Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Спукан картер-ремонт

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    ами то си има начин ама кой да чете.като сглобяваш завиваш единия болт на смукатела наполовина,а другия стои в теб.слагаш картера,като оставяш около 5-6см място.след това бръкваш,завиваш и втория болт и ги стягаш и двата

    Коментар


      #47
      Колега чел съм достатъчно и знам за метода на слагане , обаче ако ти си прочел какво съм написал там пише , че "ПО НАСТОЯВАНЕ НА МАЙСТОРА" не съм го сложил ... понеже бързахме , а без тази ламарина става по лесно и бързо .
      '99 Fiat Bravo GT 1.9 JTD 105 h.p.



      Коментар


        #48
        това не е оправдание,дай да махнем всичко,защото бързаме.много груба грешка

        Коментар


          #49
          Когато работи двигателя повече от 30-40 % от целия обем на маслото който е около 4,5 литра за този е по маслените пътища или се връща по стените на блока в картера.В картера остават едни около 2,5 литра които по-всяко време трябва да са на разположение на смукателя.Представете си какво става с това количество при рязко спиране или поредица от остри завои.Към колегата премахнал въпросния елемент да не се чуди някой път ако му пристветва индикацията за липса на налягане в маслената магистрала.Друго което се досещам ,че тази така наречена ламарина щит не позволява на маслото което е в картера да се завихря от въртенето на коляновия вал което също ще оставя от време на време смукатела на сухо.Съветвам да си поддържа нивото на маслото над средата на белязката на стержена за проверка на нивото.
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар


            #50
            Tornado написа:
            Когато работи двигателя повече от 30-40 % от целия обем на маслото който е около 4,5 литра за този е по маслените пътища или се връща по стените на блока в картера.В картера остават едни около 2,5 литра които по-всяко време трябва да са на разположение на смукателя.Представете си какво става с това количество при рязко спиране или поредица от остри завои.Към колегата премахнал въпросния елемент да не се чуди някой път ако му пристветва индикацията за липса на налягане в маслената магистрала.Друго което се досещам ,че тази така наречена ламарина щит не позволява на маслото което е в картера да се завихря от въртенето на коляновия вал което също ще оставя от време на време смукатела на сухо.Съветвам да си поддържа нивото на маслото над средата на белязката на стержена за проверка на нивото.
            само не разбрах това с завихрането как ще се получи(като коляно-мотовилковия механизъм няма пряк допир до маслото в картера)
            Bravo 1.9d 97г

            Коментар


              #51
              да ,прав си .при тоя мотор кол.вал не е потопен в маслото,дори за да се мажат по-добре цилиндрите ,на всяка мотовилка има отвор,който впръсква към съответния цилиндър масло.

              Коментар

              Working...
              X