Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

TD или JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    npace написа:
    Колега vsd да кажем че JTD-то гори при настъпване около 7 в града (7литра*2.30лв/литър=16.10лева/100км) HGT гори 13литра на 100км градско ГАЗ което значи 13литра*1.29лева/литър=16.77лева/100км. при това условие сме на равно ако карам на бензин съм съгласен че съм двойно отгоре в разхода.Все пак в момента си сложих максималния разход който съм докарвал на газ.Всеки знае че разхода на една бензинова кола зависи от тва колко е тежък крака.Карам я вече 12 хил.км. тая кола на газ и знам колко гори.Чудно ми беше как разхода на газ е малко по малък от този на безнин (все пак хората с HGT могат да кажат с мъжко каране в града колко гори).Една добавка към размислите и страстите:Аз на моя кош принципно ако го продавам бих му търсил 5000лв. , едно JTD което е пуснато като цена 4500лв. кво се прави в такъв момент?Кой на кого колко трябва да даде?Аз не бързам да слизам от моята кола.Всеки може да ми види профила колко ми е легнала за 1 година.
    На тази кола газ????????По голяма гавра и издевателство над един двигател не мога да си представя.Колега,не си ли разбрал още,че газта не е гориво за автомобили,а за газови котлони,печки и др домашни и промишлени съоръжения.Ако можеше с газ щеше фирмата да го направи и да раздуе голяма реклама,че е пуснала автомобил ползващ два вида гориво.Да,ама не-казваше навремето един журналист.Надявам се че си разбрал това и сега искаш да я смениш с дизел.Наистина,хората са направили коли,за които возенето да им е по-тънко.Това са дизел-изпълненията.Пожелавам ти да успееш да я подмениш с ЖТД за да разбереш каква е разликата и корегираш първоначалната си грешка.А да му мисли този,дето ще ти купи сегашната ти кола.

    Коментар


      #62
      ntodorov написа:
      От днес вече карам JTD 100. Двигател 182В9000. Вярвайте, ми наистина го взех от раз. В мои предишни питания бях задал въпрос дали да си взема Брава 1,6 или 1,4 (бензин де ) , но ме убедихте за JTD и не мигнах докато не го намеря. Намерих го и го лапнах. Тържествувах като дете, когато го пробвах. Карал съм само бензинки, но усещането от този двигател е голямо. Колата е 2001г. и изсипах бая пари без да се замисля. Всичко е класа над бензинката -ускорение, динамика, усещане и т.н. Някак си по-сериозен и изпълнен със съдържание е този двигател. Съвета ми е JTD. Моя ангренажен комплект е малко по-скъп от този на JTD 105, но не е болка за умиране. Не съжалявам за нищо и се радвам, че ви послушах.
      Честито и от мен колега.Да и се радваш с много безавариини километри.Взел си наистина добър модел кола.Кой казваше,че да намериш такава ,било седмица от 6 от 49 на тотото.Който иска намира.А от тук нататък все по лесно ще става.Допускам, че продавача не е знаел какво точно продава.И аз съм се натъквал на такива случаи. Мой съвет:да не вземеш сега да и направиш някой ремап та да развалиш хубавия двигател.Не се лови на тези въдици.Поздрави.

      Коментар


        #63
        Честито ntodorov. Ремапвай смело. Не го слушай Хаджов Намери от някой приятел ремапната и ще видиш разликата.Хаджов, въпроса ми е сериозен - колко ремапнати jtd-та си карал?
        FIAT Bravo JTD GT '99

        Коментар


          #64
          vsd написа:
          Честито ntodorov. Ремапвай смело. Не го слушай Хаджов Намери от някой приятел ремапната и ще видиш разликата.Хаджов, въпроса ми е сериозен - колко ремапнати jtd-та си карал?
          Ремапвай смело,защото wsd вече е лапнал въдицата и като добър българин иска да топне и други.....И да не ми зададеш въпроса сериозно,аз ще ти отговоря най сериозно и отговорно въпреки,че според тебе нищо не разбирам особенно когато не съвпада с твоето мнение или не си разбрал нещо.Карал съм разбира се много ремапнати коли и съм минал лично по този път,и съм съвсем в течение на това какво се прави и какво се постига реално при ремапа.Признавам ремапването на двигателя 1,9 ЖТД-105 само ако се направи тънко и компетентно с оглед отстраняването на дефекта "surging 2500-3000 ob/min".Или се прави ремап за намаляване на мощноста както е в случая на фабричното изпълнение на мотора 1,9 ЖТД-80 при 3000 об/мин.Защо не отидеш в Торино да светнеш на инженерите там как да си направят двигателя от 100 кс на 110 кс само с ремап,та се е наложило освен промяна на софтуера да правят и промяна по механиката на двигателя.А да не говориме за да постигнат 140 кс при Стило са сменили толкова неща по механиката,че няма да мога да ти ги изброя -два разпред,вала,16 клапана,нова глава естествено,турбина и т.н. и т.н.Абе какво да ти обяснявам като знам предварително,че няма да ме разбереш.Ние българите сме най умни от всички.И от нищо,нещо правиме /по-точно разваляме/.

          Коментар


            #65
            Пиша се vsd, а не wsd Не ме познаваш, така че не коментирай дали съм добър, българин ли съм и каквото и да е подобно, още повече пък да "топна и други" и т.н. реплики.Това с разбирането, няма да го коментирам, щото няма много смисъл Питах те само колко ремапнати си карал, защото само човек, който не е карал ремапната може да твърди че няма ефект. Изявлението с инженерите, не знам защо го написа, при положение, че никъде не пиша, че с ремапа колата ти става 150 коня примерно. И 200 коня да е, и 90 да е, все ми е тая ако не върви. Има значение ускорението само. А там не може да се спори за ефекта. Затова те питах дали си карал. Просто няма как да не видиш разлика. Има ли някой навит с неремапнато jtd да направим едно клипче и да се види в крайна сметка има ли полза или не от ремапа.
            FIAT Bravo JTD GT '99

            Коментар


              #66
              vsd написа:
              Пиша се vsd, а не wsd Не ме познаваш, така че не коментирай дали съм добър, българин ли съм и каквото и да е подобно, още повече пък да "топна и други" и т.н. реплики.Това с разбирането, няма да го коментирам, щото няма много смисъл Питах те само колко ремапнати си карал, защото само човек, който не е карал ремапната може да твърди че няма ефект. Изявлението с инженерите, не знам защо го написа, при положение, че никъде не пиша, че с ремапа колата ти става 150 коня примерно. И 200 коня да е, и 90 да е, все ми е тая ако не върви. Има значение ускорението само. А там не може да се спори за ефекта. Затова те питах дали си карал. Просто няма как да не видиш разлика. Има ли някой навит с неремапнато jtd да направим едно клипче и да се види в крайна сметка има ли полза или не от ремапа.
              @vsd-май го написах правилно.Извинявай за грешката,често пиша на немски,и там нали знаеш че "в" е w.Не ми се иска ама хич да започвам стари спорове по подобни теми,но само искам да ти припомня че се спореше не дали има полза от ремапа,а че нараствала мощноста с 30-40%.И даже криви бяха цитирани на посигнатите резултати.Да знаеш от мене,че всеки по-добър резултат в техниката се постига за сметка на развален друг.Особенно в този случай.Верно ти регистрираш по-добрата динамика в някаква степен след рамапа,но не можеш да регистрираш какво е развалено за да се постигне това.Но инженерите от Торино и не само там знаят и имат условия и знания да го установят.И за това не го правят. И не мога да разберя защо всеки говори за ползата от ремапа,а не за вредата.Само пълно няма.От някъде се взима за да напълниш.

              Коментар


                #67
                И аз не искам да започваме стари спорове. За 30-40% не съм спорил, можеш да си припомниш темата. За вредата от ремапа трудно ще чуеш някой да каже нещо, просто защото много трудно ще разбереш дали даден проблем е причинен от ремапа или от нещо друго.Иначе предложението ми е отворено - ако някой с неремапнат двигател реши да сравним колите, аз съм съгласен.
                FIAT Bravo JTD GT '99

                Коментар


                  #68
                  Stefan Hadjov написа:
                  vsd написа:
                  Пиша се vsd, а не wsd Не ме познаваш, така че не коментирай дали съм добър, българин ли съм и каквото и да е подобно, още повече пък да "топна и други" и т.н. реплики.Това с разбирането, няма да го коментирам, щото няма много смисъл Питах те само колко ремапнати си карал, защото само човек, който не е карал ремапната може да твърди че няма ефект. Изявлението с инженерите, не знам защо го написа, при положение, че никъде не пиша, че с ремапа колата ти става 150 коня примерно. И 200 коня да е, и 90 да е, все ми е тая ако не върви. Има значение ускорението само. А там не може да се спори за ефекта. Затова те питах дали си карал. Просто няма как да не видиш разлика. Има ли някой навит с неремапнато jtd да направим едно клипче и да се види в крайна сметка има ли полза или не от ремапа.
                  @vsd-май го написах правилно.Извинявай за грешката,често пиша на немски,и там нали знаеш че "в" е w.Не ми се иска ама хич да започвам стари спорове по подобни теми,но само искам да ти припомня че се спореше не дали има полза от ремапа,а че нараствала мощноста с 30-40%.И даже криви бяха цитирани на посигнатите резултати.Да знаеш от мене,че всеки по-добър резултат в техниката се постига за сметка на развален друг.Особенно в този случай.Верно ти регистрираш по-добрата динамика в някаква степен след рамапа,но не можеш да регистрираш какво е развалено за да се постигне това.Но инженерите от Торино и не само там знаят и имат условия и знания да го установят.И за това не го правят. И не мога да разберя защо всеки говори за ползата от ремапа,а не за вредата.Само пълно няма.От някъде се взима за да напълниш.
                  Аз ще ти кажа какво разваляш...Разваляш в малка степен екологията,което на фона на това което изпуска нощем Нефтозавода е като капка в морето.Да не говорим за ТЕЦ-ове и тем подобни индустриални предприятия особенно в Булгаристан.Инженера от Торино може да е върл почитател на Грийн Пийс-аз не съм.Разваляш малко по-бързо съединителя,впрочем това много зависи от стила на каране след мап-а.Натоварваш скоростната кутия и диференцияла,която е малко слаба страна на Фиат,но като вземем предвид факта,че короната и пиньона е на БОЛТОВЕ,а не на НИТОВЕ като на Фолксваген пак е доста по здрав.Не ми говори само колко си пекън на тема двигатели с вътрешно горене,щото АЗ съм ги измислил :D Подхода за четири клапана на цилиндър ОСОБЕННО ПРИ ДИЗЕЛОВ ДВИГАТЕЛ е по-скоро маркетингов с цел да се води като екстра.Два всмукателни клапана трябват при бензинките БЕЗ ПРИНУДИТЕЛНО ПЪЛНЕНЕ и над 8000 об/м за да се намали теглото на самия клапан,който по характеристика не трябва да превишава 40% от диаметъра на цилиндъра.Тука както ти казаха и някои други колеги има въздух под налягане...не е да няма и той би преминал и през двойно по-малък всмукателен порт на цилиндровата глава ПРИ СМЕШНИТЕ ЗА ВСЕКИ ДВИГАТЕЛ 4000 ОБ/м Самите Фолкваген и Ауди се отказаха от технологията си на 5 клапана на цилиндър във Мъртво родените им двигатели 1.8.Отварял ли си такъв двигател? Много се съмнявам,но аз съм и ако ги видиш колко малки са клапанчетата ще те напуши на смях вярвай ми.И всичко това при смешните за всеки един бензинов двигател 5700 об/м!!!! Защо,кому е нужно това? А ДА сетих се на Фердинанд Пиех да каже,че това е ИНОВАЦИОНЕН ДВИГАТЕЛ и рибите като теб да го купуват повече и психически да се самозалъгват,че правят правилния избор.Не се засягай,но ти мен ме засегна,а това за рибите цитирам също твой пост не си измислям нищо вярвай,на твое посещение в щАтите както беше казал там някой голем Хамериканец-"Докато има будали,ще има и тарикати".Следя всяко твое мнение и вярвай БИГ БРАДЪР ВИЖДА ВСИЧКО .Друг е въпроса,ако си решил да караш Формула1 на 19000-23000 об/м Да тогава ще ти трябват ’ЗАВЕТНИТЕ КЛАПАНИ’
                  EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                  Коментар


                    #69
                    itan75 написа:
                    Stefan Hadjov написа:
                    vsd написа:
                    Пиша се vsd, а не wsd Не ме познаваш, така че не коментирай дали съм добър, българин ли съм и каквото и да е подобно, още повече пък да "топна и други" и т.н. реплики.Това с разбирането, няма да го коментирам, щото няма много смисъл Питах те само колко ремапнати си карал, защото само човек, който не е карал ремапната може да твърди че няма ефект. Изявлението с инженерите, не знам защо го написа, при положение, че никъде не пиша, че с ремапа колата ти става 150 коня примерно. И 200 коня да е, и 90 да е, все ми е тая ако не върви. Има значение ускорението само. А там не може да се спори за ефекта. Затова те питах дали си карал. Просто няма как да не видиш разлика. Има ли някой навит с неремапнато jtd да направим едно клипче и да се види в крайна сметка има ли полза или не от ремапа.
                    @vsd-май го написах правилно.Извинявай за грешката,често пиша на немски,и там нали знаеш че "в" е w.Не ми се иска ама хич да започвам стари спорове по подобни теми,но само искам да ти припомня че се спореше не дали има полза от ремапа,а че нараствала мощноста с 30-40%.И даже криви бяха цитирани на посигнатите резултати.Да знаеш от мене,че всеки по-добър резултат в техниката се постига за сметка на развален друг.Особенно в този случай.Верно ти регистрираш по-добрата динамика в някаква степен след рамапа,но не можеш да регистрираш какво е развалено за да се постигне това.Но инженерите от Торино и не само там знаят и имат условия и знания да го установят.И за това не го правят. И не мога да разберя защо всеки говори за ползата от ремапа,а не за вредата.Само пълно няма.От някъде се взима за да напълниш.
                    Аз ще ти кажа какво разваляш...Разваляш в малка степен екологията,което на фона на това което изпуска нощем Нефтозавода е като капка в морето.Да не говорим за ТЕЦ-ове и тем подобни индустриални предприятия особенно в Булгаристан.Инженера от Торино може да е върл почитател на Грийн Пийс-аз не съм.Разваляш малко по-бързо съединителя,впрочем това много зависи от стила на каране след мап-а.Натоварваш скоростната кутия и диференцияла,която е малко слаба страна на Фиат,но като вземем предвид факта,че короната и пиньона е на БОЛТОВЕ,а не на НИТОВЕ като на Фолксваген пак е доста по здрав.Не ми говори само колко си пекън на тема двигатели с вътрешно горене,щото АЗ съм ги измислил :D Подхода за четири клапана на цилиндър ОСОБЕННО ПРИ ДИЗЕЛОВ ДВИГАТЕЛ е по-скоро маркетингов с цел да се води като екстра.Два всмукателни клапана трябват при бензинките БЕЗ ПРИНУДИТЕЛНО ПЪЛНЕНЕ и над 8000 об/м за да се намали теглото на самия клапан,който по характеристика не трябва да превишава 40% от диаметъра на цилиндъра.Тука както ти казаха и някои други колеги има въздух под налягане...не е да няма и той би преминал и през двойно по-малък всмукателен порт на цилиндровата глава ПРИ СМЕШНИТЕ ЗА ВСЕКИ ДВИГАТЕЛ 4000 ОБ/м Самите Фолкваген и Ауди се отказаха от технологията си на 5 клапана на цилиндър във Мъртво родените им двигатели 1.8.Отварял ли си такъв двигател? Много се съмнявам,но аз съм и ако ги видиш колко малки са клапанчетата ще те напуши на смях вярвай ми.И всичко това при смешните за всеки един бензинов двигател 5700 об/м!!!! Защо,кому е нужно това? А ДА сетих се на Фердинанд Пиех да каже,че това е ИНОВАЦИОНЕН ДВИГАТЕЛ и рибите като теб да го купуват повече и психически да се самозалъгват,че правят правилния избор.Не се засягай,но ти мен ме засегна,а това за рибите цитирам също твой пост не си измислям нищо вярвай,на твое посещение в щАтите както беше казал там някой голем Хамериканец-"Докато има будали,ще има и тарикати".Следя всяко твое мнение и вярвай БИГ БРАДЪР ВИЖДА ВСИЧКО .Друг е въпроса,ако си решил да караш Формула1 на 19000-23000 об/м Да тогава ще ти трябват ’ЗАВЕТНИТЕ КЛАПАНИ’
                    Мислех да не отговарям на този пост,но понеже има много неверни неща в него ще отговоря.1.Екологията не е решаващия фактор за избор на 16-клап.двигател.И с 8-кл.и с 16-кл.може да се влезе в нормите.Да не изброявам колко 8 кл.двигатели са с Евро 3 и Евро-4 в момента.2.Маркетингови съображения пък абсурт.Никоя фирма няма да си ускапи продукцията за самата реклама.Те се чудят как да намалят производ.разходи та да започнат да услужняват и ускапяват двигателите си само за реклама.Конкуренцията в автом.пром. е жестока.Много са малко шараните като мене както казваш за да се ловят на такива въдици.Нормалния потребител не се интерисува дали двигателя му е с 8,12,16 20 клапана и колко разпр.вала.Той нормално иска четири неща.Да е евтина,да харчи малко,да върви прилично и да влиза в сервиз колкото се може по рядко.А как ще се постигне това е проблем на конструкторите.4.Скор. кутия и съединит.са последните неща като съображение за да не се прави ремап.Скоростната кутия е преоразмерена,а на съединителя винаги могат да му турят по силна диафрагмена пружина за да си решат въпроса.Както и го правят.5.Нито нитовете,нито болтовете носят въртящия момент при короната на главното предаване както е при Фиат и VW.Ако направиш разглобяване,ще се увериш.Те само прикрепват,а конструктивно товара се носи от друго.Сети се от какво.А,ако трябва да предположим,че това което ти твърдиш е верно,то решението на VW е по добро-с нитове.Болта може винаги да се саморазвие при товар,но нита не може да се саморазнити.Но нито едното,ното другото е верно.6.Два всукателни клапана на цилиндър/да не говориме за три както е при 1,8 двигателя на VW/е пъти по добро от един клапан.Независимо бензин или дизел.Пълненето с въздух е много по добре при по-голямите сечения.7.Количеството на преминал въздух през едно сечение зависи от налягането на вуздуха и големината на сечението през което преминава.Съжалявам,че трябва да го кажа на човек,който е измислил двигателите.Ако твърдиш,че при 2-3 клапана на цилиндър сечението е едно и също както при един клапан значи си на път наистина да откриеш нов ДВГ.Колкото сечението е по-голямо при еднакво налягане толкова количеството въздух е повече.8.Нещо не разбирам как теглото на клапана трябва да е 40% от сечението на цилиндъра.Нещо съвсем си объркл дименсиите.Грамове/сантиметри квадратни.Нещо наистина не те разбирам.Сигурно си объркал какво точно си чел.9.VW не е спрял и не се е отказал от 20 клапановия си двигател 1,8.Произвежда се и до днес.Само,че 1,8 двигателя е станал турбо-150 к.с.И другият му вариант е станал 2 литра -атмосверен пак 150 к.с но не турбо.Така както го знаеш като 125 к.с. наистина го няма.10.Хайде стига толкова,че бързам да излизам.

                    Коментар


                      #70
                      Колега Stefan Hadjov не разбрах какво караш ти но от тона ти подразбирам че и ти караш дизел.Не ми се чете романа ти за да следя дали някъде евентуално си споменал какво караш.Не искаше да започваш безсмислен спор но го направи.Не ми е нужно да те убеждавам кое е горивото за котлони,отопление,котели,трактори,комбайни,камиони и други.Аз не те карам да си слагаш ГАЗ на колата а и не те убеждавам че газта е нещо кой знае какво , а споделих че карам колата си на газ.Пак ще ти повторя КАРАМ а не си държа колата в гаража.Тва колко ми ляга да си КАРАМ колата си е мой проблем и както виждаш продължавам да си я КАРАМ и ще си я КАРАМ за напред а няма да я държа в гаража за събота и неделя че да има кой да я види по сбирките.Като си много надъхан ела да покараш 1 месец HGT на бензин (15/100 градско) да видим как се минават 2000 км месечно на бензин.Колата е според джоба на собственика и.Когато дойде момента да не можеш да я караш поради липса на средства я продавай.Поради липса на такива аз съм си развалил колата с АГУ-то което съм сложил а ти си карай ако щеш и на самолетно гориво.

                      Коментар


                        #71
                        Stefan Hadjov написа:
                        itan75 написа:
                        Stefan Hadjov написа:
                        vsd написа:
                        Пиша се vsd, а не wsd Не ме познаваш, така че не коментирай дали съм добър, българин ли съм и каквото и да е подобно, още повече пък да "топна и други" и т.н. реплики.Това с разбирането, няма да го коментирам, щото няма много смисъл Питах те само колко ремапнати си карал, защото само човек, който не е карал ремапната може да твърди че няма ефект. Изявлението с инженерите, не знам защо го написа, при положение, че никъде не пиша, че с ремапа колата ти става 150 коня примерно. И 200 коня да е, и 90 да е, все ми е тая ако не върви. Има значение ускорението само. А там не може да се спори за ефекта. Затова те питах дали си карал. Просто няма как да не видиш разлика. Има ли някой навит с неремапнато jtd да направим едно клипче и да се види в крайна сметка има ли полза или не от ремапа.
                        @vsd-май го написах правилно.Извинявай за грешката,често пиша на немски,и там нали знаеш че "в" е w.Не ми се иска ама хич да започвам стари спорове по подобни теми,но само искам да ти припомня че се спореше не дали има полза от ремапа,а че нараствала мощноста с 30-40%.И даже криви бяха цитирани на посигнатите резултати.Да знаеш от мене,че всеки по-добър резултат в техниката се постига за сметка на развален друг.Особенно в този случай.Верно ти регистрираш по-добрата динамика в някаква степен след рамапа,но не можеш да регистрираш какво е развалено за да се постигне това.Но инженерите от Торино и не само там знаят и имат условия и знания да го установят.И за това не го правят. И не мога да разберя защо всеки говори за ползата от ремапа,а не за вредата.Само пълно няма.От някъде се взима за да напълниш.
                        Аз ще ти кажа какво разваляш...Разваляш в малка степен екологията,което на фона на това което изпуска нощем Нефтозавода е като капка в морето.Да не говорим за ТЕЦ-ове и тем подобни индустриални предприятия особенно в Булгаристан.Инженера от Торино може да е върл почитател на Грийн Пийс-аз не съм.Разваляш малко по-бързо съединителя,впрочем това много зависи от стила на каране след мап-а.Натоварваш скоростната кутия и диференцияла,която е малко слаба страна на Фиат,но като вземем предвид факта,че короната и пиньона е на БОЛТОВЕ,а не на НИТОВЕ като на Фолксваген пак е доста по здрав.Не ми говори само колко си пекън на тема двигатели с вътрешно горене,щото АЗ съм ги измислил :D Подхода за четири клапана на цилиндър ОСОБЕННО ПРИ ДИЗЕЛОВ ДВИГАТЕЛ е по-скоро маркетингов с цел да се води като екстра.Два всмукателни клапана трябват при бензинките БЕЗ ПРИНУДИТЕЛНО ПЪЛНЕНЕ и над 8000 об/м за да се намали теглото на самия клапан,който по характеристика не трябва да превишава 40% от диаметъра на цилиндъра.Тука както ти казаха и някои други колеги има въздух под налягане...не е да няма и той би преминал и през двойно по-малък всмукателен порт на цилиндровата глава ПРИ СМЕШНИТЕ ЗА ВСЕКИ ДВИГАТЕЛ 4000 ОБ/м Самите Фолкваген и Ауди се отказаха от технологията си на 5 клапана на цилиндър във Мъртво родените им двигатели 1.8.Отварял ли си такъв двигател? Много се съмнявам,но аз съм и ако ги видиш колко малки са клапанчетата ще те напуши на смях вярвай ми.И всичко това при смешните за всеки един бензинов двигател 5700 об/м!!!! Защо,кому е нужно това? А ДА сетих се на Фердинанд Пиех да каже,че това е ИНОВАЦИОНЕН ДВИГАТЕЛ и рибите като теб да го купуват повече и психически да се самозалъгват,че правят правилния избор.Не се засягай,но ти мен ме засегна,а това за рибите цитирам също твой пост не си измислям нищо вярвай,на твое посещение в щАтите както беше казал там някой голем Хамериканец-"Докато има будали,ще има и тарикати".Следя всяко твое мнение и вярвай БИГ БРАДЪР ВИЖДА ВСИЧКО .Друг е въпроса,ако си решил да караш Формула1 на 19000-23000 об/м Да тогава ще ти трябват ’ЗАВЕТНИТЕ КЛАПАНИ’
                        Мислех да не отговарям на този пост,но понеже има много неверни неща в него ще отговоря.1.Екологията не е решаващия фактор за избор на 16-клап.двигател.И с 8-кл.и с 16-кл.може да се влезе в нормите.Да не изброявам колко 8 кл.двигатели са с Евро 3 и Евро-4 в момента.2.Маркетингови съображения пък абсурт.Никоя фирма няма да си ускапи продукцията за самата реклама.Те се чудят как да намалят производ.разходи та да започнат да услужняват и ускапяват двигателите си само за реклама.Конкуренцията в автом.пром. е жестока.Много са малко шараните като мене както казваш за да се ловят на такива въдици.Нормалния потребител не се интерисува дали двигателя му е с 8,12,16 20 клапана и колко разпр.вала.Той нормално иска четири неща.Да е евтина,да харчи малко,да върви прилично и да влиза в сервиз колкото се може по рядко.А как ще се постигне това е проблем на конструкторите.4.Скор. кутия и съединит.са последните неща като съображение за да не се прави ремап.Скоростната кутия е преоразмерена,а на съединителя винаги могат да му турят по силна диафрагмена пружина за да си решат въпроса.Както и го правят.5.Нито нитовете,нито болтовете носят въртящия момент при короната на главното предаване както е при Фиат и VW.Ако направиш разглобяване,ще се увериш.Те само прикрепват,а конструктивно товара се носи от друго.Сети се от какво.А,ако трябва да предположим,че това което ти твърдиш е верно,то решението на VW е по добро-с нитове.Болта може винаги да се саморазвие при товар,но нита не може да се саморазнити.Но нито едното,ното другото е верно.6.Два всукателни клапана на цилиндър/да не говориме за три както е при 1,8 двигателя на VW/е пъти по добро от един клапан.Независимо бензин или дизел.Пълненето с въздух е много по добре при по-голямите сечения.7.Количеството на преминал въздух през едно сечение зависи от налягането на вуздуха и големината на сечението през което преминава.Съжалявам,че трябва да го кажа на човек,който е измислил двигателите.Ако твърдиш,че при 2-3 клапана на цилиндър сечението е едно и също както при един клапан значи си на път наистина да откриеш нов ДВГ.Колкото сечението е по-голямо при еднакво налягане толкова количеството въздух е повече.8.Нещо не разбирам как теглото на клапана трябва да е 40% от сечението на цилиндъра.Нещо съвсем си объркл дименсиите.Грамове/сантиметри квадратни.Нещо наистина не те разбирам.Сигурно си объркал какво точно си чел.9.VW не е спрял и не се е отказал от 20 клапановия си двигател 1,8.Произвежда се и до днес.Само,че 1,8 двигателя е станал турбо-150 к.с.И другият му вариант е станал 2 литра -атмосверен пак 150 к.с но не турбо.Така както го знаеш като 125 к.с. наистина го няма.10.Хайде стига толкова,че бързам да излизам.
                        Което си е верно си е верно и не мога да ти го отрека.За нитовете естествено,че не носят пряко въртящия момент,а той се носи от зъбите,но зъбите се носят от болтове във Фиат и нитове при лагерните колички :D .Наистина не си карал кола май след агресивен чип.На Ваген направо след яка резачка в един момент се чува едно "Паааааттттттт’ и нитовете скъсани,но зъбите здрави и ако не е попаднало механично тяло между тях пак стават ако можеш да намериш някой който е абсурдно да ти ги "занити" отново.На Фиат-а пък от край време им са слаби синхронизаторите особенно на втора скорост и понякога,но в единични случаи чупят зъби.За БМВ няма да коментираме,щото при тях е Гордост да счупиш Диф,значи добре ти върви Баварския Вълк.Имам някъде на снимка из дисковете снимка на скоростната кутия на Москвич 412 и БМВ.Естесвено някои фанатизирани собсвеници на Москвичи си купуват кутии втора употреба,която по само себе си струва повече от трофея,но важна е идеята.Там двете кутии са отворени една до друга и само да намеря снимките да видиш колко-колко много по масивни са зъбите като широчина,дебелина,изпълнение на изделието кутията на БМВ.Съединителя е проблем поне на първо място след ремап-а за мен макар,че е чисто нов Валео и закупен от Хитко,за кой път да го повтарям незнам,но айде за теб щот ти си от по-бавните и много време ти отнема да напишеш едно правилно мнение тук във форума пак ще го кажа.Не е въпроса да си купя по-усилен съединител,верно въпрос е точно сега "скъсан съм като вестник Дума" :D след финансовите инжекции които бих във трофея си.Ти пак ти го споменавам извърташ се като к.рва и фурнаджийска лопата,защото съветваш тука всеки да не си прави ремап,защото видиш ли щом ти отричаш мап-а всички требе да го анатемосаме.Защо приличаш на тези от магистралата ли? Защото в оная големата тема всеки втори пост ти беше да конкретизираме,че ГОВОРИМ ТОЧНО ЗА ЖТД 105К.С. Сега и аз ти говоря точно за 1.9 ЖТД 105 к.с защото такова имам и на това направих мап.Ти почна пак да ми развиваш теории,че колкото повече били клапаните видиш ли......... Знам,че повечето клапани са по-добре,но при високо оборотните бензинки,не и при конкретния модел за който си лафим,а именно 1.9ЖТД 105К.С С МЕХАНИЧНА ТУРБИНА ПАК щЕ ГО ПОВТОРЯ ЗА ТЕБ ДУШКО .Карал ли си шестнадесетклапанова Алфа и ако си карал забелязал ли си че никаква я няма до около 4000 0б/м? Чак след това и идва вътъка до към 6000 об/м.Това с 8-клапанова Алфа е откъм 2500 оборота ..уф как го казах пак няма нищо да разбереш.С две думи повече клапани по-висок въртящ момент във високите обороти.А за "литров въртящ момент чувал ли си като понятие и от какво зависи той? А за литрова мощност? Виж наистина ме караш да си търкам тука клавиатурата вместо да си направя една чикия или да натаковам жената,но много от тези научени неща съм ги писал във Ауди форума и ако държиш ще ги копна от там няма да си играя да...За 40% наистина се върнах към поста си и съм написал грешно в бързината признавам си с ръка на сърцето ако това ще те облекчи душевно и физически..правилното е ---ДИАМЕТЪРЪТ НА ВСМУКАТЕЛНИЯ КЛАПАН НЕ ТРЯБВА ДА ПРЕВИШАВА 40% ОТ ДИАМЕТЪРА НА ЦИЛИНДЪРА,защото вече инерционните сили нарастват изключително много и проблем е затварянето на клапана затова и при някои двигатели на Формула1 използват пневматично затваряне на клапаните т.е с въздух.При диаметър на цилиндъра 82мм при ЖТД-то сам си изчисли колко може да е диаметъра на всмукателния..щот по математика не внимавах честно и все гледах между краката на другарката Рачева,но наистина имаше прекрасни крака.Технологията особенно механиката на двигателите не мръднала от неговото измисляне т.е от моето измисляне и те пак са си 4 бутала примерно с по-три сегмента на бутало пак примерно в зависимост от изпълнението.Виж за електрониката спор няма тя се развива непрестанно както се развива и моя мозък,като чета всеки ден,а не като твоя закостенял изкукуригал пенсионерски петмез дет си го мислиш за м....Спора продължава ако има нещо питай не е срамно щИ отговоря само както спомена в един друг твой пост от оная "големата тема’ НЕ МИ ИЗОПАЧАВАЙ ДУМИТЕ!!
                        EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                        Коментар


                          #72
                          npace написа:
                          Колега Stefan Hadjov не разбрах какво караш ти но от тона ти подразбирам че и ти караш дизел.Не ми се чете романа ти за да следя дали някъде евентуално си споменал какво караш.Не искаше да започваш безсмислен спор но го направи.Не ми е нужно да те убеждавам кое е горивото за котлони,отопление,котели,трактори,комбайни,камиони и други.Аз не те карам да си слагаш ГАЗ на колата а и не те убеждавам че газта е нещо кой знае какво , а споделих че карам колата си на газ.Пак ще ти повторя КАРАМ а не си държа колата в гаража.Тва колко ми ляга да си КАРАМ колата си е мой проблем и както виждаш продължавам да си я КАРАМ и ще си я КАРАМ за напред а няма да я държа в гаража за събота и неделя че да има кой да я види по сбирките.Като си много надъхан ела да покараш 1 месец HGT на бензин (15/100 градско) да видим как се минават 2000 км месечно на бензин.Колата е според джоба на собственика и.Когато дойде момента да не можеш да я караш поради липса на средства я продавай.Поради липса на такива аз съм си развалил колата с АГУ-то което съм сложил а ти си карай ако щеш и на самолетно гориво.
                          Колега,не се впрягай.Не съм се изказал за да те обидя.Просто моите разбирания и логика са други в случая.И всеки има право да си каже мнението.Аз със нищо не ти го налагам.Аз ако не мога да карам HGT-15 /100 градско просто няма да си го купувам.Ще си купя дизелова кола/както и съм го направил/,или малка бензинова кола,но никога няма да си поставя газова уредба на собствената си кола,особенно ако е HGT-150k.s.-пет цилиндрова.Това е мое мнение.Ако толкова искаш бензин.кола има толкова много с доста прилични разходи на бензин.На жена ми Сейчентото-2002 год. харчи 5,5/100 градско когато тя го кара и 6/100 когато аз от време на време го ползвам.Така,че избор голям.Но това е мое мнение.Никой не те кара да го взимаш под внимание.

                          Коментар


                            #73
                            @itan75След този ти пост нямам нито питане,нито желание за отговор.

                            Коментар


                              #74
                              Г-н Хаджов мога да карам HGT но на газ и за това го карам на газ.Можех да не слагам АГУ и щях да го карам пак толкова колкото го карам сега но сега давам двойно по малко.Ето затова има газови уредби , точно поради същата причина има и газостанции точно поради тази причина доста хора в България си вадят парите от поставяне на газови уредби.Давам ти интересни факти:Каква е разликата в двигателите на Фиат Браво 2.0HGT и Фиат Мареа 2.0HLX?Що когато се слага газ на Мареа 2.0HLX не казваме : "Що развали колата?" отгаварям:Щото Мареата не е двуврат Тийнейджърски аФтомобил.Защо обърнахме темата от JTD или TD на HGT на газ или не?Казвам и се повтарям в момента дано да го прочетеш вече:Питах за JTD/TD понеже може да се вдигне мощноста на мотора понеже е с приудително пълнене!Ако обърнем въпроса на:Кой мотор е по добър HGT или JTD свирни ми веднага си давам мнението.Поздрави!

                              Коментар


                                #75
                                прегледах темата и останах с впечатление че JTD е малко по добрият двигател.Но немога да реша какъв да търся JTD100, 105, или 110 става на въпрос за Браво/а. коло горе долу струва подръжката JTD двигател? JTD това комън рейл ли означава ?Кажете какво по специално да гледам при купуването ?
                                http://www.manutd-bulgaria.com/

                                Коментар

                                Working...
                                X