Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Спукан картер-ремонт

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Re: Спукан картер-ремонт

    Vladim написа:
    itan75 написа:
    Oк така да бъде г-не,за какво са я сложили тогава тази планка? Каква е нейната роля от външната страна на картера? Някой може ли да каже?
    Хайде слушаме те, "специалисте" ти да кажеш за, какво е планката, че ние не знаем? Обясни ни, че да сме ясно и да спрем да сме невежи. Или сега пак ще кажеш "ама, като сте толкова отворени няма да ви светна" като спорехме с теб за ауспусите и ти каза, че знаеш, къде по бензиностанциите е най-хубавото гориво щото някога си карал цистерна! :D Светни ни на поне едно нещо, защото иначе от това, колко знаеш, а нищо не казваш и доказваш, излиза, че приказваш, колкото да не заспиш. И ако обичаш гледай да не използваш обидни думички знам, че на профи шофьорите им е трудно, ама се сдържай малко!
    http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=24437&postdays=0&postorder=asc&sta rt=30 Ко да не тЪ обиждам ве клефук скивай сЪ тука само кви разсъждения си лял щЯла да се откъсне изпускателната тръба от турбото и да му задържи всичките накичени гърнета барабар с тези от подписЪ.Как да не Съ ядосвам от смотове като теб дето викат,че неговата сила е в офиса и така между другото любителски тук да пописваме от време на време.Картера трябвало да поемал удъри с по-голяма площ бла-бла.Ако ти изпукам два юмрука в калитарското лице ма да си пред мен точно в тоз момент както съм ти напален,ще можеш ли да предречеш последствията от колко кариеса бих те спасил,а разпоретино? Не ме интересува какво правиш с твойта каляска,но не заблуждавай и необвързвай другите момчета четящи тука и не ги съветвай да свалят планката.ТЯ ИМА СЪВСЕМ ДРУГО ПРЕДНАЗНАЧЕНИЕ,което да ти го каже другия ЖТД music idol-Bo ,щом и той знае,но не казва нейната най-важна функция. п.с Няма ли да се намери някой модератор ма банне,че наистиа не отговарям за себе си вече.......
    EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

    Коментар


      #17
      Re: Спукан картер-ремонт

      itan75 написа:
      Vladim написа:
      itan75 написа:
      Oк така да бъде г-не,за какво са я сложили тогава тази планка? Каква е нейната роля от външната страна на картера? Някой може ли да каже?
      Хайде слушаме те, "специалисте" ти да кажеш за, какво е планката, че ние не знаем? Обясни ни, че да сме ясно и да спрем да сме невежи. Или сега пак ще кажеш "ама, като сте толкова отворени няма да ви светна" като спорехме с теб за ауспусите и ти каза, че знаеш, къде по бензиностанциите е най-хубавото гориво щото някога си карал цистерна! :D Светни ни на поне едно нещо, защото иначе от това, колко знаеш, а нищо не казваш и доказваш, излиза, че приказваш, колкото да не заспиш. И ако обичаш гледай да не използваш обидни думички знам, че на профи шофьорите им е трудно, ама се сдържай малко!
      http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=24437&postdays=0&postorder=asc&sta rt=30 Ко да не тЪ обиждам ве клефук скивай сЪ тука само кви разсъждения си лял щЯла да се откъсне изпускателната тръба от турбото и да му задържи всичките накичени гърнета барабар с тези от подписЪ.Как да не Съ ядосвам от смотове като теб дето викат,че неговата сила е в офиса и така между другото любителски тук да пописваме от време на време.Картера трябвало да поемал удъри с по-голяма площ бла-бла.Ако ти изпукам два юмрука в калитарското лице ма да си пред мен точно в тоз момент както съм ти напален,ще можеш ли да предречеш последствията от колко кариеса бих те спасил,а разпоретино? Не ме интересува какво правиш с твойта каляска,но не заблуждавай и необвързвай другите момчета четящи тука и не ги съветвай да свалят планката.ТЯ ИМА СЪВСЕМ ДРУГО ПРЕДНАЗНАЧЕНИЕ,което да ти го каже другия ЖТД music idol-Bo ,щом и той знае,но не казва нейната най-важна функция. п.с Няма ли да се намери някой модератор ма банне,че наистиа не отговарям за себе си вече.......
      Ти си за 4-ти километър, Специалисте. Иди се лекувай!
      Frontera Sport, X20SE март 1998

      Коментар


        #18
        itan75, itan75, къде съгреши бе човек. Само мога да ти кажа, че въпросната планка не е предназначена за съединителя, а е предназначена по време на удар, от където искаш да го кажеш, да предотврати повече усложнения, които биха настъпили ако я нямаше.Я сега кажи твоя супер познат-разбирач какво ти е надробил в главата, защото аз ще извадя поредното доказателство, ама при теб ще остане просто поредния гаражен фолклор!
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Коментар


          #19
          Re: Спукан картер-ремонт

          ludnik написа:
          Здравейте, колеги!!Имам голям проблем. Днес спуках картер на Брава 1.9 ЖТД, карах без масло от Семинарията до Италсервиз , не можех да спра, бях в задръстване.Колата си вървеше, аз не съм разбрал, че има дупка колкото орех в задната част на картера. Какви могат да бъдат пораженията и колко ще ми струват щетите . Оставил съм колата в Италсервиз......
          Колеги, оказа се, че ремонта е само за кърпене на картера и смяна на лагера на коляновия вал(не сам много сигурен за последното, някакав лагер е). Картера ще си го оправя сам и ремонта ще излезне към 500 лева.Благодаря на всички за оказаното съдействие, мерси и на тези пичове, които ми умазаха темата.Лек път и карайте на фарове
          По-добре бит ,отколкото и бит,и ебан!!!

          Коментар


            #20
            Ще си го правиш сам и ремонта ще ти излезе 500 лева ли?Колега за тези пари ще си вземеш картер втора употреба който се намира много трудно и пак ще ти останат пари да почерпиш поне 10 човека.Откакто имам Мареата съм пукал картера два пъти.Първия път понеже не бях правил това го демонтирах за 1 час и 20 минути абсолючтно сам.Заварката ми излезе около 20 лв. + 13 лв.за течна гарнитура на Виктор Рейнц.Това са ми разходите за първото заваряване и поставяне.Втория път си подобрих времето като го демонтирах за 1 час и заварката ми беше 24 лв. + масло и маслен филтър защото този път изтече.Дори да включа в тази сума 500 лв. комплекта гедоре на FORCE което ми струва 187 лв. пак не мога да се включа за тези пари.Не знам какъв лагер е за смяна на коляновия вал ,но не може да е нито основен нито биелен.Явно е на съединитела който също не е повече от 20 лв.В сумата която твърдиш ,че ще ти коства мога да включа аз да дойда да те дръпна до Търново,да направим картера,да се прибера аз до Казанлък ,а ти до Пловдив и пак ще ти останат средства.На последно място недоумявам за тази сума какво ще се прави да не би да си сложил една нула повече.
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #21
              Tornado написа:
              Ще си го правиш сам и ремонта ще ти излезе 500 лева ли?Колега за тези пари ще си вземеш картер втора употреба който се намира много трудно и пак ще ти останат пари да почерпиш поне 10 човека.Откакто имам Мареата съм пукал картера два пъти.Първия път понеже не бях правил това го демонтирах за 1 час и 20 минути абсолючтно сам.Заварката ми излезе около 20 лв. + 13 лв.за течна гарнитура на Виктор Рейнц.Това са ми разходите за първото заваряване и поставяне.Втория път си подобрих времето като го демонтирах за 1 час и заварката ми беше 24 лв. + масло и маслен филтър защото този път изтече.Дори да включа в тази сума 500 лв. комплекта гедоре на FORCE което ми струва 187 лв. пак не мога да се включа за тези пари.Не знам какъв лагер е за смяна на коляновия вал ,но не може да е нито основен нито биелен.Явно е на съединитела който също не е повече от 20 лв.В сумата която твърдиш ,че ще ти коства мога да включа аз да дойда да те дръпна до Търново,да направим картера,да се прибера аз до Казанлък ,а ти до Пловдив и пак ще ти останат средства.На последно място недоумявам за тази сума какво ще се прави да не би да си сложил една нула повече.
              Абе много сте "майстори" всички бе, аз не разбирам толкова много от устройството на автомобила,затова съм сложил ( ) за лагера,защото не знам къде е и каква функция има .А за парите.....ами май толкова ще излезе ремонта в Сф.
              По-добре бит ,отколкото и бит,и ебан!!!

              Коментар


                #22
                Ами като не разбираш наливай пари тогава.А затова кой колко е майстор давай определения когато се убедиш в това.
                Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                Коментар


                  #23
                  Картер Фиат Брава 1.9ТД 100

                  Моля всеки който има информация от къде мога да си намеря картер за фиат брава 1.9 тд 100 да ме насочи тъй като вчера карайки по прекрасните софийски улици имах близка среща с едно паве, благодаря предварително на всички отзовали се! Търсих на няколко места но все безуспех.

                  Коментар


                    #24
                    LARSER: Зарарка на алюмин? Или в цяла София няма кадърни хора, които да знаят как се заварява???
                    Steliyan's Life!
                    FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                    Коментар


                      #25
                      Колега аз имам картер ама е лепен на пробката!Не тече изобщо ама малко се омаслява !Намерих си друг картер от бензинова Мареа и го сложих та този мога да го дам за 50-тина лева оначе си е здрав?
                      LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

                      Коментар


                        #26
                        jenshen73 написа:
                        LARSER: Зарарка на алюмин? Или в цяла София няма кадърни хора, които да знаят как се заварява???
                        не просто дупката е много голяма и немисля че ще стане читава заварка, ходих къде ли не и пак нищо щом и при италианеца няма къде????

                        Коментар


                          #27
                          КОЛЕГИИИИИ , изчетох няколко теми за тез картери и никъде не намерих точен отговор на въпроса .... Как по дяволите се сваля картера на 1,9 JTD . На няколко места прочетох , че се сваля дясната полуоска (това не е проблем , онзи ден беше на земята заради генератора , така че е оттренирано) , обаче разбрах че имало и два болта зад МАХОВИКА , има ли такова нещо , и това значи ли , че се сваля скоростната кутия Ще съм благодарен ако някой опише процедурата стъпка по стъпка , а ако има и снимки още по-добре.
                          '99 Fiat Bravo GT 1.9 JTD 105 h.p.



                          Коментар


                            #28
                            Тъкмо четох, че са м/у двигателя и скоростната кутия мисля...
                            Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v

                            Коментар


                              #29
                              PeacemakeR написа:
                              КОЛЕГИИИИИ , изчетох няколко теми за тез картери и никъде не намерих точен отговор на въпроса .... Как по дяволите се сваля картера на 1,9 JTD . На няколко места прочетох , че се сваля дясната полуоска (това не е проблем , онзи ден беше на земята заради генератора , така че е оттренирано) , обаче разбрах че имало и два болта зад МАХОВИКА , има ли такова нещо , и това значи ли , че се сваля скоростната кутия Ще съм благодарен ако някой опише процедурата стъпка по стъпка , а ако има и снимки още по-добре.
                              Не се демонтира кутия.Описал съм на лично какво точно трябва да направиш.
                              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                              Коментар


                                #30
                                А полуоската ако не я сваля , а само и отвия стойката от картера (понеже доколкото разбрах е хваната за него) има ли опасност да и стане нещо , понеже нали вече няма да има какво да я държи и увисва във въздуха, и да не пре*бем нещо по шлиците
                                '99 Fiat Bravo GT 1.9 JTD 105 h.p.



                                Коментар

                                Working...
                                X