PeacemakeR написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Спукан картер-ремонт
Collapse
X
-
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
-
Да добавя ,че не е нужно да нанасяш силикон на картера ,а само на блока защото доакто го паснеш всичко става ужас.Винаги съм ползвал Виктор рейнц и съм нямал проблеми разбирайте омасляване и течове.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
След всичко прочетено нека обобщим :1. Купвам си дълга отверка торкс номер 4 за двата болта зад маховика2. Развивам стойката на полуоската и вадя шпилката която я държи за картера3. Много внимавам на къде ще извадя картера , за да го сложа по същия начин.4. Внимавам с всмукатела на маслената помпа.5. След заварката правя няколко "сухи" тренировки за да хвана чалъма на къде точно влиза пущината6. Мажа само блока със силикон ... Имам някакъв черен в гаража подарък от един майстор с него мазахме една водна помпа при монтаж за всеки случай . Незнам марката ама знам , че с отстъпката струваше 12-13 лв. и че издържа на жега Мисля че това е Сега чакам само асистента ми (всъщност аз съм асистент а кръстника е майстор ама ...) и го почваме .
Коментар
-
Точно така с едно допълнение.Ако заварката е голяма и сложна задължителна проверка най-добре с дизелово гориво преди поставянето за да няма после теч.Колкото и да е добър заварчика е добре да се провери ако самия той не го прави.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
PeacemakeR написа:След всичко прочетено нека обобщим :1. Купвам си дълга отверка торкс номер 4 за двата болта зад маховика2. Развивам стойката на полуоската и вадя шпилката която я държи за картера3. Много внимавам на къде ще извадя картера , за да го сложа по същия начин.4. Внимавам с всмукатела на маслената помпа.5. След заварката правя няколко "сухи" тренировки за да хвана чалъма на къде точно влиза пущината6. Мажа само блока със силикон ... Имам някакъв черен в гаража подарък от един майстор с него мазахме една водна помпа при монтаж за всеки случай . Незнам марката ама знам , че с отстъпката струваше 12-13 лв. и че издържа на жега Мисля че това е Сега чакам само асистента ми (всъщност аз съм асистент а кръстника е майстор ама ...) и го почваме .Bravo 1.9d 97г
Коментар
-
nsn написа:за смукателя е по-добре да го охлабиш(не да го сваляш) леко за да можете по-лесно да свалите/качите картера,само да не забравите накрая да го стегнетеFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Предполагам става на въпрос за всмукателя на маслената помпа , който си нямам и на идея къде са му болтовете (да отбележа , че таз джаджа досега не ми се е налагало да я правя и представа си нямам къде е ) Аз си мислех че всмукателя е достъпен чак след като се свали картера , понеже нали седи вътре , ама явно не е така , като почна да разглабям ще се огледам и за неговите болтове , за да развия единия и разхлабя другия , дано кръстникът ми (който както казах вече ми е личния майстор) е по-запознат с материята
Коментар
-
Да се похваля ФИФИ вече бръмчи Днеска се преборих с тоз боклук и искам да споделя какво направих 1.Развих всички болчета по картера с Т402.Махнах планката на генерацията и откачих всичко до второто гърне (м/у другото , защо подяволите няма гарнитура на снадката която е след турбината , все пак там духа яко )3.Откачих щеката за маслото и една ламаринка която седи под нея (която не държи нищо , а доста пречеше и в последствие при сглабянето не я сложих )4.Развих и датчика за ниво на маслото и го извадих , ей така за всеки случай , за да не стане някой сакатлък.5.Развих болтовете към скоростната кутия , и този който е към лапата на тампона отзад.6.Развих болта който държи стойката на полуоската.7.С голяма мъка отлепих картера .... този силикон много здраво държи бе ... голям бой с един голям чук и едно дървено трупче ... и накрая отлепи ама не на всякъде и не пада .... ядосах се аз , сложих планката под гурнето , прекарах един голям лост през нея и се хванахме двамата с кръстника на него да се друсаме , като внимавахме да не се откачи изведнъж и да поломи смукателя на маслената помпа и в крайна сметка постигнахме успех .8.След 1000 опита да го изавадим тоз картер реших изцяло да развия смукателя и всичко стана за 1 минута.9.Махнах ламарината в картера , която служи да държи маслото по завоите (ПО НАСТОЯВАНЕ НА МАЙСТОРА НЕ Я СЛОЖИХ ПОСЛЕ и искам да питам това проблем ли е все пак не карам с 200 км/ч по завойти пък и дори да глътне малко въздух то си има масло по системата и после се обезвъздушава само )10.Занесох картера да го измият качествено , и да го лепнат на аргон срещу скромната сума от 6 лв. за миене и 15 лв. за лепене.11.Намазах с Рензосил и го пльоснах обратно (за което се наложи да сваля щуцера на мъркуча за картерните газове понеже опираше в полуоската и като го махнах стана от раз).12.Завих всичко в обратен ред , чудейки се дали не е грешка да слагам картера без преградата вътре и маеки се защо подяволите няма гарнитура на снадката на изпускателния тракт 13.Налях си старото масло , което бях си събрал в тубичка и долях едно литърче което беше изтегло за 2 дни на земята .14.Запалих и видях , че няма течове и много се зарадвах.Цялата работа от 11:00 до 17:00 като не съм си давал никак зор Моля някой компетентен да ми каже голям проблем ли е това , че не съм сложил преградата , знам че опелите имат такава и масово ги махат , ама за Фиата незнам как ще е ... Сега ще се намери някой , който да каже , че щом е там значи трябва да се сложи , ама все пак искам някой да обясни фатално ли ще е за ДВГ-то като го няма ?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар