поражда едно преположение/мое/.Не е ли доста различно при натоварване и този насилствен метод за отрицателно време?Тоест:едно е /примерно/ три-четири по-големи люспи за "n" километри и "n" време.И съвсем друго цялостно почистване за кратко време.Така не се ли прокрадва и малък шанс за нежеланият ефект на почистването,ремонт на двг?Е немога да не призная,че "мазута" в моя колектор ме влудява,и че не пробвах метода с около 0,5л короселин.Но след една детонация,макар и малка спрях от страх Ще очаквам с интерес развитието на тематаAlfa Romeo 145 Boxer
Alfa Romeo 166 2.4 JTD-140,2001
Alfa Romeo 166 2.4 JTD-136,2000
http://www.hyperantivirus.com/?id=Ygffd1AAAMfgffEx
Коментар
-
о
Колеги, почистването може ли да се направи с разредител АМВ вместо с корселин??? Бащата слага такъв разредител в нафтата на старото ми Мондео през големите студове, та си помислих не е ли по - удачно с него, защото е по - мазен от корселина???M-Benz E 250 TD 150hp
M-Benz 200d 75 hp
Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили
Коментар
-
Alfa Romeo 145 Boxer
Alfa Romeo 166 2.4 JTD-140,2001
Alfa Romeo 166 2.4 JTD-136,2000
http://www.hyperantivirus.com/?id=Ygffd1AAAMfgffEx
Коментар
-
Linkestis написа:Fiat Marea TD100
Коментар
-
Вчера направих тази профилактика на двата Форда, само че не с чашка, а впръсквах по малко с 50-кубикова спринцовка... Мисля, че се получи добре... видимите части се почистиха до метал, но друго ми направи силно впечатление, а именно:На по - стария форд(’94г) не излизаше пушек от ауспуха, а само миришеше на изгорял корселин, а на другия(’97г) излизаше яко бяло-сив пушек и миришеше още по - гадно... И на двата дизела направих профилактиката с по 1л корселин, защото нямах време и нерви за по 2л.Интересното е какво може да означава това: два напълно еднакви автомобила, с еднакви ДВГ, всмукателна и изпускателна система, а само от единия(уж по - нов) излиза гнясен дим...M-Benz E 250 TD 150hp
M-Benz 200d 75 hp
Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили
Коментар
-
Колеги, издува ли ви се въздуховода, точно преди всмук. колектор при форсиране на двигателя ? Забелязах го при мен, когато си играх с изолирането на ЕГР системата. При мен също е мазало в колектора. Успях само в началото да го позачистя. Следва по-сериозно чистене, но се чудя дали да си играя да свалям целия колектор...А някой занимавал ли се е с чистене на изходящия колектор ? Дали и там има гняс ? Като цяло струва ли си занимавката ?
Коментар
-
u_bo написа:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=31436&postdays=0&postorder=asc&sta rt=10http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=31645&highlight=може би за кулера е добра идеята за почистване без разглабяне.но за ДВГ - това е по-агресивно прилагане на парната баня + почистващ ефект в/у колекторите.Торнадо беше обещал да си почисти колекторите с разглабяне , да видим дали няма да реши по твоя начин с коресилина.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар