Ихаааааааааааааааааа........... тук стана мноо забавно четиво Yellow_Flash_Colorz_PDT_07 само се моля тайно някой да не заключи темата
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ремап на JTD мотор
Collapse
X
-
ALFA ROMEO 145 1.9JTD '99 DIESEL IS COOL
vs Stilo jtd
vs 145 1.8 ts
Alfa Romeo 156 2.4jtd '99 (бившата)
(скапани критерий за подпис ) ооффф.....
-
9176 написа:Господине регистрирах се и аз по повод написаното от вас.Аз ви познавам,но вие сигурно няма да се сетите за мен,но по една случайност познавам и момчето,което е искало да си Мапне колата при теб и го насочих как да те открие.Извинявам се,но знам точно историята и това което Вие твърдите тука във форума е пълна лъжа.9176 написа:Момчето ми разказа в лично съобщение,че ви се е обаждал най-малко три пъти по-телефона и вие тези три пъти сте го питали все едно и също "а сигурен ли си,че колата ти има компютър’ и от големия шум и постоянните разговори около вас,явно от мнимото сервизче,както вие се изказохте многократно сте прекъсвали разговора с него и докато той е чакал на отворената линия вие сте давали наставления и изобщо вниманието е било клонящо към нулата.Още повече,че на двата пъти той вие казал изрично номера на компютъра на своята кола,а именно:0 281 001 928 ,но въпреки всичко вие пак сте го питали сигурен ли е? Той се е изнервил и вие казал,че колата му няма жило на газта,от помпата му излиза една,а не четири тръбички и че към всички дюзи ходят кабели.Вие пак сте настоявал като малоумен да го питате сигурен ли е че има компютър и той накрая вие казал цитирам без тона с,който е произнесено,защото след всичко това мисля и на най-спокойния човек на Земята би му кипнало "ами кой управлява тогава тези електронни дюзи"......9176 написа:тогава сте му казали да се обади на другия ден като сте му сервирали непосилната поне за него и мисля на поне половината Фиятаджии цена от 500лв,като сте заявил,че сте най-добрия в страната и няма друг като вас.9176 написа:Казали сте му още като дойде във Варна да ходи да се поразкара малко като изобщо не можело да стои до собствената си кола и поне да наблюдава отстрани какво все пак се прави.9176 написа:Господине може да сте прав за себе си и наистина да сте най-добрия на света във тунинга,но съгласете се че има хора,които искат да са до колата си като се прави нещо по нея особенно като е от друг град,а вие сте го пратили да пие кафе.9176 написа:Той нито веднъж не вие е питал колко коня ще стане колата му просто е искал да я мапнете и съгласете се отново,че и без дино може да се усети автомобилът след чип.9176 написа:Друго което знам от него е че за нищо на света дори да му платят себестойноста на колата не би я качил на дино,защото след такова зверско натоварване на валяците след слизане от тях въпросния автомобил никога не е това което е бил преди качването,най-малкото започва да гори малко подчертавам малко масло.9176 написа:но понеже вие сте "the best’ пък всички други са лукови глави,които са броили една камара пари за ЖТД пък видиш ли то впоследстие се оказало ТД че и за капак без кулер и компютър кажете защо.9176 написа:Нищо лично към вас и най-логичното в случая би било да отречете всичко за да си запазите драгоценните клиенти,които от някакъв слух за някакво Ауди видиш ли дало име на най-големия :D .Поздрави.
Коментар
-
DiabL0 написа:Ихаааааааааааааааааа........... тук стана мноо забавно четиво Yellow_Flash_Colorz_PDT_07 само се моля тайно някой да не заключи тематаAlfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
kelesha написа:Колега......като ми затвориш телефона аз след това требе да се обеся ли или да се удавяkelesha написа:Аз като питам нещо явно има защо да го питам не мислиш ли Защото ако питам дали караш ЖТД ти естественно ще кажеш ДА, но ако караш ТД и си мислиш че е ЖТД пак ще кажеш ДА, ся схващаш ли, за това когато не съм сигурен в човека и в годината на колата му, направо питам има ли ЕКУ, но разбира се 95% незнаят кво е тва ЕКУ и заменям трибуквието ЕКУ със съществителното компютър, дано сега съм станал по ясен
Коментар
-
@кelesha Kакъв очакваш да ми е отговора след доза обиди? Това беше естествено да се предположи,че ще е така,но ти май наистина славата ми е замаяла болния мозък.Само да те питам като най-големия измежду малките все едно ли е да поддържаш на място да речем 3000 оборота както и да се движиш със 140км/ч на пета скорост,което специялно за някои модели на Фиат е пак 3000 оборота в минута? Можеш ли да кажеш ВЕЛИКИ ГОСПОДИ на всичкото простолюдие тук дето незнае ТД ли кара или някъква извънземна технология в кои части на мотора са най-високите температури.Аз ще те улесня ма не ги разбирам толко много работите щото от игра на криеница пред блока с децата не ми е останало никак време да прочета една техническа литература.Но ще ти кажа,не май грубо се изказах,никой на теб нищо не може да ти казва,защото ти си ВСЕВИШНИЯ и всички трябва тебе да слушаме,въпреки всичко със голяма доза страх за живота си ще се осмеля да ти подскажа че това са два детайла и ще те помоля да ни разясниш по-подробно в зависимост от типа на двигателя-бензинов,дизелов с вихрова камера,дизелов с директно впръскване,бензинов работещ на газ как се променят техните температури,респективно температурни деформации при любимите ти айде на теб обороти за един двигател.Цитирай,ако не ти се отнема от драгоценното време БОЖЕ точно какви са тези температури в градуса по Целзий.Това във връзка с диното ВЕЛИКИ.Друго още нещо искам да те попитам ПОВЕЛИТЕЛю НА ВЕТРОВЕТЕ и то е защо във студено време,не като последните дни де,когато всеки се оплаква особенно във Фолксваген форума и тук не липсват че колите им не могат да вдигнат повече от 70 градуса,а за колко време ги дигат тези митични 70 градуса? Това с едно уточнение и то е че се касае за дизел с директно впръскване.Кажи ти с ръка на сърцето ГОСПОДАРю какво липсва на едно дино да е сравнимо с това твое уточнение,че е съпоставимо натоварването с твоите Американски епитети,които изпозваш за да се правиш на ЯНКИ тука пред нас дето ядем доматите с колците и не си познаваме колите си имат ли комп нямат ли .Тука една твоя конкуренция,ама от много по-нисък БОЖЕ това по-негови думи,които те оприличава на светило и незнам какво цели,но след време ще видим какви дивиденти ще извлече от теб СВЕТИНЬО,защото той туко-така иновации не раздава.Та той много обичаше да казва във Фолкваген форума,че чип-а имал ефекта на лупата.Използвайки да ме прощава за което тези негови думи,ти кажи ВОЖДЕ ЧЕРВЕНОКОЖИ какъв ефект на лупата може да ти докара един сериозен дино тест приложен от теб на чужда кола особенно,ако е казано на човека директно да даде 500лв и да върви нейде.За това какъв се явявам на момчето не бери грижа или вече се чувстваш за толко ВСЕМОГЪщ,че може да се месиш и в личните отношения на хората,но за да те улесня да ти кажа че сме служили заедно в казармата и ако случайно ти трябват още подробности примерно колко и какви коли,жени,уреди,в какви взаимоотношения е с майка си или баща си...питай каквото знам,ще ти кажа.Айде сега си напрегни болния мозък,прехвърли в него некоя и друга горивна карта и почвай да умуваш над бъдещите обиди,които ще бълвнеш тук,но като ти знам и телосложението с изсипания ти гъз гагаузки си спомням един случай какъв бой яде от ...името му засега да оставим в тайна.щЕ имаш ли доблеста да кажеш как точно се разви действието или е лош спомен?Най-добрите НЕ винаги печелят
Коментар
-
Kалтака...опаа кelesha може ли със ваше позволение ВЕЛИКИ ПРЕДВОДИТЕЛю да си позволя да дам един линк какво причинява един дино тест на по-късен етап? Не казавам,че колата на автора е била на дино,но си позволих да изпозвам неговия така добре подбран снимков материял,а още повече те е и градски.Не прочетох обаче дали при теб си е правил чипа или ти не се занимаваш с по-простички коли и връщаш доста от клиентелата си .Обърни внимание на последната снимка какво е написал от праха полепнал на предния капак и си го сложи за лого пред мнимото си сервизче. Така няма да се хабиш в дълги разговори да си чешеш езика колко си зает и болния ти мозък нема се увреди допълнително от вредните вълни излъчвани от мобилните телефони. http://www.vwclub-bg.org/forum/viewt...8eafc3af2e9326Най-добрите НЕ винаги печелят
Коментар
-
76-ти, ти нормален ли си ве Като не ти е ясна материята , поне не се излагай щото писанията ти изглеждат леко налудничави Един дино рън дава възможно най-щадящото максимално натоварване, сравнено с натоварването на мотора на драг права или на писта примерно И сега да ти кажа, че един кадърен мотор може да изкара няколко хиляди км. със същото натоварване, което понася на един 10сек. дино рън.Навярно вече ще можеш сам да си направиш изводите какъв кенеф най-уникален трябва да е цитирания от теб мотор, дето от един рън почва да погорява масълце Yellow_Flash_Colorz_PDT_47
Коментар
-
ici написа:76-ти, ти нормален ли си ве Като не ти е ясна материята , поне не се излагай щото писанията ти изглеждат леко налудничави Един дино рън дава възможно най-щадящото максимално натоварване, сравнено с натоварването на мотора на драг права или на писта примерно И сега да ти кажа, че един кадърен мотор може да изкара няколко хиляди км. със същото натоварване, което понася на един 10сек. дино рън.Навярно вече ще можеш сам да си направиш изводите какъв кенеф най-уникален трябва да е цитирания от теб мотор, дето от един рън почва да погорява масълце Yellow_Flash_Colorz_PDT_47Най-добрите НЕ винаги печелят
Коментар
-
Ха, itan75, защо са те баннали, предполагам заради подобни заяждания като по-горните Наистина си се захванал да спориш за неща, дето не те докосват въобще, а и какво казваш не ми е ясно за спирачките, щото се сещам че те посъветвах да си вземеш ненадупчени само с канали, понеже надупчените ще ги сменяш по-често и хич няма да ти оттърват на бюджета, същата работа като с "универсален чип" или живо мапване от kelesha .В крайна сметка нещата опират винаги до средства и приоритети, няма значение спирачки ли са или къстъм мапване
Коментар
-
Палячо......аз докато ти отговоря и те баннаха, що така бе От това което прочетох разбрах че си един мноо голям бивш състезател, който има толкова опит с двигателите с вътрешно горено колкото имаше и баба ми бог да я прости Само да ти кажа че аз най големия от малките съм помогнал и все още помагам на състезатели които постигат резултати т.е състезатели със истински коли, такива коли които ти само си гледал зад лентите и си цъкал с език :D Така че хайде позволи на калтака опа келеша да си има малко повече хабер от тебе стаа ли Кофтито е че така като гледам тука май ти си най големия безхаберник, и не можеш да ми простиш 500те лева които съм ти поискал и това е Аз ако съм знаел че си такъв екземпляр не 500 ми 5000лв щях да ти кажа, поне като пишеш "хвалби" да има за какво :D Мноо злоба има в писанията ти шматко, ти май верно че скоро не си чукал, надявам се поне да са ти останали здрави китки от спортната ти кариера и Левито и Десито все още да те слушат ама така като гледам и те ти играат пачове :D Какъв линк ми даде ти кво нещо напрао съм втрештен, как го свърза тоз прегрятия мотор на тоз Голф с мотор дето е замерван на дино въобще не ми стана ясно По тази логика няма състезателна кола дето да се настройва на дино, всичките ги правят с ключ 13, клещи, отверка и чук и тестове по улиците на града измежду колите нали така :D Освен това ти за колко коли си чул дето да са си ебали мамата от дино замерване, аз верно че съм халхаберник, но не съм чул за ни една, а съм си мерил всичките коли дето имам и една дузина клиентски, и на нито една и няма нищо до момента а на дино(моите) съм ги мерил в режими които на пътя въобще не използвам даже.......и пак нищо, здрави и цели целенички са си Ся няма смисъл да се регистрираш наново и да ми отговаряш, а и аз не смятам да си губя времето повече с теб, олигофрени на таз земя е имало и винаги ще има, хейтъри и неудачници също, определено не съм аз човека който може да вкара такива индивиди в правия път, а и не смятам да го правя, просто късно разбрах че си некачествен и моля другите съфорумници да ме извинят.............а пък вие хора що не казахте че този паляк вече сте го банвали един път, ако знаех това въобще нямаше да пиша и да ви нарушавам форумния ритъм
Коментар
-
vsd написа:kelesha написа:Колега......като ми затвориш телефона аз след това требе да се обеся ли или да се удавяvsd написа:Ти да не би да мислиш че този дето не знае дали има jtd или td, ще знае дали има комп., еку, и т.н.Нищо лично колега.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:@keleshaКолега,тия истории които ги разигравате не са толкова интересни,но от всичко написано ми възбуди интереса да те питам:това твое Audi -2 литра с 240 к.с. и 520 Нм въртящ момент само със ремап ли го постигна???
Коментар
-
kelesha написа:А в момента Аудито е малко поразглобено, слагаме му нова турбина, нови дюзи, правим му нова генерация, най вероятно ще му сложим и нов интеркулер(макар че оригиналния е доста голям, но според мен е неефективен като се има предвид разположението и формата му) и мисля че с тези модове ще можем да изкараме още около 35-40 коня като запазим момента в ниските обороти и просто го увеличим малко в средните и повечко във високите от където ще дойдат и повечето коне
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Като ти чета постовете,разбирам че са ти ясни нещата и разбираш това което правиш.Ценя много при правене на тунинг на мотора/както софтуерен,така и хардуерен/да се държи сметка какво се получава с въртящия момент в ниските обороти,а не само да се гони постигането на макс. мощност.Предполагам си разбрал от практиката която имаш колко е лесно да се постигне макс.мощност и колко е трудно да се постигне или даже запази максим.момент в ниските обороти.И колко лесно се разваля.Котов съм винаги да жертвам к.с. за да получа по-голям върт. момент.Там е голямия майсторлък в тунинга на мотора,а не в голямата мощност.Преполагам ще се съгласиш с мене. Аз няма да споря по въпроса за к.с. в твоите постижения,но искам да добавя,че турбината се скапва не само гогато излезе в дясно от нейната характеристика в картата и,но и когато въобще се премества в някаква степен на дясно независимо че е в зоната на характеристиката и.Само,че скапването не става бързо,а в течение на времето по време на експлоатация и.Пожелавам ти успехи в постиженията ти .Поздрави от мен.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар