npace написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
TD или JTD
Collapse
X
-
-
ntodorov написа:От днес вече карам JTD 100. Двигател 182В9000. Вярвайте, ми наистина го взех от раз. В мои предишни питания бях задал въпрос дали да си взема Брава 1,6 или 1,4 (бензин де ) , но ме убедихте за JTD и не мигнах докато не го намеря. Намерих го и го лапнах. Тържествувах като дете, когато го пробвах. Карал съм само бензинки, но усещането от този двигател е голямо. Колата е 2001г. и изсипах бая пари без да се замисля. Всичко е класа над бензинката -ускорение, динамика, усещане и т.н. Някак си по-сериозен и изпълнен със съдържание е този двигател. Съвета ми е JTD. Моя ангренажен комплект е малко по-скъп от този на JTD 105, но не е болка за умиране. Не съжалявам за нищо и се радвам, че ви послушах.
Коментар
-
vsd написа:Честито ntodorov. Ремапвай смело. Не го слушай ХаджовНамери от някой приятел ремапната и ще видиш разликата.Хаджов, въпроса ми е сериозен - колко ремапнати jtd-та си карал?
Коментар
-
Пиша се vsd, а не wsdНе ме познаваш, така че не коментирай дали съм добър, българин ли съм и каквото и да е подобно, още повече пък да "топна и други" и т.н. реплики.Това с разбирането, няма да го коментирам, щото няма много смисъл
Питах те само колко ремапнати си карал, защото само човек, който не е карал ремапната може да твърди че няма ефект. Изявлението с инженерите, не знам защо го написа, при положение, че никъде не пиша, че с ремапа колата ти става 150 коня примерно. И 200 коня да е, и 90 да е, все ми е тая ако не върви. Има значение ускорението само. А там не може да се спори за ефекта. Затова те питах дали си карал. Просто няма как да не видиш разлика. Има ли някой навит с неремапнато jtd да направим едно клипче и да се види в крайна сметка има ли полза или не от ремапа.
Коментар
-
vsd написа:Пиша се vsd, а не wsdНе ме познаваш, така че не коментирай дали съм добър, българин ли съм и каквото и да е подобно, още повече пък да "топна и други" и т.н. реплики.Това с разбирането, няма да го коментирам, щото няма много смисъл
Питах те само колко ремапнати си карал, защото само човек, който не е карал ремапната може да твърди че няма ефект. Изявлението с инженерите, не знам защо го написа, при положение, че никъде не пиша, че с ремапа колата ти става 150 коня примерно. И 200 коня да е, и 90 да е, все ми е тая ако не върви. Има значение ускорението само. А там не може да се спори за ефекта. Затова те питах дали си карал. Просто няма как да не видиш разлика. Има ли някой навит с неремапнато jtd да направим едно клипче и да се види в крайна сметка има ли полза или не от ремапа.
Коментар
-
И аз не искам да започваме стари спорове. За 30-40% не съм спорил, можеш да си припомниш темата. За вредата от ремапа трудно ще чуеш някой да каже нещо, просто защото много трудно ще разбереш дали даден проблем е причинен от ремапа или от нещо друго.Иначе предложението ми е отворено - ако някой с неремапнат двигател реши да сравним колите, аз съм съгласен.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:vsd написа:Пиша се vsd, а не wsdНе ме познаваш, така че не коментирай дали съм добър, българин ли съм и каквото и да е подобно, още повече пък да "топна и други" и т.н. реплики.Това с разбирането, няма да го коментирам, щото няма много смисъл
Питах те само колко ремапнати си карал, защото само човек, който не е карал ремапната може да твърди че няма ефект. Изявлението с инженерите, не знам защо го написа, при положение, че никъде не пиша, че с ремапа колата ти става 150 коня примерно. И 200 коня да е, и 90 да е, все ми е тая ако не върви. Има значение ускорението само. А там не може да се спори за ефекта. Затова те питах дали си карал. Просто няма как да не видиш разлика. Има ли някой навит с неремапнато jtd да направим едно клипче и да се види в крайна сметка има ли полза или не от ремапа.
:D Подхода за четири клапана на цилиндър ОСОБЕННО ПРИ ДИЗЕЛОВ ДВИГАТЕЛ е по-скоро маркетингов с цел да се води като екстра.Два всмукателни клапана трябват при бензинките БЕЗ ПРИНУДИТЕЛНО ПЪЛНЕНЕ и над 8000 об/м за да се намали теглото на самия клапан,който по характеристика не трябва да превишава 40% от диаметъра на цилиндъра.Тука както ти казаха и някои други колеги има въздух под налягане...не е да няма и той би преминал и през двойно по-малък всмукателен порт на цилиндровата глава ПРИ СМЕШНИТЕ ЗА ВСЕКИ ДВИГАТЕЛ 4000 ОБ/м
Самите Фолкваген и Ауди се отказаха от технологията си на 5
клапана на цилиндър във Мъртво родените им двигатели 1.8.Отварял ли си такъв двигател? Много се съмнявам,но аз съм и ако ги видиш колко малки са клапанчетата ще те напуши на смях вярвай ми.И всичко това при смешните за всеки един бензинов двигател 5700 об/м!!!! Защо,кому е нужно това? А ДА сетих се на Фердинанд Пиех да каже,че това е ИНОВАЦИОНЕН ДВИГАТЕЛ и рибите като теб да го купуват повече и психически да се самозалъгват,че правят правилния избор.Не се засягай,но ти мен ме засегна,а това за рибите цитирам също твой пост не си измислям нищо вярвай,на твое посещение в щАтите както беше казал там някой голем Хамериканец-"Докато има будали,ще има и тарикати".Следя всяко твое мнение и вярвай БИГ БРАДЪР ВИЖДА ВСИЧКО
.Друг е въпроса,ако си решил да караш Формула1 на 19000-23000 об/м
Да тогава ще ти трябват ’ЗАВЕТНИТЕ КЛАПАНИ’
EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
itan75 написа:Stefan Hadjov написа:vsd написа:Пиша се vsd, а не wsdНе ме познаваш, така че не коментирай дали съм добър, българин ли съм и каквото и да е подобно, още повече пък да "топна и други" и т.н. реплики.Това с разбирането, няма да го коментирам, щото няма много смисъл
Питах те само колко ремапнати си карал, защото само човек, който не е карал ремапната може да твърди че няма ефект. Изявлението с инженерите, не знам защо го написа, при положение, че никъде не пиша, че с ремапа колата ти става 150 коня примерно. И 200 коня да е, и 90 да е, все ми е тая ако не върви. Има значение ускорението само. А там не може да се спори за ефекта. Затова те питах дали си карал. Просто няма как да не видиш разлика. Има ли някой навит с неремапнато jtd да направим едно клипче и да се види в крайна сметка има ли полза или не от ремапа.
:D Подхода за четири клапана на цилиндър ОСОБЕННО ПРИ ДИЗЕЛОВ ДВИГАТЕЛ е по-скоро маркетингов с цел да се води като екстра.Два всмукателни клапана трябват при бензинките БЕЗ ПРИНУДИТЕЛНО ПЪЛНЕНЕ и над 8000 об/м за да се намали теглото на самия клапан,който по характеристика не трябва да превишава 40% от диаметъра на цилиндъра.Тука както ти казаха и някои други колеги има въздух под налягане...не е да няма и той би преминал и през двойно по-малък всмукателен порт на цилиндровата глава ПРИ СМЕШНИТЕ ЗА ВСЕКИ ДВИГАТЕЛ 4000 ОБ/м
Самите Фолкваген и Ауди се отказаха от технологията си на 5
клапана на цилиндър във Мъртво родените им двигатели 1.8.Отварял ли си такъв двигател? Много се съмнявам,но аз съм и ако ги видиш колко малки са клапанчетата ще те напуши на смях вярвай ми.И всичко това при смешните за всеки един бензинов двигател 5700 об/м!!!! Защо,кому е нужно това? А ДА сетих се на Фердинанд Пиех да каже,че това е ИНОВАЦИОНЕН ДВИГАТЕЛ и рибите като теб да го купуват повече и психически да се самозалъгват,че правят правилния избор.Не се засягай,но ти мен ме засегна,а това за рибите цитирам също твой пост не си измислям нищо вярвай,на твое посещение в щАтите както беше казал там някой голем Хамериканец-"Докато има будали,ще има и тарикати".Следя всяко твое мнение и вярвай БИГ БРАДЪР ВИЖДА ВСИЧКО
.Друг е въпроса,ако си решил да караш Формула1 на 19000-23000 об/м
Да тогава ще ти трябват ’ЗАВЕТНИТЕ КЛАПАНИ’
Коментар
-
Колега Stefan Hadjov не разбрах какво караш ти но от тона ти подразбирам че и ти караш дизел.Не ми се чете романа ти за да следя дали някъде евентуално си споменал какво караш.Не искаше да започваш безсмислен спор но го направи.Не ми е нужно да те убеждавам кое е горивото за котлони,отопление,котели,трактори,комбайни,камиони и други.Аз не те карам да си слагаш ГАЗ на колата а и не те убеждавам че газта е нещо кой знае какво , а споделих че карам колата си на газ.Пак ще ти повторя КАРАМ а не си държа колата в гаража.Тва колко ми ляга да си КАРАМ колата си е мой проблем и както виждаш продължавам да си я КАРАМ и ще си я КАРАМ за напред а няма да я държа в гаража за събота и неделя че да има кой да я види по сбирките.Като си много надъхан ела да покараш 1 месец HGT на бензин (15/100 градско) да видим как се минават 2000 км месечно на бензин.Колата е според джоба на собственика и.Когато дойде момента да не можеш да я караш поради липса на средства я продавай.Поради липса на такива аз съм си развалил колата с АГУ-то което съм сложил а ти си карай ако щеш и на самолетно гориво.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:itan75 написа:Stefan Hadjov написа:vsd написа:Пиша се vsd, а не wsdНе ме познаваш, така че не коментирай дали съм добър, българин ли съм и каквото и да е подобно, още повече пък да "топна и други" и т.н. реплики.Това с разбирането, няма да го коментирам, щото няма много смисъл
Питах те само колко ремапнати си карал, защото само човек, който не е карал ремапната може да твърди че няма ефект. Изявлението с инженерите, не знам защо го написа, при положение, че никъде не пиша, че с ремапа колата ти става 150 коня примерно. И 200 коня да е, и 90 да е, все ми е тая ако не върви. Има значение ускорението само. А там не може да се спори за ефекта. Затова те питах дали си карал. Просто няма как да не видиш разлика. Има ли някой навит с неремапнато jtd да направим едно клипче и да се види в крайна сметка има ли полза или не от ремапа.
:D Подхода за четири клапана на цилиндър ОСОБЕННО ПРИ ДИЗЕЛОВ ДВИГАТЕЛ е по-скоро маркетингов с цел да се води като екстра.Два всмукателни клапана трябват при бензинките БЕЗ ПРИНУДИТЕЛНО ПЪЛНЕНЕ и над 8000 об/м за да се намали теглото на самия клапан,който по характеристика не трябва да превишава 40% от диаметъра на цилиндъра.Тука както ти казаха и някои други колеги има въздух под налягане...не е да няма и той би преминал и през двойно по-малък всмукателен порт на цилиндровата глава ПРИ СМЕШНИТЕ ЗА ВСЕКИ ДВИГАТЕЛ 4000 ОБ/м
Самите Фолкваген и Ауди се отказаха от технологията си на 5
клапана на цилиндър във Мъртво родените им двигатели 1.8.Отварял ли си такъв двигател? Много се съмнявам,но аз съм и ако ги видиш колко малки са клапанчетата ще те напуши на смях вярвай ми.И всичко това при смешните за всеки един бензинов двигател 5700 об/м!!!! Защо,кому е нужно това? А ДА сетих се на Фердинанд Пиех да каже,че това е ИНОВАЦИОНЕН ДВИГАТЕЛ и рибите като теб да го купуват повече и психически да се самозалъгват,че правят правилния избор.Не се засягай,но ти мен ме засегна,а това за рибите цитирам също твой пост не си измислям нищо вярвай,на твое посещение в щАтите както беше казал там някой голем Хамериканец-"Докато има будали,ще има и тарикати".Следя всяко твое мнение и вярвай БИГ БРАДЪР ВИЖДА ВСИЧКО
.Друг е въпроса,ако си решил да караш Формула1 на 19000-23000 об/м
Да тогава ще ти трябват ’ЗАВЕТНИТЕ КЛАПАНИ’
Знам,че повечето клапани са по-добре,но при високо оборотните бензинки,не и при конкретния модел за който си лафим,а именно 1.9ЖТД 105К.С С МЕХАНИЧНА ТУРБИНА ПАК щЕ ГО ПОВТОРЯ ЗА ТЕБ ДУШКО
.Карал ли си шестнадесетклапанова Алфа и ако си карал забелязал ли си че никаква я няма до около 4000 0б/м? Чак след това и идва вътъка до към 6000 об/м.Това с 8-клапанова Алфа е откъм 2500 оборота ..уф как го казах пак няма нищо да разбереш.С две думи повече клапани по-висок въртящ момент във високите обороти.А за "литров въртящ момент чувал ли си като понятие и от какво зависи той? А за литрова мощност? Виж наистина ме караш да си търкам тука клавиатурата вместо да си направя една чикия или да натаковам жената,но много от тези научени неща съм ги писал във Ауди форума и ако държиш ще ги копна от там няма да си играя да...За 40% наистина се върнах към поста си и съм написал грешно в бързината признавам си с ръка на сърцето ако това ще те облекчи душевно и физически..правилното е ---ДИАМЕТЪРЪТ НА ВСМУКАТЕЛНИЯ КЛАПАН НЕ ТРЯБВА ДА ПРЕВИШАВА 40% ОТ ДИАМЕТЪРА НА ЦИЛИНДЪРА,защото вече инерционните сили нарастват изключително много и проблем е затварянето на клапана затова и при някои двигатели на Формула1 използват пневматично затваряне на клапаните т.е с въздух.При диаметър на цилиндъра 82мм при ЖТД-то сам си изчисли колко може да е диаметъра на всмукателния..щот по математика не внимавах честно и все гледах между краката на другарката Рачева,но наистина имаше прекрасни крака.Технологията особенно механиката на двигателите не мръднала от неговото измисляне т.е от моето измисляне
и те пак са си 4 бутала примерно с по-три сегмента на бутало пак примерно в зависимост от изпълнението.Виж за електрониката спор няма тя се развива непрестанно както се развива и моя мозък,като чета всеки ден,а не като твоя закостенял изкукуригал пенсионерски петмез дет си го мислиш за м....Спора продължава ако има нещо питай не е срамно щИ отговоря само както спомена в един друг твой пост от оная "големата тема’ НЕ МИ ИЗОПАЧАВАЙ ДУМИТЕ!!
EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
npace написа:Колега Stefan Hadjov не разбрах какво караш ти но от тона ти подразбирам че и ти караш дизел.Не ми се чете романа ти за да следя дали някъде евентуално си споменал какво караш.Не искаше да започваш безсмислен спор но го направи.Не ми е нужно да те убеждавам кое е горивото за котлони,отопление,котели,трактори,комбайни,камиони и други.Аз не те карам да си слагаш ГАЗ на колата а и не те убеждавам че газта е нещо кой знае какво , а споделих че карам колата си на газ.Пак ще ти повторя КАРАМ а не си държа колата в гаража.Тва колко ми ляга да си КАРАМ колата си е мой проблем и както виждаш продължавам да си я КАРАМ и ще си я КАРАМ за напред а няма да я държа в гаража за събота и неделя че да има кой да я види по сбирките.Като си много надъхан ела да покараш 1 месец HGT на бензин (15/100 градско) да видим как се минават 2000 км месечно на бензин.Колата е според джоба на собственика и.Когато дойде момента да не можеш да я караш поради липса на средства я продавай.Поради липса на такива аз съм си развалил колата с АГУ-то което съм сложил а ти си карай ако щеш и на самолетно гориво.
Коментар
-
Г-н Хаджов мога да карам HGT но на газ и за това го карам на газ.Можех да не слагам АГУ и щях да го карам пак толкова колкото го карам сега но сега давам двойно по малко.Ето затова има газови уредби , точно поради същата причина има и газостанции точно поради тази причина доста хора в България си вадят парите от поставяне на газови уредби.Давам ти интересни факти:Каква е разликата в двигателите на Фиат Браво 2.0HGT и Фиат Мареа 2.0HLX?Що когато се слага газ на Мареа 2.0HLX не казваме : "Що развали колата?" отгаварям:Щото Мареата не е двуврат Тийнейджърски аФтомобил.Защо обърнахме темата от JTD или TD на HGT на газ или не?Казвам и се повтарям в момента дано да го прочетеш вече:Питах за JTD/TD понеже може да се вдигне мощноста на мотора понеже е с приудително пълнене!Ако обърнем въпроса на:Кой мотор е по добър HGT или JTD свирни ми веднага си давам мнението.Поздрави!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар