Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ремап на JTD мотор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Reptile написа:
    Stefan Hadjov написа:
    Reptile написа:
    То бензинов мотор взема 20% от надув, а какво остава за дизел!
    Съвсем прав си,особенно за бензинови двигатели.Наистина ще ти вземе 20% от наличната мощност на двигателя.
    Много си "резерве" към неща, които изглежда не познаваш. Кажи на Келеша, че неговите коли, които "лющат" средни 11-ки с оригинална "карантия"(само "карантия" - да не помислиш, че са изцяло СТОК и да ме "нахраниш") - са на минус 20% от начлните си коне. Мен, няма нужда да ме убеждаваш, очевидно подминаваш мои постове с приложени КОНРЕТНИ изчисления. Коментарите Ти са полвинчати и без научни постановки и изчисления. Дай малко по-сериозно да обсъждаме, че форума заприличва на селска говорилня.Въздържам се от квалификации по твой адрес и се отнасям сериозно, но излизаш от рамката на добрият тон за технически форум.
    Колега ,три пъти изчитам поста ти и не мога да разберя какво искаш да кажеш.Ти не можеш да се изразяваш правилно и после се сърдиш като ти се цитира някоя смехория,която си написал.Само си за научни постановки и изчисления.............

    Коментар


      #47
      Stefan Hadjov написа:
      Колега ,три пъти изчитам поста ти и не мога да разберя какво искаш да кажеш.Ти не можеш да се изразяваш правилно и после се сърдиш като ти се цитира някоя смехория,която си написал.Само си за научни постановки и изчисления.............
      Явно не мога, щом поста с изчисленията на усукващите моменти и натоварванията върху основните лагери остнаха без коментар, нямам какво повече да добавя, освен да съжалявам за начина на водене на споровете.Можеш да се правиш на неразбрал колкото пожелаеш, но това не ти помага в напредването на знанията за ДВГ.
      Fiat Marea JTD 105 09.2000г

      Коментар


        #48
        Re: Ремап на JTD мотор

        С Тони не се познавам,просто влязох в тунинг форума и потърсих негово мнение и както казах той три пъти мЪ пита дали ЖТД мотора дали съм сигурен,че има комп Това ме усъмни малко,но продължих да нахалствам и слязох до колата в гаража и му записах номера на компа.След още доста обаждания той ми обади цена от твърдо 500лв,което лично аз не мога да си позволя.Той е търгаш със самочувствие поне за мен.
        Еми да са е.е у алчния гъз Тони Келеша така според мен бизнес не се прави,но кой съм аз та да го коментирам тука по-форумите?
        Съжалявам че чак сега разбрах за тази тема, но прочитайки я нямаше начин да се въздържа Оставям на страна епитетите по горе и мисля да премина по същество.......Абсолютно вярно е че питам всеки собственик на JTD(и не само) дали е сигурен че колата му има комп т.е ЕКУ........питате защо ??? Първата причина е че имам около 5-6 случая само миналата година когато собственици на Фиат идват за чип а нямат ЕКУ и даже и те самите не го знаят, също така защото много от хората желаещи да имат малко по силна кола въобще незнаят ква кола всъщност имат, просто са чули че има такова нещо като чиптунинг и той може да се "сложи" даже и на Москвич 21412........Та според мен е напълно нормално при едно лично съобщение за конкретна кола или телефонно обаждане аз да се информирам дали въобще имам кво да правя по въпросния автомобил. И след като собственика е решил да осъществи контакт по този начин с мен а не направо да дойде в сервиза въпреки че сме от един град........според мен лично няма нищо ненормално.След това цената.........да моите цени не са синволични въобще, ако 500лв ви се виждат много, трябва да знаете че това е долу горе минималната цена при мен т.е новите модели са доста по скъпи, говорим за два че и три пъти повече и това е така защото аз знам какво правя и как, за мен да чипосам дизелов мотор с директно впръскване(бил той роторна помпа, комън-рейл или помпа-дюза)) за 250лв си е жива загуба на време, ако цената е определящ фактор и тя не е угоднана клиента......съжалявам, има Брезел има Росен има Петкан има и Драган........чипаджии дал господ След това митичния въпрос "Колко коня ще ми стане колата".........аз за коне не обичам да говоря, просто защото тук във Варна дино стенд до момента нямаше и говорейки за коне има голяма опастност да излъжа клиента я нагоре я надолу с няколко коня, още повече че никой незнае колко точно коня е колата на клиента преди тунинга, но и този "проблем" вече е отстранен, от февруари догодина нашето псевдо сервизче се оборудва с дино стенд който може да измерва до 3000кс в AWD вариант и по 1500кс на двигателен мост......предполагам ще е достатъчно за да замерим всяка една кола за която се сетите, а за моите клиенти диното ще е безплатен бонус към тунинга бил той цялостна преработка или само чип. За момента аз не работя на принципа с конете, аз работя на принципа с доволните клиенти......и някъде в темата бях прочел че някой(дето даже ми бил комшия) ма бил питал кво щяло да стане ако след чипосването не му хареса колата и аз едва ли не съм замълчал като задник .........такъв филм при мене няма, аз вземам пари само от доволни клиенти, ако някой не си хареса колата след това което съм направил аз......ами просто му връщам оригиналния софтуер и не му вземам даже и 50 стотинки ако ще и цял ден да съм си играл Ако ма питате колко такива случаи съм имал...........ми за последните години да кажем 3 например не се сещам да съм имал и един такъв случай За това че праа колите както на мен ми харесват без да се съобразявам със желанията на клиента.....страшни глупости, напрао съм потресен :D Не видях някой от вас да ми е бил клиент че да обяснява на всички тук аз кво праа.......но нека ви кажа......ако клиента има някви специални претенции за това кво точно иска от колата си, аз го изслушвам и просто му казвам кое ще стане и кое не и чак след това започвам да правя това което сме уточнили като краен вариант. Аз не изпълнявам глупави желания, не съм и магьосник да правя чудеса, аз правя това което знам че може да се направи, а ако има нещо в което не съм сигурен и все пак клиента го иска му казвам че мога да опитам да го направя, НО това крие такива и такива рискове Аз не правя по 20 опита с една кола докато и нагодя софтуера, правя до 5 най-много, и това е защото не правя експерименти, а правя това което трябва да се направи и това за което човека е дошъл да ми плати, аз уважавам работата си, уважавам и парите на хората, считам че така както изкарвам аз пари така ги изкарват и хората т.е ТРУДНО и не си праа ташак
        itan75 написа:
        Първия опит който направихме и със горивната карта с която той бе ми казал е сложил на една Либра и собственика е бил много доволен,но аз не бях.В смисъл прекалено много пушеше и съединителя запуши много,а бустметъра удари 1.3-1.4 бара.Такова вървене,аз не исках и направихме втори опит като намалихме основната порция,а запазихме пилотната.Проба-грешка :D не ми харесва и така.....
        От текста в червеното на горния цитат става ясно едно нещо, а именно че на някой нещо не му е ясно ама ВЪОБЩЕ Ако това са думи на собственика на въпросната чипосана кола, т.е ако той си мисли че това е променяно по нея в този момент......окей, не е грамотен простено му е.........ако обаче това за основната и пилотната порция са обяснения на "чипаджията".........е те тоя човек незнае кво прави въобще по дяволите, той даже си няма и елементарно познание как принципно става впръскването на горивото на тоз супер тъп мотор......да не говорим за по сложните мотори от ново поколение със всякаквите му там сензори и филтри за твърди частици.........и най лошото е че няма начин и да се научи някога, защото за да се научиш трябва да имаш правилна и стабилна основа, ако тя ти липсва, просто градиш "знания" във въздуха, но......земното притегляне все някога няма да ти прости Аз доста пъти съм писал че тунинга е скъпо удоволствие ако се прави от хора които знаят кво точно правят, а не си правят експерименти за сметка на клиентите, та ако се блазните от ефтини цени на тунинг.......по добре е първо да решите искате ли колата ви да стане опитен заек в ръцете на човек дето даже и хабер си няма кво точно става в тоз пустии мотор :D Ако не то......просто намерете някой да ви свърши работата качествено, и ако сте около Варна заповядайте догодина да се премерите на машината за приземяване, т.е на диното, тогава всички коне които ви ги разправят, обещават и за които сте си платили.......просто ще са "that myth is busted", дано тогава повече хора разберат колко са шанаджиите и колко са реалистите, били те и "търгаши" Не си мислете че всеки с лаптоп в ръка, Галето за 50 евро от Ибей и диск с 30000 "тунинг" файла пак от Ибей е чипаджия, такива чипаджии можете да сте и вие, само че докога...........това е друг въпрос

        Коментар


          #49
          В дизеловия раздел пак е станало интересно :D Тони, поздравления за дино стенда, каква му е марката/модела за да добием предварително представа за бижуто :D
          sigpic
          Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
          475HP 11,5/1,9/191
          YouTube

          Коментар


            #50
            ici написа:
            В дизеловия раздел пак е станало интересно :D Тони, поздравления за дино стенда, каква му е марката/модела за да добием предварително представа за бижуто :D
            За марката, модела и т.н като дойде, като го монтираме и като направим първите тестове, за сега ще спомена само че диното ще мери коне на колелата и загуби, и като краен резултат ще се получават коне на коляновия вал, с каква точност......ще видим скоро И все пак не диното беше повода да пиша в темата, истинската причина е че чета квалификации по мой адрес от хора които нито са ме виждали, нито познават работата ми, и въобще незнаят НИЩО за мен, за тва реших че като се включа нещата може би ще станат малко по ясни.........

            Коментар


              #51
              Колега, не те познавам, но постави се на мястото на редовия потребител - пращат го при някой който е много добър в нещо, дори сам се определя като такъв, и в следващия момент същия пита "Твоето JTD има ли компютър?" Е аз ако съм това, събирам си нещата и се махам без коментар. В един сервиз един майстор, като вдигнах капака на колата си, възкликна "О-о-оо, помпа-дюза!" , директно пуснах капака, и казах "я чакай че имам малко работа, ще дойда друг път", и познай кога пак отидох в този сервиз? Правилно - никога. Това, разбира се, съвсем не означава, че ти не си добър в това, което правиш. Но да попиташ дали JTD има компютър е меко казано несериозно! Поздрави и успех!

              Коментар


                #52
                ogi28b написа:
                Но да попиташ дали JTD има компютър е меко казано несериозно! Поздрави и успех!
                Аз не питам има ли компютър а "сигурен ли си че колата ти има компютър" т.е дали въобще клиента знае ква кола кара, щото очевидно доста хора карат НЕЩО и си мислят че то е нещо друго а и питам не само това, питам доста неща когато не съм видял колата, единственото което ма питат мен обаче е колко коня ше стане и колко струва.....................Както писах по горе и сигурно си прочел имал съм няколко случая на клиенти точно с уж JTD Фиати които нямат нищо общо с JTD, ти ако си на мое място няма ли да питаш Или направо да поставя етикет на всички които карат Фиат....."ЛАМЕРИ" и да ги отсвирвам докато не дойдат с колата така ли, за теб кое е по правилно

                Коментар


                  #53
                  kelesha написа:
                  Аз не питам има ли компютър а "сигурен ли си че колата ти има компютър" т.е дали въобще клиента знае ква кола кара,
                  Предвид удебеленото - напълно си прав, просто информацията може би така е била поднесена, че все едно самия ти не си наясно дали ЖТД има комп. Моля да ме извиниш, за което.

                  Коментар


                    #54
                    ogi28b написа:
                    kelesha написа:
                    Аз не питам има ли компютър а "сигурен ли си че колата ти има компютър" т.е дали въобще клиента знае ква кола кара,
                    Предвид удебеленото - напълно си прав, просто информацията може би така е била поднесена, че все едно самия ти не си наясно дали ЖТД има комп. Моля да ме извиниш, за което.
                    Няма за кво да се извиняваш, мен ми е явно как си разбрал написаното, точно така както ми прозвуча и на мен като го прочетох

                    Коментар


                      #55
                      келеша е светило в тунинга и всякакви изказвания от рода че не знае дали има комп дадена кошница са си художествена измислица
                      тунинговам си колите за удоволствие
                      някои с турбо други с чип

                      Коментар


                        #56
                        kelesha написа:
                        ici написа:
                        В дизеловия раздел пак е станало интересно :D Тони, поздравления за дино стенда, каква му е марката/модела за да добием предварително представа за бижуто :D
                        За марката, модела и т.н като дойде, като го монтираме и като направим първите тестове, за сега ще спомена само че диното ще мери коне на колелата и загуби, и като краен резултат ще се получават коне на коляновия вал, с каква точност......ще видим скоро И все пак не диното беше повода да пиша в темата, истинската причина е че чета квалификации по мой адрес от хора които нито са ме виждали, нито познават работата ми, и въобще незнаят НИЩО за мен, за тва реших че като се включа нещата може би ще станат малко по ясни.........
                        То тия писаници просто са без коментар и криво разбрани, това трябва да е ясно на всеки който се е опитал поне малко да се информира кой кой е в Българската тунинг реалност. Мен ме кефи, че ще има още едно дино в страната и доколкото съм запознат май ще е първото, което ще мери и загубите включващи всичко от гумите до скоростната кутия.Още една доста интересна опция с възможност за анализи :D
                        sigpic
                        Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                        475HP 11,5/1,9/191
                        YouTube

                        Коментар


                          #57
                          Прочетох всички постове и заядки и смело мога да кажа че си е баш така от майстор до майстор има огромна разлика това няма какво да се коментира но и другото което е вярно че никой не се е родил научен все някой е тръгнал от някаде все е имало първи път все е имало грешки Не искам да взимам страна в спора за чиповете но съм виждал чипнати от Росен и добре се държът но колко коне са без техника божа работа Сигурно и Келеша е добър и добре се справя и е доста напред с материала

                          Коментар


                            #58
                            kelesha написа:
                            Аз не питам има ли компютър а "сигурен ли си че колата ти има компютър" т.е дали въобще клиента знае ква кола кара,
                            Колега, и мен ако ме питаш това директно ще затворя телефона. Виж, ако ме питаш"сигурен ли си че караш jtd", това е друго нещо. Защото ще си помисля че не знаеш че jtd има комп. Иначе въпроса ти е много правилен, защото много хора карат td пък си милсят че карат tdi и т.н Но просто въпроса "сигурен ли си че колата ти има компютър" би се възприел грешно от човек, който не те познава.
                            FIAT Bravo JTD GT '99

                            Коментар


                              #59
                              vsd написа:
                              kelesha написа:
                              Аз не питам има ли компютър а "сигурен ли си че колата ти има компютър" т.е дали въобще клиента знае ква кола кара,
                              Колега, и мен ако ме питаш това директно ще затворя телефона. Виж, ако ме питаш"сигурен ли си че караш jtd", това е друго нещо. Защото ще си помисля че не знаеш че jtd има комп. Иначе въпроса ти е много правилен, защото много хора карат td пък си милсят че карат tdi и т.н Но просто въпроса "сигурен ли си че колата ти има компютър" би се възприел грешно от човек, който не те познава.
                              Колега......като ми затвориш телефона аз след това требе да се обеся ли или да се удавя Аз като питам нещо явно има защо да го питам не мислиш ли Защото ако питам дали караш ЖТД ти естественно ще кажеш ДА, но ако караш ТД и си мислиш че е ЖТД пак ще кажеш ДА, ся схващаш ли, за това когато не съм сигурен в човека и в годината на колата му, направо питам има ли ЕКУ, но разбира се 95% незнаят кво е тва ЕКУ и заменям трибуквието ЕКУ със съществителното компютър, дано сега съм станал по ясен

                              Коментар


                                #60
                                kelesha написа:
                                vsd написа:
                                kelesha написа:
                                Аз не питам има ли компютър а "сигурен ли си че колата ти има компютър" т.е дали въобще клиента знае ква кола кара,
                                Колега, и мен ако ме питаш това директно ще затворя телефона. Виж, ако ме питаш"сигурен ли си че караш jtd", това е друго нещо. Защото ще си помисля че не знаеш че jtd има комп. Иначе въпроса ти е много правилен, защото много хора карат td пък си милсят че карат tdi и т.н Но просто въпроса "сигурен ли си че колата ти има компютър" би се възприел грешно от човек, който не те познава.
                                Колега......като ми затвориш телефона аз след това требе да се обеся ли или да се удавя Аз като питам нещо явно има защо да го питам не мислиш ли Защото ако питам дали караш ЖТД ти естественно ще кажеш ДА, но ако караш ТД и си мислиш че е ЖТД пак ще кажеш ДА, ся схващаш ли, за това когато не съм сигурен в човека и в годината на колата му, направо питам има ли ЕКУ, но разбира се 95% незнаят кво е тва ЕКУ и заменям трибуквието ЕКУ със съществителното компютър, дано сега съм станал по ясен
                                Господине регистрирах се и аз по повод написаното от вас.Аз ви познавам,но вие сигурно няма да се сетите за мен,но по една случайност познавам и момчето,което е искало да си Мапне колата при теб и го насочих как да те открие.Извинявам се,но знам точно историята и това което Вие твърдите тука във форума е пълна лъжа.Момчето ми разказа в лично съобщение,че ви се е обаждал най-малко три пъти по-телефона и вие тези три пъти сте го питали все едно и също "а сигурен ли си,че колата ти има компютър’ и от големия шум и постоянните разговори около вас,явно от мнимото сервизче,както вие се изказохте многократно сте прекъсвали разговора с него и докато той е чакал на отворената линия вие сте давали наставления и изобщо вниманието е било клонящо към нулата.Още повече,че на двата пъти той вие казал изрично номера на компютъра на своята кола,а именно:0 281 001 928 ,но въпреки всичко вие пак сте го питали сигурен ли е? Той се е изнервил и вие казал,че колата му няма жило на газта,от помпата му излиза една,а не четири тръбички и че към всички дюзи ходят кабели.Вие пак сте настоявал като малоумен да го питате сигурен ли е че има компютър и той накрая вие казал цитирам без тона с,който е произнесено,защото след всичко това мисля и на най-спокойния човек на Земята би му кипнало "ами кой управлява тогава тези електронни дюзи" тогава сте му казали да се обади на другия ден като сте му сервирали непосилната поне за него и мисля на поне половината Фиятаджии цена от 500лв,като сте заявил,че сте най-добрия в страната и няма друг като вас.Казали сте му още като дойде във Варна да ходи да се поразкара малко като изобщо не можело да стои до собствената си кола и поне да наблюдава отстрани какво все пак се прави. Господине може да сте прав за себе си и наистина да сте най-добрия на света във тунинга,но съгласете се че има хора,които искат да са до колата си като се прави нещо по нея особенно като е от друг град,а вие сте го пратили да пие кафе.Той нито веднъж не вие е питал колко коня ще стане колата му просто е искал да я мапнете и съгласете се отново,че и без дино може да се усети автомобилът след чип.Друго което знам от него е че за нищо на света дори да му платят себестойноста на колата не би я качил на дино,защото след такова зверско натоварване на валяците след слизане от тях въпросния автомобил никога не е това което е бил преди качването,най-малкото започва да гори малко подчертавам малко масло,но понеже вие сте "the best’ пък всички други са лукови глави,които са броили една камара пари за ЖТД пък видиш ли то впоследстие се оказало ТД че и за капак без кулер и компютър кажете защо.Нищо лично към вас и най-логичното в случая би било да отречете всичко за да си запазите драгоценните клиенти,които от някакъв слух за някакво Ауди видиш ли дало име на най-големия :D .Поздрави.
                                Най-добрите НЕ винаги печелят

                                Коментар

                                Working...
                                X