някой знае ли дали на браво 1.9 TD може да се сложи блоу-оф клапан(не съм сигурен дали така се казва....значи слага се на коли с турбо(бензинови) и като се сменят скоростите и съска(изпуска нялягането).въпроса ми е дали, ако сложа на дизел ще съска или не : ) някой слагал ли е....пак повтарям на ДИЗЕЛ
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Питане за браво 1.9 TD
Collapse
X
-
При бензиновите мотори има дроселова клапа,чрез нея подаваме газ.Във високи обороти(и не само високи ами в всички режими) като пуснем газта се затваря пътя на въздуха,който трябва да влезе в смукателния колектор.Ако мотора е турбиниран в този момент все едно че запушваш нагнетателната страна на турбината,и тя ще спре или ако не спре то ще и паднат значително оборотите и след това и трябва време за да е ефективна.Конструкторите са предпочели да монтират тази клапа която отваря и разтоварва както турбината така и целия смукателен колектор преди дросела.
Коментар
-
specialista написа:Нямаш дроселова клапа,така че няма никакъв смисъл.Вчера на сбирките на клубъ в Пловдив едно момче което идва с такова браво , го помолих да разясни как го е направил да "съска" и той вдигна капака и започнаха обясненията.Видях че отгоре на турбото има няква мандалма от която излиза маркучле и утива към някъв вакуум регулатор може би не съм сигурен кво е (пак повтарям карам атмосферна бензинова кола).Та въпросното нещо на турбото отгоре беше затапено и блоу офа беше сложен 1/1 като на бензинова кола с турбо.Има някъв втори вакуум от блоу офа който се свързва пак някъде (не мога да кажа къде) и работата се получава.Ако този човек позволи да направя 3-4 снимки ще ви покажа за какво иде реч.
Коментар
-
npace написа:specialista написа:Нямаш дроселова клапа,така че няма никакъв смисъл.Вчера на сбирките на клубъ в Пловдив едно момче което идва с такова браво , го помолих да разясни как го е направил да "съска" и той вдигна капака и започнаха обясненията.Видях че отгоре на турбото има няква мандалма от която излиза маркучле и утива към някъв вакуум регулатор може би не съм сигурен кво е (пак повтарям карам атмосферна бензинова кола).Та въпросното нещо на турбото отгоре беше затапено и блоу офа беше сложен 1/1 като на бензинова кола с турбо.Има някъв втори вакуум от блоу офа който се свързва пак някъде (не мога да кажа къде) и работата се получава.Ако този човек позволи да направя 3-4 снимки ще ви покажа за какво иде реч.
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=16824 Модераторски екип: fiat-bg.org
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар