Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

TD или JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    JTD100?Не е ли TD100?Понеже дизелаците не ги чаткам и мисля да направя бартер - моята за дизел.

    Коментар


      #32
      Имало и JTD100 (аз не бях чувал за него дори), обаче да го намериш е като 7-ца от 6/49...

      Коментар


        #33
        Мисля ,че има и JTD110 ,но този мотор се поставя само на Марея и Брава! Турбото на който е с променлива геометрия...ако не се лъжа.п.п. Airfan аз едно време точно за такава Марея ти говорех!
        Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
        Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
        http://www.keepfighting.ms

        Коментар


          #34
          Jimy написа:
          Мисля ,че има и JTD110 ,но този мотор се поставя само на Марея и Брава! Турбото на който е с променлива геометрия...ако не се лъжа.
          За Марея такава има JTD110.Ама Брава такава май няма.Не съм 100% сигурен.Само 90%.Брава JTD100 182B9.000 е с променлива геометрия на "хартия".Аз лично такава не съм виждал и не мога до го твърдя със сигурност.Но при всички случаи това е най-добрия мотор според мен JTD100 182B9.000 .Данъкът му е в пъти по-малък от този на JTD105 182B4.000 .

          Коментар


            #35
            npace написа:
            Колеги дайте си мнението:TD100 или JTD105?Идеята е малко да се пипне тук и там , да се направи 125-130 кончета , кой от двата двигателя е по добър (разход не ме бърка нафта има).Видях на един колега JTD105 имаше blow off и съскаше уникално , каза че допълнително е слаган (аз знам че blow off на дизел не може да се сложи т.е. няма как да съска щото нямал дросел)
            http://www.vwclub-bg.org/forum/viewt...c176799f0d0b3c п.с. А за данъка ше ме хванат за писания да им го платя помияри недни За 100к.с -около 40лв,за 105 к.с и аз незнам колко е щото никога не съм се интересувал,но по вашите приказки съдя,че е сума,която никога няма да отида доброволно в данъчното и да платя освен ако не си оправят нашите уроди законодателната система и не направят данък до 150к.с защото и това вече е смешна мощност за днешните стандарти да е около 40-50лв.Колко е данъка на тежкотоварните автомобили,самосвали,автобуси? ТЕ разбиват пътищата не ние с леките коли а знам доста хора в този бизнес дето и стотинка данък не са платили.И много ми е чудно парите от данъка на возилото в чий джоб влизат сега,защото не отиват за пътища,нали за там са винетките пък нещо и там не се видя да направят хубави пътища,а бе свинска държава
            EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

            Коментар


              #36
              itan75 написа:
              .......п.с. А за данъка ше ме хванат за писания да им го платя помияри недни За 100к.с -около 40лв,за 105 к.с и аз незнам колко е щото никога не съм се интересувал,но по вашите приказки съдя,че е сума,която никога няма да отида доброволно в данъчното и да платя ........
              Ами, да си беше взел едно Пунто с 55 к.с. ,а не този "звяр" с 105+ к.с.
              venco67 написа:
              ........ускорението, което прави 1,9 JTD е просто неописуемо......
              Чак пък неописуемо - тук малко се изхвърляш . Това може да го кажеш за LANCIA DELTA S4- 0-100 за 2,5 секунди
              SEAT Leon Cupra 300
              Triumph Street Triple 765 R

              Коментар


                #37
                Карате цяла година пък накрая се циганите заради данъка на колата.Това сигурно ще ми бъде последния фактор, който ще играе в избора ми на автомобил.Ако ще се взима двигател и автомобил покрай него мисля, че най-добре си заслужава да се вземе някое Стило с 16 клапаново ЖТД. Другото си е пародия Преди около 2 седмици на Горубляне имаше едно Стило Вагон, бяло 2005 !!! година точно с такъв двигател на цена от 10500лв !!!Много се замислих дали да сменя Либрата, ама накрая разума надделя.Така, че след 1 година вече ще виждаме доста по-често и 16 клапанови ЖТД та, че сега са нещо доста дефицит, все още
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Коментар


                  #38
                  Ако не бях сменял маховик, смятай че догодина щях аз да съм с такова поне, ама сега мисля да покарам Мара още малко, пък и ме кефи още, а е и лачена. лачена, ама влачена :P Инак, това за данъка наистина е толкова дребно, поне за мен де, че не беше фактор при изборът ми.

                  Коментар


                    #39
                    VooDoo написа:
                    itan75 написа:
                    .......п.с. А за данъка ше ме хванат за писания да им го платя помияри недни За 100к.с -около 40лв,за 105 к.с и аз незнам колко е щото никога не съм се интересувал,но по вашите приказки съдя,че е сума,която никога няма да отида доброволно в данъчното и да платя ........
                    Ами, да си беше взел едно Пунто с 55 к.с. ,а не този "звяр" с 105+ к.с.
                    venco67 написа:
                    ........ускорението, което прави 1,9 JTD е просто неописуемо......
                    Чак пък неописуемо - тук малко се изхвърляш . Това може да го кажеш за LANCIA DELTA S4- 0-100 за 2,5 секунди
                    Извинявам се за оффтопика, но под "неописуемо" имах предвид, като за масов автомобил с ускорение 0-100 км/ч за около 10 сек. Имал съм възможност да карам автомобили с подобна мощност като VW Пасат 1.9 ТД 110 к.с., Опел Астра 1,6 16V 103 к.с. /бензин/, Пежо 406 115к.с. /дизел/ , може би единствено Пежото ускоряваше така добре както Брава 1,9 JTD.
                    Peugeot 301
                    Punto 1.9 JTD - на жената

                    Коментар


                      #40
                      За вас може да не е фактор, но за някои е. Къде са 25-30 лева, къде са 160-170, и това за софия, а в някои общини като хасково, разликата е по-голяма. И като караш колата 3-4-5 години, по 150 лева отгоре - ето ти 500 лева разлика за няколкото коня повече, в случая на ЖТД 100 и ЖТД 105 - 5 коня. А пък за кола като Браво/а, които струват вече и под 5000, даже сигурно и под 4000, 500 лева отгоре за данък -

                      Коментар


                        #41
                        Абсолютно прав си Оги.npace доколкото разбрах търсиш браво, а не мареа нали? Взимай си JTD, може да се надуе доста. За пример можеш да видиш едно браво от алфа форума, което прави под 15 сек за 400 метра.
                        FIAT Bravo JTD GT '99

                        Коментар


                          #42
                          vsd написа:
                          Абсолютно прав си Оги.npace доколкото разбрах търсиш браво, а не мареа нали? Взимай си JTD, може да се надуе доста. За пример можеш да видиш едно браво от алфа форума, което прави под 15 сек за 400 метра.
                          Е ако гледаш само данъка тогава, значи човека никога няма да си вземе ЖТД, защото просто няма да намери двигател, който е 100кс и да бъде доволен. Аз бих го посъветвал да си вземе Мареа 2.4жтд вместо да се занимава с чипове. А пък в последствие ако реши пак за чип - както е казал... "колкото повече, толкова повече"
                          A20DTH ЖТД ама не баш
                          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                          Коментар


                            #43
                            Е, то е ясно че не се гледа само данъка - въпроса е че това с данъка е тъпо. Иначе ако човека си търси мареа, лично аз никога няма да си помисля за 1,9 а ще взимам направо 2,4. ако имаше 3,2 такъв щях да си взема Както каза ти (и мечо пух май) "колкото повече, толкова повече".
                            FIAT Bravo JTD GT '99

                            Коментар


                              #44
                              Доста посъживих темата но все пак трупам полезна изнформация.Още една дилема.Замислил съм да направя бартер HGT -> JTD обаче почти се разубеждавам щото на всеки 100 км градско аз съм с 10 кинта повече в джоба.6.1/100 не може да гори (в моите ръце поне няма как да стане) , аз моята кола съм я взел за да върви а не за да я кара баба ми от Швейцария , с дизела положението ще е същото - газ , газ ,газ няма как да гори 6/100.Т.е. може и да има начин но аз не го виждам.Въпроса:Струва ли си бартера който съм замислил?

                              Коментар


                                #45
                                npace написа:
                                Доста посъживих темата но все пак трупам полезна изнформация.Още една дилема.Замислил съм да направя бартер HGT -> JTD обаче почти се разубеждавам щото на всеки 100 км градско аз съм с 10 кинта повече в джоба.6.1/100 не може да гори (в моите ръце поне няма как да стане) , аз моята кола съм я взел за да върви а не за да я кара баба ми от Швейцария , с дизела положението ще е същото - газ , газ ,газ няма как да гори 6/100.Т.е. може и да има начин но аз не го виждам.Въпроса:Струва ли си бартера който съм замислил?
                                А бе ако си вземеш някоя Марея 2.4жтд ще върви с една идея по-зле от сегашната ти кола и ще харчи поне с 50% по-малко гориво. Ако я чипнеш ще върви доста повече от сегашната ти кола, която няма да я кара бабичка и пак ще хари с 50% по-малко гориво - дали си заслужава ти си решаваш.
                                A20DTH ЖТД ама не баш
                                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                                Коментар

                                Working...
                                X