Колеги,като прочетох тази лекция изнесена от наш itan-чо на тема как се форсира и дефорсира двигателя на Жигули,незнайно защо вкарана в темата как се почиства интерколера/но очевидно той не се съобразява никога с такива подробности/стигнах до следния изненадващ за мене извод:в интерес на истината всичко в нея от първата буква до последната точка/става въпрос само за описанието за как се форсира.....,а не за коментариите му/ е абсолютно верно, включително цифровите му данни изнесени в нея.Сравнявайки я с други негови творби,обикновено пълни с неверни твърдения стигам до извода,че това е прилежно преписан текст от някоя книжка който му е направил силно впечатление.Реших да направя една бърза проверка на цифровите му данни изнесени в нея: 1.5600 об/мин 2.232 градуса отворен всмук.клапан 3.0,0069 сек време за същия клапан5600 оборота са 2016000 градуса за 1 мин или 60 сек.Следователно по просто тройно правило:232х60 делено на 2016000 е равно на 0,00690476сек или 6,9 мсек.Абсолютно верно.Верно е и това,че изнесеното в текста важи за всички видове двигатели независимо дизели или бензин. Ей,да не си помислите,че се явявам като адвокат на тази личност,но ми направи силно впечатление това/в контраст на другите му писания/ и реших да го споделя.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Почистване на интеркулера?...Мисията изпълнена + СНИМКИ
Collapse
X
-
Наистина човека казва, че цитира а не, че разсъждава Но при 5600 оборота, разпределителния вал прави 1/2 от оборотите на коляновия вал, съответно и тогава се явяват 1008000 градуса за минута, защото се гледа неговата характеристика на фазите и съответно неговата скоростA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:Наистина човека казва, че цитира а не, че разсъждава Но при 5600 оборота, разпределителния вал прави 1/2 от оборотите на коляновия вал, съответно и тогава се явяват 1008000 градуса за минута, защото се гледа неговата характеристика на фазите и съответно неговата скоростFrontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
BO написа:Наистина човека казва, че цитира а не, че разсъждава Но при 5600 оборота, разпределителния вал прави 1/2 от оборотите на коляновия вал, съответно и тогава се явяват 1008000 градуса за минута, защото се гледа неговата характеристика на фазите и съответно неговата скорост
Коментар
-
А сега по основната тема. Позволих си тая вечер, да направя нова тема по почистването на кулера, защото там описах и как качествено да се почисти вмукателния колектор, отворите на самата глава и самият интеркулер, без да демонтираме нищо! Може би трябваше да го споделя тук, но реших че ще е по нагледно за новите юзери, да направя нова тема, след като днес извърших тая интервенция, повтарям пак-Без никакъв демонтаж на третираните елементи и то с огромен ефект! Темата е: Чистене на всм. колектор и интеркулера на TD, с минимално усилие! http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=32176Fiat Marea TD100
Коментар
-
Дойде време да подкарам колата след 1 месец почивка.Първите ми впечетления след почистването на кулера са:Колата осезаемо тръгна....Някак си по-плавно върви.Пъврвите 20-30 километра пушеше много....Сега се понормализираха нещата.Сега следва чистене на колектора по предписания от колегата начинEx: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
iuly_vn написа:Всеки един сериен автомобил е изчислен и комплектован с необходимите му агрегати така че да осигоряват най сполучливо неговата надежна работа, в продължение на експлоатационният му пробег! Това касае и изпускателната му уредба както и каталитичното устройство, което е необходимо във връзка с екологичните норми.Fiat Marea JTD 105 09.2000г
Коментар
-
[quote="Stefan Hadjov"]BO написа:.......Ако разгледаш гърбицата на разпред.вал ще разбереш че е невъзможно да отвори клапан на 232 градуса физически,камо ли на 300.Може само спрямо нещо,което се върти два пъти по-бързо-кол.вал.Гърбицата на разпред.вал е винаги под 180 град.Останалите 180 град.са цилиндър и той не натиска клапана.Направи справка с теорията.Предполагам имаш такива книжки......Fiat Marea JTD 105 09.2000г
Коментар
-
Утре най-вероятно ще се заема да си сменя турбото най-накрая и се чудя дали би било добре да изчистя отново кулера, понеже отново се е наблъскал с масло заради заминаващото си старо турбо?iuly_vn написа:Много е важно да се почисти и малкия щуцер на всмукателния колетор който подава налягане-информация, посредством гумено маркуче към помпата за да се подаде повече гориво при по голяма компресия от турбото!(TD100)! Надявам се да съм бил полезен, защото после ще се радвате на изкривените физиономий на изоставащите зад вас колеги!Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Разположен е в отвор на всмукателния колектор, най отгоре и в края му. Развива се с ключе, май 8мм. Мъркуча към него отива в помпата, към регулатора за обогатяване при натоварване на двигателя. Взима налягане от колектора в съотвтствие на налягането на турбината и помпата коригира с повече или по-малко гориво сместа. Моето беше доста позадръстено.Fiat Marea TD100
Коментар
-
Колеги днеска се пробвах да си почистя интеркулера, но неможах. Неможах да сваля тъпата броня. 4-те болчета завряни под калниците ме провалиха. Частта, която играе ролята на гайка е скъсана и на 4-те болчета. от 9ч до 15ч си играя и нестава и нестава. Вие как процедирахте.... Исках да го почистя защото при долната част на интеркулера има масло. Както и при уребреният маркуч по нагоре от интеркулера.... Но нищо не направих.I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way......
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар