Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Изкривена обтяжна ролка на пистовия ремък на Bravo JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Изкривена обтяжна ролка на пистовия ремък на Bravo JTD

    Здравейте,От както смених всички ремъци и ролки имаше едно леко свирене от двигателя. В началото беше на моменти и само когато навън е студено и колата е студена. Напоследък зачести и някоя ролка си свиреше почти непрекъснато. Понеже нямам много време, все се каня да видим коя е и вчера понеже ми писна да скърцам като ненормален закарах колата при един приятел с канал. Видя се че обтяжната ролка е крива. Равнината й не беше успоредна на другите ролки, а беше наклонена. Махнахме ремъка и обтегача и моя човек каза че е крив самия обтегач, а ролката е наред. Пазех си стария обтегач (който май работи по добре и от новия) и го върнахме него. Въпроса ми е от какво може да се изкриви този обтегач или просто си е менте. Може ли да е от неправилен монтаж. Марката е Dayco.
    FIAT Bravo JTD GT '99

    #2
    Може да се изкриви от неправилен монтаж. Или по-точно както става, взимат по-малък ремък и защото не става като отпуснат обтегача с ключа и ремъка да се качи, слагат още една ръка, за да напънат ролката.
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Коментар


      #3
      Аз заради крив обтегач за един ден скъсах два ремъка.Беше се наклонила оста и просто ги изхвърляше.Оказа се че центалната част около оста е месингова и се е износила.Вероятно от много обтегнат ремък ...

      Коментар


        #4
        При мен беше по-скоро хлабав ремъка. Поради ред причини, един месец след като смених ролките смених и ремъка с GATES 1795mm. Въпреки това ремъка играеше леко. Сега не играе. При смяната гарантирам, че обтегача не е напъван насила, за да опъне ремъка допълнително. В крайна сметка го сменихме преди да е направил поразия. Идеята ми е на други колеги, които ще сменят обтегач дали да не им препоръчваме Dayco или просто не са ми монтирали обтегача както трябва или просто съм си карък и съм уцелил менте. То не виждам какво може да му се сбърка на монтажа - един болт и това е
        FIAT Bravo JTD GT '99

        Коментар


          #5
          Има шарнирна връзка която се износва и от там идват проблемите,изкривява се или блокира в някакво положение и пак не си върши работата.Иначе самата ролка може да се смени само тя от обтегача и е с лява резба за тези които ще се пробват сами,но аз горещо препоръчвам да се сменят комплект.И внимавайте с монтажа на новия ремък с нов обтегач,приключението там е голямо.

          Коментар


            #6
            specialista написа:
            И внимавайте с монтажа на новия ремък с нов обтегач,приключението там е голямо.
            Какво му е голямото?
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #7
              Когато и двете неща са нови идва един момент в който се чудиш дали обтегача нещо не е наред(щото от това повече не може да се свие) или са ти дали ремък с по-малък размер и няма как да станат нещата.Само не ми казвай че това най лесната работа да се смени ремъка.Възможно е да има и далеч по-сръчни хора ,мен за това ме болят дори върховете на пръстите с които натискам копчетата докато ви пиша,и това ако е работа здраве му кажи.

              Коментар


                #8
                specialista написа:
                Когато и двете неща са нови идва един момент в който се чудиш дали обтегача нещо не е наред(щото от това повече не може да се свие) или са ти дали ремък с по-малък размер и няма как да станат нещата.Само не ми казвай че това най лесната работа да се смени ремъка.Възможно е да има и далеч по-сръчни хора ,мен за това ме болят дори върховете на пръстите с които натискам копчетата докато ви пиша,и това ако е работа здраве му кажи.
                Не мисля да влизам в спор с теб колега имайки в предвид това ,че ти се занимаваш с това ,а на мен не ми е това призванието.Смело заявявам обаче ,че с лула номер 15 поставям нов ремък на Тд 100 без канал или някакво завиране под автомобила.Нагласям ремъка отгоре като оставям за последно шайбата на компресора за климата свивам обтяжната ролка с лулата и с другата ръка хоп ремъка е върху шайбата.
                Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                Коментар


                  #9
                  Жив и здрав братле,от разменените реплики файда ще имат само феновете които се опитват сами да си правят колите.Нищо лично към теб или който и да било от форума. Сега ще изключвам всичко ,че ако знаеш каква буря се почнала навън,страх ме е да не да не стане беля с компютъра.

                  Коментар

                  Working...
                  X