Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Почистване на интеркулера?...Мисията изпълнена + СНИМКИ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Почистване на интеркулера?...Мисията изпълнена + СНИМКИ

    Значи....сега е перфектният момент да си изчистя кулера от гадостите, които е събирал цели 10 години Колата е момента се боядисва и е разпарчедосана...демек предната брония, капака и левия калник са свалени...перфектен поглед имам към кулера и неговите гайки Та в неделя съм замислил да го свалям заедно с тръбите от турбото към него..Имам няколко въпроса:1.За какво е хванат интеркулера и къде са му болтове, гайки...дето го държат...има ли някакви скрити и т.н...Абе с една дума как се сваля 2.След като го сваля каква е процедурата с миенето...Чел съм преди време, че се пълнил с кероселин или някакъв обезмаслител...Къде се налива тоя препарат и колко се налива...След това колко време трябва да го кисна... След това за външното му измиване какво и как се ползва....С една дума как и с какво се чисти?3.Ако някой го е правил да каже има ли ефект?Знам, че е писано по въпроса, но търсих с търсачката и не можах да открия конкретна тема по тоя въпрос.
    Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

    #2
    Утре и аз смятам да чистя интеркулера. Смятам да го напълня кореселин или нещо от тоя сорт и после малко меглио. Може ли да се махне интеркулера без да се сваля бронята.
    FIAT Bravo JTD GT '99

    Коментар


      #3
      vsd написа:
      Утре и аз смятам да чистя интеркулера. Смятам да го напълня кореселин или нещо от тоя сорт и после малко меглио. Може ли да се махне интеркулера без да се сваля бронята.
      Не те съветвам да е с коресилин. Може да има пластмасови детайли и да се прецака.По-добре с нафта и после с бензин. Меглиото също е добър варант.Един съвет - редовно пръзкайте кулера с водо/пароструйка, за да се чисти и от вън.
      http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
      Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
      FIAT Punto 02' 1.9 JTD
      FIAT Punto 99' 1.7 TD

      Коментар


        #4
        Dodo 155 написа:
        vsd написа:
        Утре и аз смятам да чистя интеркулера. Смятам да го напълня кореселин или нещо от тоя сорт и после малко меглио. Може ли да се махне интеркулера без да се сваля бронята.
        Не те съветвам да е с коресилин. Може да има пластмасови детайли и да се прецака.По-добре с нафта и после с бензин. Меглиото също е добър варант.Един съвет - редовно пръзкайте кулера с водо/пароструйка, за да се чисти и от вън.
        Не ,че може ами направо си има пластмасови детайли като например казанчетата от двете страни.Колкото до кореселина мисля ,че няма да ги разяде както ацетона.
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #5
          Хмм...Няма ли да се появи някой, който го е правил да ни разясни някои неща?
          Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

          Коментар


            #6
            Geraka написа:
            Хмм...Няма ли да се появи някой, който го е правил да ни разясни някои неща?
            Е това ,че ти ще си първия трябва да те радва.Доколкото знам и съм разгледал кулера се държи на 4 болта.Освен тях трябва да откачиш и двата маркуча за входящия и изходящия въздух.Направи снимки най-вече на мизерията която изкараш.Успех.
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #7
              Аз вчера за малко видях колата разглобена без предна броня, ама беше малко тъмно и не можах по-подробно да разгледам кулера...Има обаче една пластмаса пред кулера, която отвежда въздуха от дупката на предната брония до него, и не знам дали и тя не трябва да се махне.В неделя ще видим как ще стане...поне колата е в гараж разглобена и ще има много инструменти.И все пак най-важният въпрос е с какво да напълня кулера от вътре...Предполагам, че трябва да се пълни с препарата през едно от дупките за въздух.
              Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

              Коментар


                #8
                Аз не бих налял коресилин. По-скоро бих налял с нафта, после изплакване с много меглио и вода, последвано от добро изсушаване. Много искам да я направя тази операция, но уви нямам време.

                Коментар


                  #9
                  Айде някой да се жертва и да стане пионер в тази област! И аз искам да чистя моя, и нито знам как се сваля, нито откъде ще е най-лесно... ако трябва да свалям бронята и калника - не, мерси. Външното миене е лесно - меглио, и с подвижния душ Това дали помага? За ЖТД е.ред.: Абе аз колкото и да съм гледал, не си спомням да съм виждал нещо подобно на пластмасата (3.)
                  Прикачени файлове

                  Коментар


                    #10
                    Супер е снимката...сега ще си я принтна да гледам утре като го свалям....Мисля, че на тд100 изглежда по същия начин.Май май аз ще съм първият, ако не се провали утре нещо. Обещавам да направя снимки на всичко.За калника и бронията не знам дали трябва да се свалят, но при мен така или иначе са свалени и ще ми е по-лесно Но все още се чудя дали с коресилин няма да направя някоя беля....ако някой се сеща за някакъв обезмаслител да пише.
                    Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                    Коментар


                      #11
                      Пластмасата със сиурност трябва да я имаш...тя отвежда въздуха от дупката на бронията към интеркулера.
                      Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                      Коментар


                        #12
                        Меглиото , само че за качествено почистване отвътре, ще трябва миенето с него да се повтори поне 2-3-4 пъти според мен, защото ако има нещо затлачено, бавно ще го разяде и затова няколко пъти. Така си мисля..

                        Коментар


                          #13
                          Geraka написа:
                          Но все още се чудя дали с коресилин няма да направя някоя беля....ако някой се сеща за някакъв обезмаслител да пише.
                          Никакъв проблем няма с коресилин.Процедурата е правена и всичко е ОК.Гумените въздуховоди трябва да са свалени.Сипваш коресилин 0,4-0,5 литра,затапваш отворите и клатиш няколко мин.Ще видиш каква гадост ще изтече.Повтаря се още един път.и след това водна силна струя за последно.Подсушаване,монтаж и "10 конски сили отгоре".Ефекта е почти като ремап.

                          Коментар


                            #14
                            Stefan Hadjov написа:
                            Geraka написа:
                            Но все още се чудя дали с коресилин няма да направя някоя беля....ако някой се сеща за някакъв обезмаслител да пише.
                            Никакъв проблем няма с коресилин.Процедурата е правена и всичко е ОК.Гумените въздуховоди трябва да са свалени.Сипваш коресилин 0,4-0,5 литра,затапваш отворите и клатиш няколко мин.Ще видиш каква гадост ще изтече.Повтаря се още един път.и след това водна силна струя за последно.Подсушаване,монтаж и "10 конски сили отгоре".Ефекта е почти като ремап.
                            Това съм го виждал, но с нафта. Човекът, който го прави не смееше да рискува Истина е, че колата започва да работи доста по-добре, но това беше защото доста се беше запишил. Ако кулера е сравнително чист, надали ще има такъв поразяващ ефект.Аз моя съм решил да го чистя, когато свалям бронята следващия път
                            http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
                            Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
                            FIAT Punto 02' 1.9 JTD
                            FIAT Punto 99' 1.7 TD

                            Коментар


                              #15
                              Stefan Hadjov написа:
                              Geraka написа:
                              Но все още се чудя дали с коресилин няма да направя някоя беля....ако някой се сеща за някакъв обезмаслител да пише.
                              Никакъв проблем няма с коресилин.Процедурата е правена и всичко е ОК.Гумените въздуховоди трябва да са свалени.Сипваш коресилин 0,4-0,5 литра,затапваш отворите и клатиш няколко мин.Ще видиш каква гадост ще изтече.Повтаря се още един път.и след това водна силна струя за последно.Подсушаване,монтаж и "10 конски сили отгоре".Ефекта е почти като ремап.
                              А подсушаването с какво го направихте?
                              Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                              Коментар

                              Working...
                              X