Stefan Hadjov написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ремап на JTD мотор
Collapse
X
-
A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
-
BO написа:Stefan Hadjov написа:Stefan Hadjov написа:Колеги,имам едно питане и моля за помощ.Имам Мареа с двигател 1,9 ЖТД и напоследък нещо се ебава с вървежа.Прочетох в един пост,че дизелите имали ламбда-сонда и се усъмних да не би тя да е причината.Търсих я навсякъде по двигателя,но не можах да я открия.Нека някой от разбиращите да ми помогне къде се намира и какви данни трябва да отчета при измерването и.......................Благодаря предварително.Спрете със заяжданетоНе се отнася само за теб, а за всички пишещи в тематаМодераторски екип на fiat-bg.org
Коментар
-
BO написа:@Хаджов - наистина в една тема съвсем скоро бях в грешка за фазите на газоразпределението, като обясни къде ми е грешката, като наистина бях допуснал много елементарна такава
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:BO написа:@Хаджов - наистина в една тема съвсем скоро бях в грешка за фазите на газоразпределението, като обясни къде ми е грешката, като наистина бях допуснал много елементарна такаваA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:BO написа:@Хаджов - наистина в една тема съвсем скоро бях в грешка за фазите на газоразпределението, като обясни къде ми е грешката, като наистина бях допуснал много елементарна такава
Коментар
-
И като заговорихме за разните му там мапове, имена, легенди митове и реалности...До сега не съм видял работещ мап на доста изтъквани имена в темата, при който направен мап на количка с ДПФ и след мапа да ги кажем 30.000км ДПФ-а да работи с пълни сили!Също мога да кажа имена, които имат доста мапнати автомобилчета и след 100.000 км на конкретен автомобил няма записана още и 1 грешка на ДПФ-а!Но пак в крайна сметка е важното за крайния потребител как ще му върви колата след мапа, с възможно най-малко проблеми и с възможно най-малко дадени париA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:... важното за крайния потребител как ще му върви колата след мапа ...Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Колега Red Storm твоето Браво с коя модификация JTD е? Има мнение,че мотора ти е JTD100,но ти ми каза,че разликата между наще два автомобила е единствено купето,т.е. SX и съответно GT? И още нещо: ако замениш някой от датчиците с нов или от друга марка има ли промяна при работата на двигателя с ремапнато ECU? Питам защото, колегите коментираха, че "качеството" на ремапа зависи от данните на датчиците!п.п. моят двигател е 182B4.000 със сигурностПежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Измерването на нивото на маслото с помощта на нули и тирета изписвани на дисплейчето, е характерно за двигателя JTD 100, като в този двигател датчика заменен от тип 1/0 с такъв който е с потенциометър, което позволява и по-точното измерване на маслото. Все си мисля че на Red Storm така му мери маслото - с нули и тиренца, а при мен го мери иначе - има масло/няма масло, и контролна лампа.
Коментар
-
Потвърждавам: точно това се изписва при контакт...нули и тирета!!! А при мене - директно изминатите километри.Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Jimy написа:BO написа:... важното за крайния потребител как ще му върви колата след мапа ...
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Абе,че съм против тази интервенция е верно,но специално за двигателя 182.В4 съм ЗА ако се прави с цел премахване на фабричния недостатък в софтуера на управлението на двигателя.Колега Jimi ако си чел прецизно всичко,което съм изписал по този въпрос в различни теми ще си разбрал,че аз не отричам нарастването на върт.момент на двигателя след ремап.Спора е бил с КОЛКО нараства.Твърдеше се за някакви 30-40 %,което за мене е абсолютно невероятно.Казвам го и сега.Твърдял съм ,че при ремап може да се получи до 10% мах нарастване на върт.момент и мощноста специално за този двигател.Защото винаги той се е обсъждал.Ако имаш 200 Нм мах върт момент,то може да стане до 220 Нм.И няма начин да не го усетиш усезаемо при тест.Колата да стане по-приятна за каране.Старта да е значително по-добър.Но е абсурт да стане 140 к.с.Това винаги е бил спора.И за кой ли път трябва да го казвам. Аз не знам на колегата Red Storm kакъв му е двигателя,но ако е 182В9,там нещата стоят малко по ралично.При ремап на този двигател може да се пипне управлението на турбината и резултатите при него могат да бъдат значително по-добри.Но бъди сигурен,че няма да стане 140 к.с.Fiat Marea JTD 105 09.2000г
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Reptile написа:То бензинов мотор взема 20% от надув, а какво остава за дизел!Fiat Marea JTD 105 09.2000г
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар