Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Чистене на Всм. колектор и кулера на TD, с минимално усилие!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    През дюзите не преминаваше ли само гориво, ти нали наливаш във въздуховода?

    Коментар


      Здравейте,следя темата с интерес.Обаче,винаги има едно обаче...тъй като споменавате попадането на по-едри парчета,отлюспени при натоварването на двигателя.Това поражда едно преположение/мое/.Не е ли доста различно при натоварване и този насилствен метод за отрицателно време?Тоест:едно е /примерно/ три-четири по-големи люспи за "n" километри и "n" време.И съвсем друго цялостно почистване за кратко време.Така не се ли прокрадва и малък шанс за нежеланият ефект на почистването,ремонт на двг?Е немога да не призная,че "мазута" в моя колектор ме влудява,и че не пробвах метода с около 0,5л короселин.Но след една детонация,макар и малка спрях от страх Ще очаквам с интерес развитието на темата
      Alfa Romeo 145 Boxer
      Alfa Romeo 166 2.4 JTD-140,2001
      Alfa Romeo 166 2.4 JTD-136,2000
      http://www.hyperantivirus.com/?id=Ygffd1AAAMfgffEx

      Коментар


        о

        Колеги, почистването може ли да се направи с разредител АМВ вместо с корселин??? Бащата слага такъв разредител в нафтата на старото ми Мондео през големите студове, та си помислих не е ли по - удачно с него, защото е по - мазен от корселина???
        M-Benz E 250 TD 150hp
        M-Benz 200d 75 hp
        Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили

        Коментар


          От това почистване файда никаква. Всичко което се сипе след филтъра най много да махне маслото по смукателните пътища, но там където е омазано със сажди и масло, забравете да има някакъв ефект. Един час съм стъргал с клечка колектора и после още толкова с препарати и водоструиката.

          Коментар


            Почистен кулер.
            Alfa Romeo 145 Boxer
            Alfa Romeo 166 2.4 JTD-140,2001
            Alfa Romeo 166 2.4 JTD-136,2000
            http://www.hyperantivirus.com/?id=Ygffd1AAAMfgffEx

            Коментар


              Linkestis написа:
              Linkestis що пишеш глупости бе мойто момче. Аз вече имам навъртяни над 10 000км след тая процедура и мотора ми е пушка. И каква е според теб лпгиката на входа да се изчисти а навърте не, след като коресилина минава навсякъде. Да те светна малко, че на ръка трудно се чисти и да го стържиш дори. Ето един пример. Пробвай на силно загоряла печка-котлон, в нягрято състояние да полееш около котлона малко вода. След изпаряване мястото побелява до покритието. С този пример казвам, че точно това става и тук - ефекта на ПАРОструйката, само че с кореселин. Навсякъде всичко свети и няма следа от налепи. Идеята е да се понакисне малко на загрят двигател и после да се впръсква по малко. Толкова че да не се появяват детонации. Най добре е с пуверизатор. Аз си спестих едно разглобяване така. Ти като не искаш - разглобявай всичко наред. Но пишеш така, без да влагаш малко мисъл в нещата.
              Fiat Marea TD100

              Коментар


                Вчера направих тази профилактика на двата Форда, само че не с чашка, а впръсквах по малко с 50-кубикова спринцовка... Мисля, че се получи добре... видимите части се почистиха до метал, но друго ми направи силно впечатление, а именно:На по - стария форд(’94г) не излизаше пушек от ауспуха, а само миришеше на изгорял корселин, а на другия(’97г) излизаше яко бяло-сив пушек и миришеше още по - гадно... И на двата дизела направих профилактиката с по 1л корселин, защото нямах време и нерви за по 2л.Интересното е какво може да означава това: два напълно еднакви автомобила, с еднакви ДВГ, всмукателна и изпускателна система, а само от единия(уж по - нов) излиза гнясен дим...
                M-Benz E 250 TD 150hp
                M-Benz 200d 75 hp
                Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили

                Коментар


                  Колеги, издува ли ви се въздуховода, точно преди всмук. колектор при форсиране на двигателя ? Забелязах го при мен, когато си играх с изолирането на ЕГР системата. При мен също е мазало в колектора. Успях само в началото да го позачистя. Следва по-сериозно чистене, но се чудя дали да си играя да свалям целия колектор...А някой занимавал ли се е с чистене на изходящия колектор ? Дали и там има гняс ? Като цяло струва ли си занимавката ?
                  In JTD I believe, in Nm I trust !

                  Коментар


                    u_bo написа:
                    http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=31436&postdays=0&postorder=asc&sta rt=10http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=31645&highlight=може би за кулера е добра идеята за почистване без разглабяне.но за ДВГ - това е по-агресивно прилагане на парната баня + почистващ ефект в/у колекторите.Торнадо беше обещал да си почисти колекторите с разглабяне , да видим дали няма да реши по твоя начин с коресилина.
                    А дали няма да задръстим катализатора с гадни сажди?

                    Коментар


                      С коресилин може да се изчисти само колектор който не е много зацапан ! Моя има отлагания около 5мм че може и повече и не става ! Иска си разглабяне !
                      LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

                      Коментар


                        По добре да впръсквате вода. С водата доста хора твърдят, че не само смукателният колектор блясва, но и всичко останало по двигателя. Само трябва да внимавате с водата да няма мяууууу

                        Коментар


                          най -добре впръскайте в джобовете си нужните инструменти,разглобете го почистете го и така може да бръкнете до стеблата на смукателните колектори,защото от там идват проблемите,а не от мазнотията по самия колектор.

                          Коментар

                          Working...
                          X