Моята не е чипната, така че и аз мога да те повозя, за да направиш разлика.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
TD или JTD
Collapse
X
-
Ще кажа, нещо която няма да се хареса на някой хора... Тук имаше едно Браво JTD но доста пипано:-Смяна на софтуера в Германия (момчето показа фактура 400Евро)-Power Box ( ) -Панелен филтър К&N сложен по схема и мерен на дино = 4к.с (190Евро)-Генереация Remus 63mm от край докрай с преправян изпускателен колктор. Момчето млад шофьор, но пък смел. Направи 20 старта и буквално пръснаха турбо пътищата. След още 5 старта след ремонта претропа съединител. Но пък как вървеше...... правеше невероятни ластици на TDi 110 (също с чип и филтър). Та мисълта ми е че трябва да се окачват такива неща при зверска експолатация. Всичко е до шофьора - "пилота".Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!
Коментар
-
itan75 написа:...... че при един дизелов мотор със диаметър на цилиндъра 80мм действа сила на основните му лагери приблизително равна на 4450кг,докато на един бензинов със същия диаметър на цилиндъра тази сила е 2650кг,което е близо 2 пъти по-малко! Е няма как дизела да не чука поне аз още не съм измислил такую матор hilezh.gifFiat Marea JTD 105 09.2000г
Коментар
-
Reptile написа:itan75 написа:...... че при един дизелов мотор със диаметър на цилиндъра 80мм действа сила на основните му лагери приблизително равна на 4450кг,докато на един бензинов със същия диаметър на цилиндъра тази сила е 2650кг,което е близо 2 пъти по-малко! Е няма как дизела да не чука поне аз още не съм измислил такую матор hilezh.gif
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Kолега,може да не ти харесва сметката,но имай в пред вид,че човека не го е измислил,а го е преписъл от някъде.Къде ти допускаш грешка в разсъжденията си: 1.Човека казва-цитирам:действа на ОСНОВНИТЕ му лагери приблизително 4650 кг./в множествено число/.А основните лагери на двигателя са пет.Което значи че този товар се разпределя на пет носещи лагера. 2.Ти в твоите разсъждения разглеждаш случая какво става с биелния лагер на един от цилиндрите при момент 20 кгм.За товара на този лагер той нищо не споменава. 3.Освен това двигателя не е едноцилиндров и въртящия момент от 20кгм се произвежда от 4 цилиндъра а не от един. 4.В твоите разсъждения казваш,че "хода на буталото=рамо на вала".Грешка.Истината е че хода на буталото е=на 2х рамото на вала.От тук получаваш два пъти по ниски стойности за товара върху биелната шиика на коляновия вал. И в заключение ще кажа че сметките са много сложни в тази теория,защото се намесват изключително много фактори в реапно време като температурни,загуби от налягане при работен такт от сегменти, което е неминуемо в някаква степен,от това че от получения въртящ момент се губят около 10% за задвижване на водна помпа,маслена помпа,хидравлика ако има,алтернатор ,предварително налягане в края на такт згъстяване и т.н.Въобще точни цифри трудно се получават,по-скоро ориентировъчни.Fiat Marea JTD 105 09.2000г
Коментар
-
Reptile написа:Stefan Hadjov написа:Kолега,може да не ти харесва сметката,но имай в пред вид,че човека не го е измислил,а го е преписъл от някъде.Къде ти допускаш грешка в разсъжденията си: 1.Човека казва-цитирам:действа на ОСНОВНИТЕ му лагери приблизително 4650 кг./в множествено число/.А основните лагери на двигателя са пет.Което значи че този товар се разпределя на пет носещи лагера. 2.Ти в твоите разсъждения разглеждаш случая какво става с биелния лагер на един от цилиндрите при момент 20 кгм.За товара на този лагер той нищо не споменава. 3.Освен това двигателя не е едноцилиндров и въртящия момент от 20кгм се произвежда от 4 цилиндъра а не от един. 4.В твоите разсъждения казваш,че "хода на буталото=рамо на вала".Грешка.Истината е че хода на буталото е=на 2х рамото на вала.От тук получаваш два пъти по ниски стойности за товара върху биелната шиика на коляновия вал. И в заключение ще кажа че сметките са много сложни в тази теория,защото се намесват изключително много фактори в реапно време като температурни,загуби от налягане при работен такт от сегменти, което е неминуемо в някаква степен,от това че от получения въртящ момент се губят около 10% за задвижване на водна помпа,маслена помпа,хидравлика ако има,алтернатор ,предварително налягане в края на такт згъстяване и т.н.Въобще точни цифри трудно се получават,по-скоро ориентировъчни.
Коментар
-
Изчетох темата и имам въпрос с колко коня може да се повиши мощността на Пунто 2 1,9 ЖТД чрез ремап, без тунинга да е прекалено агресивен и да съкрати чувствително живот на двигателя и трансмисията?Fiat Grande Punto 1.2 8V 08'
Suzuki Vitara 2.0TDi 97' (продадена на далече)
Fiat Punto II 1.2 8V 00'
ВАЗ 2101 /Жигула/ 78' (в пенсия)
Коментар
-
Plamenf26 написа:Изчетох темата и имам въпрос с колко коня може да се повиши мощността на Пунто 2 1,9 ЖТД чрез ремап, без тунинга да е прекалено агресивен и да съкрати чувствително живот на двигателя и трансмисията?
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Ей,колега ти си на път да изконструираш нов ДВГ.Защо не излезеш с предложение към двигателистите да намалят броя на основните лагери като е лошо с 5.Много странни ми се виждат твоите изводи.Не знам дали знаеш,но преди години всички ДВГ-4 цилиндрови бяха на три основни лагери.И когато започнаха да растът върт.моменти и литровите мощности на двигателите, всички вкупом минаха на пет основни лагери.А ти твърдиш,че е зле........Няма нито да споря,нито да те убеждавам в противното.Fiat Marea JTD 105 09.2000г
Коментар
-
Plamenf26 написа:Изчетох темата и имам въпрос с колко коня може да се повиши мощността на Пунто 2 1,9 ЖТД чрез ремап, без тунинга да е прекалено агресивен и да съкрати чувствително живот на двигателя и трансмисията?Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:@ReptileToва е твой цитат:" Още по-лошо, че са 5 лагера, защото в един момент пали САМО един цилиндър, при 4-цилиндров мотор., а зз цял оборот - два." Но ако смяташ,че смисъла е друг-ОКFiat Marea JTD 105 09.2000г
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар