Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ремап на JTD мотор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    Ихаааааааааааааааааа........... тук стана мноо забавно четиво Yellow_Flash_Colorz_PDT_07 само се моля тайно някой да не заключи темата
    ALFA ROMEO 145 1.9JTD '99 DIESEL IS COOL
    vs Stilo jtd
    vs 145 1.8 ts
    Alfa Romeo 156 2.4jtd '99 (бившата)
    (скапани критерий за подпис ) ооффф.....

    Коментар


      #62
      9176 написа:
      Господине регистрирах се и аз по повод написаното от вас.Аз ви познавам,но вие сигурно няма да се сетите за мен,но по една случайност познавам и момчето,което е искало да си Мапне колата при теб и го насочих как да те открие.Извинявам се,но знам точно историята и това което Вие твърдите тука във форума е пълна лъжа.
      Като ме познаваш поне да беше казал или намекнал кой си, а не да се криеш зад мониторчето си като пълна мишка, даже няма да се очудя да си някой юзър с ник който познавам и просто да не искаш да се разбере самоличността ти
      9176 написа:
      Момчето ми разказа в лично съобщение,че ви се е обаждал най-малко три пъти по-телефона и вие тези три пъти сте го питали все едно и също "а сигурен ли си,че колата ти има компютър’ и от големия шум и постоянните разговори около вас,явно от мнимото сервизче,както вие се изказохте многократно сте прекъсвали разговора с него и докато той е чакал на отворената линия вие сте давали наставления и изобщо вниманието е било клонящо към нулата.Още повече,че на двата пъти той вие казал изрично номера на компютъра на своята кола,а именно:0 281 001 928 ,но въпреки всичко вие пак сте го питали сигурен ли е? Той се е изнервил и вие казал,че колата му няма жило на газта,от помпата му излиза една,а не четири тръбички и че към всички дюзи ходят кабели.Вие пак сте настоявал като малоумен да го питате сигурен ли е че има компютър и той накрая вие казал цитирам без тона с,който е произнесено,защото след всичко това мисля и на най-спокойния човек на Земята би му кипнало "ами кой управлява тогава тези електронни дюзи"......
      Лол това е било доста интересен разговор, така като гледам даже разговоРИ.......не се сещам да съм водил подобен разговор с някого скоро, но като се има предвид че всеки ден ми се обаждат доста хора които не познавам, въобще не го изключвам като вариант, нямам никакво намерение да се управдавам като ученичка, ако верно този човек е говорил с мен и аз съм го изнервил по някакъв начин единственото което мога да направя е да му се ИЗВИНЯ за проявеното невнимание. А само да те попитам ти имаш ли пълномощно от "момчето" за негов адвокат, защото с този си пост пишеш от нечие име неща против друг човек, т.е създаваш комфликт като искаш да излезеш от него чист даже без да си изцапаш ръчичките........тва ми изглежда гейска постъпка......а може би верно си дал ляв мигач а
      9176 написа:
      тогава сте му казали да се обади на другия ден като сте му сервирали непосилната поне за него и мисля на поне половината Фиятаджии цена от 500лв,като сте заявил,че сте най-добрия в страната и няма друг като вас.
      Хех тука вече прекали Шматка.......тряя знаеш ти, както и всички останали, че аз съм може би единствения в тази страна който се занимава с тунинг и е адски критичен към себе си и работата си човек, това да заявя на някой който и да било то, че съм НАЙ ДОБРИЯ В СТРАНАТА.........тва е все едно да кажа "майка ми е к...ва".....ти разбираш ли за какво сравнение става на въпрос Много мразя да ми преписват думи които никога няма да изрека просто щото не е в стила ми По тази логика и аз мога да напиша в кое да е форумче, че ти ми са обади снощи и каза ела изчукай приятелката ми че взе да ми духа пък не може да ми стане..........доста кухо не мислиш ли особенно като е написано от човека Х както ти си в момента
      9176 написа:
      Казали сте му още като дойде във Варна да ходи да се поразкара малко като изобщо не можело да стои до собствената си кола и поне да наблюдава отстрани какво все пак се прави.
      Мухахахахахахах ае момче...........ти сигурен ли си че тука говорим за мен Аз да кажа на някой че няма право да стои и да гледа кво праа, в смисъл че това което правя е топ сикрет все едно Ами то 90% от клиентите ми точно това правят, стоят и гледат. Който не му се стои ходи да се мота и като е готова колата му се обаждам, но както казах повечето от клиентите стоят и чакат, имаме си кафе машинка пииват си кафенце и се мотат из сервиза да разглеждат това онова, мене това не ми пречи въобще
      9176 написа:
      Господине може да сте прав за себе си и наистина да сте най-добрия на света във тунинга,но съгласете се че има хора,които искат да са до колата си като се прави нещо по нея особенно като е от друг град,а вие сте го пратили да пие кафе.
      Пак ти казвам, ТАКЪВ ВАРИАНТ ПРИ МЕНЕ НЯМА Аз съм същия чишит, прави ли се нещо по колата ми, СТОЯ И ГЛЕДАМ, супер неестественно ми е някой да прави нещо по МОЯТА кола и мене да ме няма, така че знам кво е чувството и НИКОГА не съм ГОНИЛ някой да си ходи докато правя колата му А и няма как да пратя да пие кафе някого когото даже и не съм видел, или искаш да ми кажеш че още по телефона съм му казал "ама да знаеш не може да стоиш и да гледаш, тряя просто да отидеш да пиеш кафе докато свърша" мухахахахахаахаха човече прекалил си с ракията ми се струва :D
      9176 написа:
      Той нито веднъж не вие е питал колко коня ще стане колата му просто е искал да я мапнете и съгласете се отново,че и без дино може да се усети автомобилът след чип.
      Естественно че без дино може да се усети, аз до сега как съм работил, все със дино ли :D
      9176 написа:
      Друго което знам от него е че за нищо на света дори да му платят себестойноста на колата не би я качил на дино,защото след такова зверско натоварване на валяците след слизане от тях въпросния автомобил никога не е това което е бил преди качването,най-малкото започва да гори малко подчертавам малко масло.
      А другото което незнаеш е че............хабер си нямаш що е то дино и кво точно прави то :D :D :D Такива глупсоти написани в едно изречение скоро не бях чел :D Като препрочета тва смешно изречение даже се чудя защо ли се абя да ти пиша въобще.............толкова си далече от истината че.........кво да ти кажа, остави ма безмълвен :D Искам само да ми обясниш как един дино рън товари колата повече от един топ спиид рън на магистралата примерно Защото аз ще ти кажа точно кво прави един дино рън, ефекта е същия все едно си на пътя и на 4та скорост от 2000 оборота даваш всичката газ докато колата стигне 4000, 4500 или там колкото си избереш оборота, 10сек натоварване максимум............ако от това един Фиат започва да гори ДАЖЕ И МАЛКО както ти се изрази масло........ами май е време да смениш марката :D :D :D Добре ама доста фиати има мерени на дино и не съм чул някой да се е оплакал от завишен разход на масло след замерване, сефте прочетох подобна глупост и доста са посмях повярвай ми :D :D :D
      9176 написа:
      но понеже вие сте "the best’ пък всички други са лукови глави,които са броили една камара пари за ЖТД пък видиш ли то впоследстие се оказало ТД че и за капак без кулер и компютър кажете защо.
      Тук не разбрах кво точно имаше предвид но.........дано поне ти знаеш, макар че ме съмнява :D
      9176 написа:
      Нищо лично към вас и най-логичното в случая би било да отречете всичко за да си запазите драгоценните клиенти,които от някакъв слух за някакво Ауди видиш ли дало име на най-големия :D .Поздрави.
      Да отрека нещо Да запазя драгоценните си клиенти Ти верно ли си мислиш че смешник като теб може да застраши работата ми че аз да се мъча да "запазя" нещо :D Ако си го мислиш доооооста си се омотал :D Момче, аз отказвам коли, тебе тва ясно ли ти е кво значи Ако не ти е ясно щи кажа.......значи че си подбирам клиентите, и ако се замислиш ще установиш че такива въобще не ми липсват А за слуха за Аудито.........за кое точно Ауди става въпрос Ей така на първо четене се сещам за поне 6 бързи Аудита които сме правили скоро, та кое от тях Ако става въпрос за моето Ауди.........ами то не е кои знае кво, има няма е 240коня и 520нм от 2 литра дизелов мотор, замерени и на двете динота налични в момента в БГ.......ако не ти се смята тва е долу горе колкото две ЖДТта чипосани за по 200лв :D Слухове викаш.........ами като не те пускат да излизаш пред блока и да играеш с децата естественно че за тебе всичко ще са слухове :DП.С Чакам с нетърпение отговора ти мишленце

      Коментар


        #63
        DiabL0 написа:
        Ихаааааааааааааааааа........... тук стана мноо забавно четиво Yellow_Flash_Colorz_PDT_07 само се моля тайно някой да не заключи темата
        Темата наистина е много интересна и докато се спазват правилата на добрия тон, тя няма да бъде заключена.Призовавам колегите да се въздържат от директни обиди и квалификации!
        Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
        Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
        ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

        Коментар


          #64
          @keleshaКолега,тия истории които ги разигравате не са толкова интересни,но от всичко написано ми възбуди интереса да те питам:това твое Audi -2 литра с 240 к.с. и 520 Нм въртящ момент само със ремап ли го постигна???

          Коментар


            #65
            kelesha написа:
            Колега......като ми затвориш телефона аз след това требе да се обеся ли или да се удавя
            Точно това се нарича "бизнес" по български.
            kelesha написа:
            Аз като питам нещо явно има защо да го питам не мислиш ли Защото ако питам дали караш ЖТД ти естественно ще кажеш ДА, но ако караш ТД и си мислиш че е ЖТД пак ще кажеш ДА, ся схващаш ли, за това когато не съм сигурен в човека и в годината на колата му, направо питам има ли ЕКУ, но разбира се 95% незнаят кво е тва ЕКУ и заменям трибуквието ЕКУ със съществителното компютър, дано сега съм станал по ясен
            Ти да не би да мислиш че този дето не знае дали има jtd или td, ще знае дали има комп., еку, и т.н.Нищо лично колега.
            FIAT Bravo JTD GT '99

            Коментар


              #66
              @кelesha Kакъв очакваш да ми е отговора след доза обиди? Това беше естествено да се предположи,че ще е така,но ти май наистина славата ми е замаяла болния мозък.Само да те питам като най-големия измежду малките все едно ли е да поддържаш на място да речем 3000 оборота както и да се движиш със 140км/ч на пета скорост,което специялно за някои модели на Фиат е пак 3000 оборота в минута? Можеш ли да кажеш ВЕЛИКИ ГОСПОДИ на всичкото простолюдие тук дето незнае ТД ли кара или някъква извънземна технология в кои части на мотора са най-високите температури.Аз ще те улесня ма не ги разбирам толко много работите щото от игра на криеница пред блока с децата не ми е останало никак време да прочета една техническа литература.Но ще ти кажа,не май грубо се изказах,никой на теб нищо не може да ти казва,защото ти си ВСЕВИШНИЯ и всички трябва тебе да слушаме,въпреки всичко със голяма доза страх за живота си ще се осмеля да ти подскажа че това са два детайла и ще те помоля да ни разясниш по-подробно в зависимост от типа на двигателя-бензинов,дизелов с вихрова камера,дизелов с директно впръскване,бензинов работещ на газ как се променят техните температури,респективно температурни деформации при любимите ти айде на теб обороти за един двигател.Цитирай,ако не ти се отнема от драгоценното време БОЖЕ точно какви са тези температури в градуса по Целзий.Това във връзка с диното ВЕЛИКИ.Друго още нещо искам да те попитам ПОВЕЛИТЕЛю НА ВЕТРОВЕТЕ и то е защо във студено време,не като последните дни де,когато всеки се оплаква особенно във Фолксваген форума и тук не липсват че колите им не могат да вдигнат повече от 70 градуса,а за колко време ги дигат тези митични 70 градуса? Това с едно уточнение и то е че се касае за дизел с директно впръскване.Кажи ти с ръка на сърцето ГОСПОДАРю какво липсва на едно дино да е сравнимо с това твое уточнение,че е съпоставимо натоварването с твоите Американски епитети,които изпозваш за да се правиш на ЯНКИ тука пред нас дето ядем доматите с колците и не си познаваме колите си имат ли комп нямат ли .Тука една твоя конкуренция,ама от много по-нисък БОЖЕ това по-негови думи,които те оприличава на светило и незнам какво цели,но след време ще видим какви дивиденти ще извлече от теб СВЕТИНЬО,защото той туко-така иновации не раздава.Та той много обичаше да казва във Фолкваген форума,че чип-а имал ефекта на лупата.Използвайки да ме прощава за което тези негови думи,ти кажи ВОЖДЕ ЧЕРВЕНОКОЖИ какъв ефект на лупата може да ти докара един сериозен дино тест приложен от теб на чужда кола особенно,ако е казано на човека директно да даде 500лв и да върви нейде.За това какъв се явявам на момчето не бери грижа или вече се чувстваш за толко ВСЕМОГЪщ,че може да се месиш и в личните отношения на хората,но за да те улесня да ти кажа че сме служили заедно в казармата и ако случайно ти трябват още подробности примерно колко и какви коли,жени,уреди,в какви взаимоотношения е с майка си или баща си...питай каквото знам,ще ти кажа.Айде сега си напрегни болния мозък,прехвърли в него некоя и друга горивна карта и почвай да умуваш над бъдещите обиди,които ще бълвнеш тук,но като ти знам и телосложението с изсипания ти гъз гагаузки си спомням един случай какъв бой яде от ...името му засега да оставим в тайна.щЕ имаш ли доблеста да кажеш как точно се разви действието или е лош спомен?
              Най-добрите НЕ винаги печелят

              Коментар


                #67
                Kалтака...опаа кelesha може ли със ваше позволение ВЕЛИКИ ПРЕДВОДИТЕЛю да си позволя да дам един линк какво причинява един дино тест на по-късен етап? Не казавам,че колата на автора е била на дино,но си позволих да изпозвам неговия така добре подбран снимков материял,а още повече те е и градски.Не прочетох обаче дали при теб си е правил чипа или ти не се занимаваш с по-простички коли и връщаш доста от клиентелата си .Обърни внимание на последната снимка какво е написал от праха полепнал на предния капак и си го сложи за лого пред мнимото си сервизче. Така няма да се хабиш в дълги разговори да си чешеш езика колко си зает и болния ти мозък нема се увреди допълнително от вредните вълни излъчвани от мобилните телефони. http://www.vwclub-bg.org/forum/viewt...8eafc3af2e9326
                Най-добрите НЕ винаги печелят

                Коментар


                  #68
                  76-ти, ти нормален ли си ве Като не ти е ясна материята , поне не се излагай щото писанията ти изглеждат леко налудничави Един дино рън дава възможно най-щадящото максимално натоварване, сравнено с натоварването на мотора на драг права или на писта примерно И сега да ти кажа, че един кадърен мотор може да изкара няколко хиляди км. със същото натоварване, което понася на един 10сек. дино рън.Навярно вече ще можеш сам да си направиш изводите какъв кенеф най-уникален трябва да е цитирания от теб мотор, дето от един рън почва да погорява масълце Yellow_Flash_Colorz_PDT_47
                  sigpic
                  Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                  475HP 11,5/1,9/191
                  YouTube

                  Коментар


                    #69
                    ici написа:
                    76-ти, ти нормален ли си ве Като не ти е ясна материята , поне не се излагай щото писанията ти изглеждат леко налудничави Един дино рън дава възможно най-щадящото максимално натоварване, сравнено с натоварването на мотора на драг права или на писта примерно И сега да ти кажа, че един кадърен мотор може да изкара няколко хиляди км. със същото натоварване, което понася на един 10сек. дино рън.Навярно вече ще можеш сам да си направиш изводите какъв кенеф най-уникален трябва да е цитирания от теб мотор, дето от един рън почва да погорява масълце Yellow_Flash_Colorz_PDT_47
                    Материята колкото и да не ти отърва ми е ясна,но зависи от гледната точка.Не карам усилен мотор със ковани бутала,титанови биели,дифове и т.н.Но щом ти правиш сравнение на диното със драг или писта някак си ме улесняваш много.Не очаквам и друга реакция точно от теб,защото точно ТИ именно ме насочи към келеша къде да го търся(в кой форум) и ако си напрегнеш още мааалко мозъка може и да стоплиш като пред предстоящ дино тест,кой точно се крие под ника 76-ти понеже оригинала му е баннат от този форум и не може да пише.Не си мисли,че и ти не грешиш в преценките си особенно за някои и други спирачни дискове и прочие.Аз лично както и много останали мисля не си мапват колите да ги пускат после на пистата и след някоя и друга обиколка да влизат в бокса за мотор.Беше времето когато се състезавах в родния ти град,а ти си бил от публиката и си люпил семки,поне се надявам да си си направил труда вечер в съботите когато отсядахме на бунгалата и по-цяла вечер се разглобява и сглобяваха мотори за норматив и поне от там да си получил малко вдъхновение.Както и да е за мен тези времена са безвъзратно отминали и никога няма да се върна да се състезавам лично мнение.Сега е ред на такива като теб колелото се върти все пак и щом може да си позволиш финансово и да имаш достатъчно свободно време да се занимаваш с коли-занимавай се,но не изпадай в еуфорията на звезда,както се е получило с идола ти.
                    Най-добрите НЕ винаги печелят

                    Коментар


                      #70
                      Ха, itan75, защо са те баннали, предполагам заради подобни заяждания като по-горните Наистина си се захванал да спориш за неща, дето не те докосват въобще, а и какво казваш не ми е ясно за спирачките, щото се сещам че те посъветвах да си вземеш ненадупчени само с канали, понеже надупчените ще ги сменяш по-често и хич няма да ти оттърват на бюджета, същата работа като с "универсален чип" или живо мапване от kelesha .В крайна сметка нещата опират винаги до средства и приоритети, няма значение спирачки ли са или къстъм мапване
                      sigpic
                      Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                      475HP 11,5/1,9/191
                      YouTube

                      Коментар


                        #71
                        Палячо......аз докато ти отговоря и те баннаха, що така бе От това което прочетох разбрах че си един мноо голям бивш състезател, който има толкова опит с двигателите с вътрешно горено колкото имаше и баба ми бог да я прости Само да ти кажа че аз най големия от малките съм помогнал и все още помагам на състезатели които постигат резултати т.е състезатели със истински коли, такива коли които ти само си гледал зад лентите и си цъкал с език :D Така че хайде позволи на калтака опа келеша да си има малко повече хабер от тебе стаа ли Кофтито е че така като гледам тука май ти си най големия безхаберник, и не можеш да ми простиш 500те лева които съм ти поискал и това е Аз ако съм знаел че си такъв екземпляр не 500 ми 5000лв щях да ти кажа, поне като пишеш "хвалби" да има за какво :D Мноо злоба има в писанията ти шматко, ти май верно че скоро не си чукал, надявам се поне да са ти останали здрави китки от спортната ти кариера и Левито и Десито все още да те слушат ама така като гледам и те ти играат пачове :D Какъв линк ми даде ти кво нещо напрао съм втрештен, как го свърза тоз прегрятия мотор на тоз Голф с мотор дето е замерван на дино въобще не ми стана ясно По тази логика няма състезателна кола дето да се настройва на дино, всичките ги правят с ключ 13, клещи, отверка и чук и тестове по улиците на града измежду колите нали така :D Освен това ти за колко коли си чул дето да са си ебали мамата от дино замерване, аз верно че съм халхаберник, но не съм чул за ни една, а съм си мерил всичките коли дето имам и една дузина клиентски, и на нито една и няма нищо до момента а на дино(моите) съм ги мерил в режими които на пътя въобще не използвам даже.......и пак нищо, здрави и цели целенички са си Ся няма смисъл да се регистрираш наново и да ми отговаряш, а и аз не смятам да си губя времето повече с теб, олигофрени на таз земя е имало и винаги ще има, хейтъри и неудачници също, определено не съм аз човека който може да вкара такива индивиди в правия път, а и не смятам да го правя, просто късно разбрах че си некачествен и моля другите съфорумници да ме извинят.............а пък вие хора що не казахте че този паляк вече сте го банвали един път, ако знаех това въобще нямаше да пиша и да ви нарушавам форумния ритъм

                        Коментар


                          #72
                          vsd написа:
                          kelesha написа:
                          Колега......като ми затвориш телефона аз след това требе да се обеся ли или да се удавя
                          Точно това се нарича "бизнес" по български.
                          Не пич, това се нарича "каквото повикало такова се обадило"
                          vsd написа:
                          Ти да не би да мислиш че този дето не знае дали има jtd или td, ще знае дали има комп., еку, и т.н.Нищо лично колега.
                          За ламера разликата между TD и JTD е просто буквата J и лично аз това мога да го сметна за случаен пропуск, грешка или както щеш го наричай, и за това като питам има ли комп ЕКУ и т.н искам да събера малко повече информация за това с ква кола евентуално ще си имам работа, все пак това е телефонен разговор, ако колата дойде направо при мен, аз си отварям капака и виждам квото ми требе без да питам въобще, може би е грешка от моя страна че считам всички които ми се обаждат за не чак толкова технически грамотни хора, но това вярвай ми ми спестява доста време телефонни разговори, аз не съм секретарка и работата ми не е да говоря по телефона нон стоп, имам и друга по важна и интересна за мен работа и гледам да обърна цялото си внимание на нея а не на безмислени разговори по телефона Та мисълта ми беше че варианта с тъпите въпроси носещи ми необходимата информания работи безотказно поне в моя случай

                          Коментар


                            #73
                            Stefan Hadjov написа:
                            @keleshaКолега,тия истории които ги разигравате не са толкова интересни,но от всичко написано ми възбуди интереса да те питам:това твое Audi -2 литра с 240 к.с. и 520 Нм въртящ момент само със ремап ли го постигна???
                            Естественно че не, само със софтуер тази кола става 175 коня сейфти, потвърдено от дино графики разбира се, като имам и дино графики на моята кола и още когато я взех и си беше 100% сток Само със софтуер колата става прекосили 190 коня, но турбото се предава доста бързо ако колата се кара в диапазон от обороти в които турбото работи извън ефективността си, разбирай диапазона след 4000 до 4600 оборота, тогава турбото за да задържи това налягане с този дебит на въздух който е необходим за тази мощност, работи доста в дясно от зоните си на ефективност(надявам се да имаш хабер за кво точно ти говоря за да ме разбереш правилно) което води след себе си процеси в самата турбина водещи я до саморазрушение и то не толкова термично колкото чисто механично, ае с две думи турбото става на салата ако работи извън зоните на ефективност това е :D За 240 коня и 500+нм колата е със съвсем друго турбо........също така тези резултати са само динокуин, т.е само за да видя кво ще се получи, иначе колата се кара с около 230 коня и 430-450нм пиков момент защото съединителя не е много съгласен над тези стойности(на момента) а пък мисля че ще издържи още тестове и си го "пазя" :D Та за тез коне и тоз въртящ момент модовете са турбо и софтуер, и ауспух(оригинален) без катализатор разбира се. Ключа към всичко това обаче е софтуера, просто колкото и добре да е направен хардуерно един мотор, без правилния софтуер той си остава вечно мъртво роден, същото важи и за обратния вариант, даже един мотор да не е направен кой знае колко добре хардуерно то с правилния софтуер той може да постигне доста по добри резултати от мотор направен както трябва но управляван по кофти схема, като тук не говорим само за сила, говорим и за дълговечност А в момента Аудито е малко поразглобено, слагаме му нова турбина, нови дюзи, правим му нова генерация, най вероятно ще му сложим и нов интеркулер(макар че оригиналния е доста голям, но според мен е неефективен като се има предвид разположението и формата му) и мисля че с тези модове ще можем да изкараме още около 35-40 коня като запазим момента в ниските обороти и просто го увеличим малко в средните и повечко във високите от където ще дойдат и повечето коне

                            Коментар


                              #74
                              kelesha написа:
                              А в момента Аудито е малко поразглобено, слагаме му нова турбина, нови дюзи, правим му нова генерация, най вероятно ще му сложим и нов интеркулер(макар че оригиналния е доста голям, но според мен е неефективен като се има предвид разположението и формата му) и мисля че с тези модове ще можем да изкараме още около 35-40 коня като запазим момента в ниските обороти и просто го увеличим малко в средните и повечко във високите от където ще дойдат и повечето коне
                              Като ти чета постовете,разбирам че са ти ясни нещата и разбираш това което правиш.Ценя много при правене на тунинг на мотора/както софтуерен,така и хардуерен/да се държи сметка какво се получава с въртящия момент в ниските обороти,а не само да се гони постигането на макс. мощност.Предполагам си разбрал от практиката която имаш колко е лесно да се постигне макс.мощност и колко е трудно да се постигне или даже запази максим.момент в ниските обороти.И колко лесно се разваля.Котов съм винаги да жертвам к.с. за да получа по-голям върт. момент.Там е голямия майсторлък в тунинга на мотора,а не в голямата мощност.Преполагам ще се съгласиш с мене. Аз няма да споря по въпроса за к.с. в твоите постижения,но искам да добавя,че турбината се скапва не само гогато излезе в дясно от нейната характеристика в картата и,но и когато въобще се премества в някаква степен на дясно независимо че е в зоната на характеристиката и.Само,че скапването не става бързо,а в течение на времето по време на експлоатация и.Пожелавам ти успехи в постиженията ти .Поздрави от мен.

                              Коментар


                                #75
                                Stefan Hadjov написа:
                                Като ти чета постовете,разбирам че са ти ясни нещата и разбираш това което правиш.Ценя много при правене на тунинг на мотора/както софтуерен,така и хардуерен/да се държи сметка какво се получава с въртящия момент в ниските обороти,а не само да се гони постигането на макс. мощност.Предполагам си разбрал от практиката която имаш колко е лесно да се постигне макс.мощност и колко е трудно да се постигне или даже запази максим.момент в ниските обороти.И колко лесно се разваля.Котов съм винаги да жертвам к.с. за да получа по-голям върт. момент.Там е голямия майсторлък в тунинга на мотора,а не в голямата мощност.Преполагам ще се съгласиш с мене. Аз няма да споря по въпроса за к.с. в твоите постижения,но искам да добавя,че турбината се скапва не само гогато излезе в дясно от нейната характеристика в картата и,но и когато въобще се премества в някаква степен на дясно независимо че е в зоната на характеристиката и.Само,че скапването не става бързо,а в течение на времето по време на експлоатация и.Пожелавам ти успехи в постиженията ти .Поздрави от мен.
                                Значи честно да ти кажа малко се бъркаш, зависи много ква е целта на тунинга, т.е кво гоним като резултати, често пиковия въртящ момент е кофти явление просто защото колата става рязка в началото и "мека" след това, но така се получава при графика на въртящия момент като "кука", ако обаче направиш така че да имаш плато на момента от ниските до високите обороти, като дадеш газ колата бута с една и съща сила в целия оборотен диапазон. Всъщност това което ние усещаме в тунинга е точно въртящия момент, но трябва да се знае че прекомерно високия въртящ момент в ниските обороти прави поразии с мотора, и не е гаранция че колата ни е повече коне от оригинала даже и да има по голям въртящ момент в ниските обороти За това при правилния начин на тунинг се търси баланса между момент и максимална мощност като целта е хем мотора да е с по добри характеристики хем това да не се отрази на дълговечността му а да се намери този баланс не е лесна работа, най малкото требе да се знае и да се познава всеки мотор по отделно като хардуерна подредба и като се тунингова той, да не е изнасилен на максимум, а на това му се вика опит и то не само теоретичен ами чисто практически А за турбините.........ако те работят в графиката си на ефективност проблеми няма, това че са малко по в дясно от колкото ако мотора е оригинален, не е проблем стига да не са извън графиките, защото излязат ли турбините от въпросните графики започват да се появяват явленията които пречиняват турбо салата :D . За турбините най важно е маслото, ако караме с масло което при 100-110 градуса губи 70% от свойствата си то турбото ни ще замине бързо даже и мотора да е сток, както ако караме с масло дето на 110 градуса почти не губи свойства то ние можем да караме с изнасилено турбо и то пак да си даяни без проблем

                                Коментар

                                Working...
                                X