Лично аз съм много съгласен с това мнение. 1,8 и на мен ми се стурва идеален избор.Относно моя разход - последното градско беше 5,99 а последното междуградско на което аз карах 6,2 И аз не знам какво става. За по ниския разход градско причина може да е че първите десетина километра ги минавам по тази страна на околовръстното където няма трафик и се кара като на извънградско, но за сметка на това след това си стоя яко в задръствания. Примерно вчера 25 км ги минах за 1ч и 45 мин. Това е докато се прибера от работа. Рекорда ми е 2ч и 30 мин.PS: Първата ми кола беше москвич, който харчеше мноооого. От него придобих някакъв икономичен стил на каране и съм забелязал че на някои коли им свалям разхода. Де да знам и аз
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
TD или JTD
Collapse
X
-
vsd написа:Лично аз съм много съгласен с това мнение. 1,8 и на мен ми се стурва идеален избор.Относно моя разход - последното градско беше 5,99 а последното междуградско на което аз карах 6,2 И аз не знам какво става. За по ниския разход градско причина може да е че първите десетина километра ги минавам по тази страна на околовръстното където няма трафик и се кара като на извънградско, но за сметка на това след това си стоя яко в задръствания. Примерно вчера 25 км ги минах за 1ч и 45 мин. Това е докато се прибера от работа. Рекорда ми е 2ч и 30 мин.PS: Първата ми кола беше москвич, който харчеше мноооого. От него придобих някакъв икономичен стил на каране и съм забелязал че на някои коли им свалям разхода. Де да знам и аз
Коментар
-
vsd написа:Веднага ти казвам че изоообщо не ми се спори за разхода ми. Цъкни ми подписа и ще ми видиш всички зареждания от както съм купил колата. Ще видиш че е харчила и по 7 миналата зима, последните няколко пъти е по 6 обаче. Засичането всеки път го правя по един и същи начин.
Коментар
-
1. Ок бензинка с газова уредба - само дето никой май не прави сметка, че при това качване на цената на газта и при тия "5000 - 7000 км. годишно" , колегата ще е на далавера след около 2-3 години (като не смятаме допълнителните разходи, които могат да се появят вследствие ремонти дошли поради слагането на АГУ) + проблемите от карането на газ през зимата например ==>ако ще взима бензинка няма смисал от газ2. Сега темата бензин или дизел - дизела (ЖТД например) му е по-скъпа потдръжката , ама се чупи по-рядко и е по-непретенциозен от бензинката и да не забравяме по - надежден (само дето и цената на нафтата нещо много висока амааа....) Да не говорим , че на мен лично ЖТД-то ми праи голям кеф , немога да го сравня с нито една от бензинките които съм карал досега ( Голф 1,2 и 3, Опел Астра , Ауди Б4 и МБ-190)3. Айде и малко по темата ЖТД или ТД - амиииии..... тука май нямам мнение понеже не съм карал ТД - ама като се има впредвид ,че ЖТД - то е доста по осъвършенстван (все пак е common rail) , с п0-добра динамика , по-нисък разход , по-безшумен и т.н. аз препоръчвам ЖТД-то ама това си е лично мое мнение.П.С. Аз като си купувах кола бях се спрял на Браво 1.8 - 16v , ама само като запалих ЖТД-то и го покарах малко, и казах туй е мойта кола , въпреки че се бях зарекъл "повече дизел никога" - особенно италиански Ама кво да са праи любов от пръв поглед
Коментар
-
За 5000 км. на година даже не е желателно да се газифицира.За 5 години ще вземе каквото може от не я и после друга или каквото е рекъл господ.Вярно че за този период ще мине само около 30000 км. и ако тогава този автомобил е все още актуален ще се решава на място. Успех с избора,твоята кола те чака някъде там,само си я харесай!!!
Коментар
-
Имам Брава 1,4 12V, която карам на газ и Брава 1,9 JTD. Първата я карам от 3 г. и половина, втората от половин година. Разход на газ - средно /градско, извънградско/ - около 11/100, разход на дизел средно - 6/100. При цена на газта 1,29, а на дизела 2,27 /към днешна дата/, даже на нафта ми е по-икономично. И не само това - ускорението, което прави 1,9 JTD е просто неописуемо, особено когато се налага това да става при продължителен наклон. С бензинова кола това никога не съм го изпитвал. А пък сложиш ли газова уредба - забрави за такова ускорение и чакай проблеми. Трета кола карам на газ в продължение на 11 години и го казвам от собствен опит. Относно поддръжката - откакто съм купил бензиновата Брава, все ми прави някакви номера и ме набутва в непредвидени разходи. JTD-то след задъжителната смяна на консумативи, вече 7-ми месец и 7000 км. не е помисляла за сервиз.Peugeot 301
Punto 1.9 JTD - на жената
Коментар
-
Колеги дайте си мнението:TD100 или JTD105?Идеята е малко да се пипне тук и там , да се направи 125-130 кончета , кой от двата двигателя е по добър (разход не ме бърка нафта има).Видях на един колега JTD105 имаше blow off и съскаше уникално , каза че допълнително е слаган (аз знам че blow off на дизел не може да се сложи т.е. няма как да съска щото нямал дросел)
Коментар
-
npace написа:Колеги дайте си мнението:TD100 или JTD105?Идеята е малко да се пипне тук и там , да се направи 125-130 кончета , кой от двата двигателя е по добър (разход не ме бърка нафта има).Видях на един колега JTD105 имаше blow off и съскаше уникално , каза че допълнително е слаган (аз знам че blow off на дизел не може да се сложи т.е. няма как да съска щото нямал дросел)A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
npace написа:И аз това се зачудих как така съска а без дроселна клапа няма как (поне от една тема в този форум това разбрах).А относно обслужване и поддръжка?A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Струва ми се че по този въпрос не трябва да се спори.Разбира се,че само ЖТД.Но при наличието вече на ЖТД 100 и ЖТД 110 не би трябвало да се говори за ЖТД 105,камо ли за ТД.Лично аз бих предпочел даже 1,9 ЖТД 80 пред 105.Малко се пипва в софтуера,има и малко по механиката и става фантазия.Просто това са двигатели следващо поколение.А всяко ново нещо е по-добро от старото.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар