Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Вдигане на обороти

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Вдигане на обороти

    Значи....имам един проблем...не че е нещо сериозно, но ме дразни...Та като понапъна колата на 1-ва и 2-ра скорост и после като намаля и отпусна газта колата сама почва да ускорява . Например както си седи на около 2000 оборота и пусна газта, вместо да намали обороти тя леко ги покачва....натискам съединителя и вместо да паднат на нормалните си 1000 оборота пак същата работа...Подчертавам,че това става само когао съм изцедил колата на 1-ва и 2-ра до към 3500 оборота. Някакви идеи от какво може да е?
    Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

    #2
    Въздух в системата !
    Fiat Marea / 1.9 TD 100 / Weekend
    Škoda Fabia / 1.9 TDI /

    Коментар


      #3
      rsof написа:
      Въздух в системата !
      И аз така си мисля защото и при мен го имаше ,но вече се загуби.Нали сменях маркучета за излишното гориво ,авансаторен клапан ,скоби поставях навсякъде.
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #4
        Е то, ако имаше въздух в системата щеше ли изобщ да пали....А и проблема си го има от както съм я купил, а от тогава 3 пъти съм сменял горивен филтърт.Интересното е, че при всяка смяна, въпреки че пълнят филтъра с нафта не иска да запали....първия път дори се наложи да развъртят едната дюза, за да излезе въздуха.
        Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

        Коментар


          #5
          Tornado написа:
          rsof написа:
          Въздух в системата !
          И аз така си мисля защото и при мен го имаше ,но вече се загуби.Нали сменях маркучета за излишното гориво ,авансаторен клапан ,скоби поставях навсякъде.
          А каква беше причината да сменяш авансатора?
          Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

          Коментар


            #6
            На моя клапан видимо нищо но когато палих колата независимо топла или студена прекъсваше все едно работи на на три цилиндъра и пушеше сиво-бяло и миришеше на недоизгоряла нафта и след няколко секунди се оправяше сама!Също в движение по някога колата си искаше аванс и нещеше да върви, а и пушеше много сиво-бяло ! Въздъх в системата и аз сега водя тази война да го изгоня , когато обезвъздуша добре, колата полудява недава да е настъпиш педала на газта става твърд ! Айде в атака
            Fiat Marea / 1.9 TD 100 / Weekend
            Škoda Fabia / 1.9 TDI /

            Коментар


              #7
              При мене пуши на ниски сиво-черно...след 2200 оборота пуши само черно...Инак си върви според мен добре...Сутрин при палене леко претрепва само за секунда и препушва леко беличко и мирише на нафта, но това е за супер малко време...може би по-малко от секунда. След това си пали без проблем и без пушене.А как водиш борбата с въздуха?
              Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

              Коментар


                #8
                Geraka написа:
                Е то, ако имаше въздух в системата щеше ли изобщ да пали....А и проблема си го има от както съм я купил, а от тогава 3 пъти съм сменял горивен филтърт.Интересното е, че при всяка смяна, въпреки че пълнят филтъра с нафта не иска да запали....първия път дори се наложи да развъртят едната дюза, за да излезе въздуха.
                За да запали след смяна на горивен филтър трябва да се обезвъздуши системата ,а именно чрез помпене с гумената круша и развиване на конусния щуцер на ГНП за да се изгони въздуха.
                Geraka написа:
                А каква беше причината да сменяш авансатора?
                Авансатора го сменях защото започна да просълзява гориво през кабелчето.
                Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                Коментар


                  #9
                  Tornado написа:
                  Geraka написа:
                  Е то, ако имаше въздух в системата щеше ли изобщ да пали....А и проблема си го има от както съм я купил, а от тогава 3 пъти съм сменял горивен филтърт.Интересното е, че при всяка смяна, въпреки че пълнят филтъра с нафта не иска да запали....първия път дори се наложи да развъртят едната дюза, за да излезе въздуха.
                  За да запали след смяна на горивен филтър трябва да се обезвъздуши системата ,а именно чрез помпене с гумената круша и развиване на конусния щуцер на ГНП за да се изгони въздуха.
                  Geraka написа:
                  А каква беше причината да сменяш авансатора?
                  Авансатора го сменях защото започна да просълзява гориво през кабелчето.
                  Еми и по двата начина пробвахме да я обезвъздушим ама не стана и се наложи да се отвърта едната дюза и да се пропали за да излезе въздуха.
                  Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                  Коментар


                    #10
                    Имах същия проблем преди време - газззззззззз и след това намаля и оборотите стоят високи.Това около два-три месеца продължи и загъхна за около година. Юли месец пак си ускорявам и отпускам газта, но колата си се ускорява леко - казах си ех майка му пак се почна. Спрях на един светофар и като включих втора хоп, оборотите на макс, колата не иска да изгасне след изваждане на контактния ключ - турбото се беше прецакало и вкарва масло в цилиндрите. Ако турбото е на доизживяване може да припръсква масло, което да навлиза в цилиндрите, което води до повишаване на оборотите. Да допълня, че преди да ми се случи тази случка нямах нито омаслен въздушен филтър нито нищо, никакъв признак.Що се отнася до след смяната на горивния филтър и аз паля доста трудно след 4-5-то въртене и постоянно помпя с педала на газта. Махнал съм си гумената круша и непомпя въобще, нито пък развивам дюзи. Даже и филтъра не пълня с нафта.П.С. Миналата седмица за пръв път заредих Фиата с нафта на Петрол (от обновените бензиностанции - Перфект) и резултата е поразяващ за мен поне. Ускорението няма нищо общо с ускорение с нафта на ОМВ, Шел, Еко. Перфектна работа. Какво стана с тази кола просто нямам обяснение? Тази тяхната нафта преди не я ли внасяха от Румъния?

                    Коментар


                      #11
                      А какво се беше прецакало на турбото...Ти сменя ли го или го рециклира, ако изобщо си му правил нещо....Аз имам някакви съмнения за моето....Свири доста повече от другите такива....кагато я напъвам по продължително време, докато е топло започва да се чува едно гърлено свирене(не мога точно да го опиша ама е едно гадно свирене все едно реве някой)....Обаче колата ми не гори масло, а и си върви прилично.А колкото до бензиностанциите и нафтата...аз съм най-доволен от лукойл...с никоя друга нафта колата ми не върви по същият начин....казват, че харчела малко повече с нея, но не ме бърка понеже имам карта с 5ст. отстъпка за литър
                      Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                      Коментар


                        #12
                        Провери си ватата под капака , навремето като взех моята кола тази вата висеше точно на отвора за въздух и като напъна колата над 2500 об. се чуваше такъв гърлен шум - изрязах е и не съм го чул вече ! С въздуха се боря като помпам през ден и обезвъздушавам през филтъра и нафтовата помпата и се чудя от къде този въздух , то малко ама дразни ! Имам малък пласмасов филтър преди крушата за помпене и в него винаги остава един балон въздух където немога да го изгоня , ама неми се маха защото той ми пази клапаните на крушата да не се нахакат с отайки от резервоара и да не достига нафтата !
                        Fiat Marea / 1.9 TD 100 / Weekend
                        Škoda Fabia / 1.9 TDI /

                        Коментар


                          #13
                          rsof написа:
                          Провери си ватата под капака , навремето като взех моята кола тази вата висеше точно на отвора за въздух и като напъна колата над 2500 об. се чуваше такъв гърлен шум - изрязах е и не съм го чул вече ! С въздуха се боря като помпам през ден и обезвъздушавам през филтъра и нафтовата помпата и се чудя от къде този въздух , то малко ама дразни ! Имам малък пласмасов филтър преди крушата за помпене и в него винаги остава един балон въздух където немога да го изгоня , ама неми се маха защото той ми пази клапаните на крушата да не се нахакат с отайки от резервоара и да не достига нафтата !
                          Ватата на капака някой преди мене се бнеше погрижил да я махне...ама звука ми се струва, че идава от недостик на въздух или от издишане на въздуха някъде турбо пътищата.
                          Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                          Коментар

                          Working...
                          X