По молба на колегата Женшен 73,който ми писа лично и ме помоли да дам координатите на Росен,който ми прави моя дроб сърмалник ,ще си позволя да копирам неговите думи от личното и да помогна с каквото мога... Виждам, че се познаваш с Тони от Варна и верно, че иска 500кинта за ремап, като казва директно - "ми да, става 135 коня някъде"...Обаче не за него ми е въпроса - аз съм със същия двигател и ми се иска да изкарам оптималното като мощност/характеристики от него - не искам да го режа, но и не ми харесва как сега на 3та при 3200 оборота ми "омеква" газта... Дай координати на тоя свръх търпелив пич дето е правил твоята и ... дай малко насоки за подобряване на двг-то. Примерно егр-то да го махвам ли?..... С Тони не се познавам,просто влязох в тунинг форума и потърсих негово мнение и както казах той три пъти мЪ пита дали ЖТД мотора дали съм сигурен,че има комп Това ме усъмни малко,но продължих да нахалствам и слязох до колата в гаража и му записах номера на компа.След още доста обаждания той ми обади цена от твърдо 500лв,което лично аз не мога да си позволя.Той е търгаш със самочувствие поне за мен.С Росен се запознах съвсем случайно и по телефона се уговорихме на другия ден да прескоча до Равда,където беше на почивка.Първия опит който направихме и със горивната карта с която той бе ми казал е сложил на една Либра и собственика е бил много доволен,но аз не бях.В смисъл прекалено много пушеше и съединителя запуши много,а бустметъра удари 1.3-1.4 бара.Такова вървене,аз не исках и направихме втори опит като намалихме основната порция,а запазихме пилотната.Проба-грешка :D не ми харесва и така.Добре аз кО искам в края на краищата? Ми искам колата ми да не е пълен мъртвец преди 2500 об/м както беше преди и педала на газта как да го кажа да го усещам по-твърд. Ок но проблем,но след 5-тия опит разбрах че имам проблем.В какво беше изразен сега пък?Ми пушеше много на ниските обороти,вървеше доста,но на високите не ми хареса и заводския бъг беше ясно изразен на 2700 об/м Около 15-тия или 19-тия опит нещата ги докарахме горе-доле как аз искам т.е сега от около 2100 об/м имам пик на бустметъра 1.1бара и почва тресенето и на новия съединител .Аз исках да пуши на около 90-100% натиснат педал на газта,защото противно даже на твоите изказвания колега Женшен73 ,че изправното ЖТД не пуши,аз знам максимата,че няма "огън без дим" и словореда "не пуши не върви-пуши върви"..Сега да си призная съм напълно удовлетворен от постигнатия резултат и не съм очаквал и не съм мислил,че този двигател има толкова скрит потенциял.Разбира се всеки за себе си трябва да реши точно в кой диапазон от обороти иска да му върви коша и затова препоръчвам Росен,щото някой друг ако ти прати чипа по-пощата визирам без да се притеснявам колегата Брецел със скапаните му чипове от Алекс и на собственика не му хареса ко прайм? Ми ходене по-нервите си е няма кво да го крием,ма оня ко му пука нали ти е прибрал вече сухото.Тони същата работа ела у ВарнЪ остави трофея,иди на кафе и ела си прибери каляската кото е станало,мЪ аз гарантирам че поне 135 понита е станала!!! Дай 500 леа и беги да играеш.... ми ако пуши много???? Ми ако пак я няма в ниските???? Ми ако прееба турбината ку си пуснал мноо гориво????? Ми..ми ми не мЪ интересува ко то е това е Еми да са е.е у алчния гъз Тони Келеша така според мен бизнес не се прави,но кой съм аз та да го коментирам тука по-форумите? За това препоръчвам Росе,който е минал през тези перипетии и след много неуспешни опити за ремап се е хванал здраво.Купил си е лаптоп,галето,кабели и останалото е много опити и желание придружено с търпение от негова страна Още един път поклон пред знанията ти и хъса ти да продължиш напред ако ще и само за спорта,а не да печелиш по 500лв от такива като Келеша .Телефона на Росен специялно за теб колега Женшен73 е 0887375617.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ремап на JTD мотор
Collapse
X
-
Щото оная тема стана 20 страници спорове дали има ефект или не от ремапа. За това. В интерес на истината Тони Келеша ми е съсед - живее в кооперацията където ми е офиса и няколко пъти сме се карали да не ми паркира по диагонал пред офиса. Накрая реших, че ако подходя по-меко ще е по-добре и за двама ни. Понеже от 2 години го знам с какво се занимава - го попитах директно "Можеш ли и колко ще струва"... Директно ми отговори - 500 кинта... И запитах "А ако не съм доволен"...Отговора беше - "ми....". За това, като прочетох на итан75 за неговия ремап и за човека, който му го е направил по негов вкус - му писах лично, а той реши да отговори публично, за което нямах нищо против...Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
jenshen73 написа:Щото оная тема стана 20 страници спорове дали има ефект или не от ремапа. За това. В интерес на истината Тони Келеша ми е съсед - живее в кооперацията където ми е офиса и няколко пъти сме се карали да не ми паркира по диагонал пред офиса. Накрая реших, че ако подходя по-меко ще е по-добре и за двама ни. Понеже от 2 години го знам с какво се занимава - го попитах директно "Можеш ли и колко ще струва"... Директно ми отговори - 500 кинта... И запитах "А ако не съм доволен"...Отговора беше - "ми....". За това, като прочетох на итан75 за неговия ремап и за човека, който му го е направил по негов вкус - му писах лично, а той реши да отговори публично, за което нямах нищо против...A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Ама точно от този отговор, лично моето заключение, че човека работи на принципа проба - грешка. Ще пипна тук и ще видим какво ще стане Yellow_Flash_Colorz_PDT_37 Всеки с налучкване може да ти направи колата да върви както искаш, но малко са тези, които ще отидеш при тях, ще си кажеш какво искаш и те ще го направят от първия път. Това е разликата.[/quote]Вярно че всеки иска да осеща колата си по различен начин ама пък 20-пъти проба-грешка......дано РОСЕН е запомнил точно къде е пипал и с колкоBRAVA 1.9 JTD 105hp+ EX
E46 320D
Коментар
-
Reptile написа:Подценяването на знанията на Самият Келеш не е добра идея! Ако става въпрос за един и същи "тунингист", то вЕрвай, че едва ли има по-добър от него, особено на горивни карти!!Другият човек, на който нещата са му "бистри" е, естествено, Бобо.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Reptile написа:Подценяването на знанията на Самият Келеш не е добра идея! Ако става въпрос за един и същи "тунингист", то вЕрвай, че едва ли има по-добър от него, особено на горивни карти!!Другият човек, на който нещата са му "бистри" е, естествено, Бобо.Fiat Marea JTD 105 09.2000г
Коментар
-
Доста време се въздържах да пиша каквото и да е в тази тема , защото мисля че ще бъде криво разбрано , но пък какво от това все пак затова сме тук да си споделяме и да си помагаме кой с каквото може.Като за начало искам да благодаря на колегата itan75 за това което е написал за мен и да уточня че не съм карал никой да прави реклама или да плюе срещу някой.Относно ремапа мога да кажа следното никой ама абсалютно никой не може да ти направи ремап от първия път така както ти искаш.и това се дължи не на възможностите на дадения човек а на това че всеки двигател всеки софруер се държи по различен начин две коли с еднакви двигатели с еднакви настройки работят по коренно различен начин това е основната причина по която най-голямата грешка да се запише софтуер от друга кола.Ще дам един два примера за това неотдавна присъствах на ремап направен от хора които направиха няколко ремапа на колеги в форума които бяха много доволни , но в случая греда 5-6 ремапа и резултата плачевен колата работеше съвсем малко по-добре от колкото преди.Това значи ли че момчетата не разбират и са шарлатани , не разбира се дори са много коректни след неуспеха казаха че незнаят защо нямаме очаквания резултат записаха оригиналния софт на колата и не взеха и една стотинка за загубените 2-3 часа от тяхна страна.Забелязал съм че човек е устроен така че да разбира нещата така както му изнасят в момента.Ако си оставиш колата при майстор и отидеш след час взимаш я всичко е супер и какво супер добър майстор.Отиваш при друг седиш му на главата и какво да видиш шарнирите ти ги избива с чука вместо със скоба , слага ти нещо при което ти чупи друго и така нататък и накрая какво ебати смотаняка да ама не той с нищо не се различава от предишния просто си видял истината на момента а не след извесно време.Мой колега слага газови и работи в доста реномиран сервиз, цитирам негов разказ.Слагаме ние една газова инжекция дупча аз колекторите слагам дюзите всичко готово , паля но уви клапаните пълни със стружки въртя вътря акумулатора падна изкарвам другата кола която чака ред и голямото теглене започва след 15 минути теглене колата запали , следва 5-6 отсечки нагоре надолу по улицата в 5000-6000 оборота и всичко е добре колата работи перфектно стружките са премахнати вече.Да но това никога няма да се случи пред теб защото ти си оставяш колата и си я взимаш след като ти се обадят.Затова сравнението е напълно неоснователно, надали знаеш колко време е отнело да ти стане колата когато не си бил там и колко презаписвания на софтуера.И още нещо което искам да споделя не е задължително колата ви да пуши като локомотив за да върви много всичко си има златната среда, но за да я постигнеш не става от първия път на всеки автомобил още повече ако искаш и да угодиш на всичките капризи на клиента повечето хора незнаят какво точно искат от колата когато дойдат и то се дължи на това че никой не им е обеснил че ремапа не се прави само за да ти стане 100 и коня колата.От ремап до ремап можеш да имаш до 1 литът разлика в разхода в зависимост от карането.Е това е от мен за сега излях си душата.С удоволствие ще отговоря на въпроси които неизбежно ще изникнат сега.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар