Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Скоростна кутия за 1.9 JТD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Скоростна кутия за 1.9 JТD

    Сполетя ме беда и по-точно лош късмет,който никой друг не може да го сполети .С две думи заради един изтърван камък от гедория 10 мм. който е влязъл в кожуха на съединителя при запалването на двигателя напука корпуса на скоростната кутия и тя шурна като лейка .Въпроса ми е специялно към колегата НСО,а ако някой друг знае моля да ми отговори-моля! Скоростните кутии еднакви ли са на 1.9 ТD и 1.9 JТD? Ако не са еднакви каква е разликата? Ако е само в предавателните числа не ме бърка.Мисълта ми ако се досещате е че за скоростна кутия ВТОРА Употреба,която не си знае мъките, за 1.9 ТD искат 300 лева, а за 1.9 JТD 500 лв. Yellow_Flash_Colorz_PDT_41 .Наистина склонен съм да дам за що-годе читава кутия 300 лв.,но съгласете се че, 500 лв. си е чиста спекула и то само заради "вълшебната думичка JТD. И естествено другия контра въпрос-дали кутия-та от 2.4 JТD става на 1.9 JТD,защото така и така издумка и се питам дали на 2.4 JТD не е усилена заради огромния въртящ момент?
    EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

    #2
    Да питам аз както винаги.1.Демонтира ли спуканата предавателна кутия?2.Не си ли помислял за заваряване на напуканите места?Дори и 100 лв. да дадеш за заварки пак си е по-добре.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      Tornado написа:
      Да питам аз както винаги.1.Демонтира ли спуканата предавателна кутия?2.Не си ли помислял за заваряване на напуканите места?Дори и 100 лв. да дадеш за заварки пак си е по-добре.
      Снощи направих белята като изтървах камъка и до последно си мислех,че епаднал на моста,носачите или магарето някъде и при по-голяма дупка,ще падне от само себе си,а той намерил ДЯВОЛЪТ единствената дупка ма кожуха на скоростната кутия и се наврял при маховика.Днес я закарах в сервиза на един приятел,но той беше много зает и аз сам почнах да си я разхвълрям в сервиза,но не стигнах до пълен демонтаж на кутията,защото той имаше друга работа.Утре ми обеща,че моята кола ще е първа,но аз реших още от тази вечер да попитам във форума.Но честно казано мисля че като видях колко масло в изтекло едва ли ще е от малко парченце,което би се заварило на аргон.Трябва психически да съм подготвен с отговорите за скоростните кутии втора употреба,а пък ако е рекъл ГОСПОД да излезе само заварка,ще почерпя всеки във форума на Бургаските капани на плажа
      EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

      Коментар


        #4
        itan75 написа:
        а пък ако е рекъл ГОСПОД да излезе само заварка,ще почерпя всеки във форума на Бургаските капани на плажа
        Помни си думите колега.Заварка е възможна и при големи липси на метал така ,че споко.
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #5
          Тъпото е, че там където е маховика, масло няма. Дано нямаш поражения по маховик, съединител и карантиите в скоростите.

          Коментар


            #6
            Airfan написа:
            Тъпото е, че там където е маховика, масло няма. Дано нямаш поражения по маховик, съединител и карантиите в скоростите.
            Най-вероятно е ударил кожуха зад диференциала, а там масло бол Най-добре е да се свали, защото всичко друго е налучкване
            http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
            Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
            FIAT Punto 02' 1.9 JTD
            FIAT Punto 99' 1.7 TD

            Коментар


              #7
              Dodo 155 написа:
              Airfan написа:
              Тъпото е, че там където е маховика, масло няма. Дано нямаш поражения по маховик, съединител и карантиите в скоростите.
              Най-вероятно е ударил кожуха зад диференциала, а там масло бол Най-добре е да се свали, защото всичко друго е налучкване
              Да и аз нямах търпение да я сваля кутията час по скоро,но нямаше начин момчето бързаше, а аз утре ще имам много работа и май няма да мога да мина през сервиза,а понеже съм дистрибутор и пътувам доста често до Ямбол където има известна морга "Франц",където днес в тяхното подразделение тука в Бургас ми обадиха цена за кутия 300 лв. за ТД и 500 лв. за JТD ,но нито една от двете не бяха налични в Бургас и има поне десет в Ямбол.Та затова исках да ви питам за разликите и дали не ме баламосват за цена като кажа JТD.Утре така или иначе кутията ще е долу,а в четвъртък аз служебно съм с буса в Ямбол и нищо не ми пречи да купя кутията,но честно с ръка на сърцето не ми се дават 500лв,като още ще трябва да давам за съединител,за което пуснах друга тема и трябва да дам и на моя приятел за работата и пак около 1000лв се върти сумата,а само до тука вече с чипа от РосенМвр за което искрени Благодарности Марийка вече смело ми ляга на цифра около 7300 лв. и както всеки един от този форум маниак като мен е минал през трънливия път на налетите и неоценени от други хора пари--само и само защото е Фиат
              EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

              Коментар


                #8
                Аз тая сума я прескочих на 4 август.... с 1500 лв. напред скочих, ама това е друга тема.Нов съединител ли ще слагаш или употребяван? Щото имам един феродов диск излишен.

                Коментар


                  #9
                  Airfan написа:
                  Аз тая сума я прескочих на 4 август.... с 1500 лв напред скочих, ама това е друга тема.Нов съединител ли ще слагаш или употребяван? Щото имам един феродов диск излишен.
                  Така...днес свалихме кутията и изпадна камъка 10мм на гедорията ,който ми изяде главата .Е и неговата глава беше доста изядена и вече беше станал толкова малък,че приличаше на камък 6мм откъдето и да го погледнеш,но уви това мен не ме топли,защото поразиите,които беше нанесъл на притискателния диск са големи,но на скоростната кутия е ударил само на едно място отдолу и днес я занесъх на аргончик и той каза,че това било бял кахър.Там и без това им било слабо място и при по стари кутии се пропуквали понякога точно от там.Последните му думи бяха,че ще стане по-здрава от нова кутия,защото щял и да я подсили,а и аз му казах да завари и онази никуму ненужна дупка откъдето падна камъка от гедорията .Това наистина е най-тъпото жабарско инженерно решение на горе-долу равната повърхност на кутията да сложих отвор и той да не служи за нищо!! То май и за това им гърмят все моторите на Ферари от Ф1 щото съм сигурен че имат такива дупки ненужни на всевъзможни места .Днес обиколих доста магазини за авточасти като първия беше КОСЕР и от там ми казаха цена на съединител НАТИОНАЛ 392лв с отстъпката 314лв -баси колко надценка им слагат на тез части и как ни цакат само нас крайните потребители нямам думи! В Бургаския Александър Ауто ми обадиха цена за Валео 320лв,а за някакъв КОМЕ пак италиянски 275лв.Но като помолих момчето да ми го изкара от кутия този КОМЕ да го видя нещо не ми вдъхна доверие изпълнението му спрямо ВАЛЕО-то. Иначе от колата изкарах помлян притискател на който пише САКС,а феродовия беше на ВАЛЕО със щампа на производство 12.05.2005г ,което ме навежда на мисълта че все пак макаронаджията е сменял съединител преди 3 лета,но аз не можах да му се нарадвам п.с Към колегата АИРФЕН -днес говорих и със ХРИСТО(Хитко) и понеже утре имам разнос за Ямбол с буса му казах,че ще мина през магазина му около 14 часа,но понеже с него сме вече почти приятели така да се каже мога да купя частите и на парче,а не комплект така че може ако искаш да ми пратиш лично с телефона ти да ти се обадя и да се разберем за твоя феродов диск,ако е нов и каква марка е?
                  EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                  Коментар


                    #10
                    Здрасти,Феродовия диск не е нов, а от моя стар съединител, който смених заради счупен притискател и счупен демпферен маховик. На мен ми с евижда като нов, но ако ми кажеш колко мм е дебелината на нов диск, аз ще измеря на моя колко е и ще ти кажа, снимки ще ти пратя. Ако ти хареса, ще се разберем за някакви пари. Иначе на моя стар пише FIAT by Valeo, но не съм се заглеждал за щамповка на датата и феродо има на корем, според мен. За съжаление снимките са в къщи, а не в офиса и мога най-рано довечера да ти ги пусна. Ако те устройва втора употреба, пиши едно лично и ще ти пратя телефон-а си.Поздрави!

                    Коментар


                      #11
                      itan75 написа:
                      Airfan написа:
                      Аз тая сума я прескочих на 4 август.... с 1500 лв напред скочих, ама това е друга тема.Нов съединител ли ще слагаш или употребяван? Щото имам един феродов диск излишен.
                      Така...днес свалихме кутията и изпадна камъка 10мм на гедорията ,който ми изяде главата .Е и неговата глава беше доста изядена и вече беше станал толкова малък,че приличаше на камък 6мм откъдето и да го погледнеш,но уви това мен не ме топли,защото поразиите,които беше нанесъл на притискателния диск са големи,но на скоростната кутия е ударил само на едно място отдолу и днес я занесъх на аргончик и той каза,че това било бял кахър.Там и без това им било слабо място и при по стари кутии се пропуквали понякога точно от там.Последните му думи бяха,че ще стане по-здрава от нова кутия,защото щял и да я подсили,а и аз му казах да завари и онази никуму ненужна дупка откъдето падна камъка от гедорията .Това наистина е най-тъпото жабарско инженерно решение на горе-долу равната повърхност на кутията да сложих отвор и той да не служи за нищо!! То май и за това им гърмят все моторите на Ферари от Ф1 щото съм сигурен че имат такива дупки ненужни на всевъзможни места .Днес обиколих доста магазини за авточасти като първия беше КОСЕР и от там ми казаха цена на съединител НАТИОНАЛ 392лв с отстъпката 314лв -баси колко надценка им слагат на тез части и как ни цакат само нас крайните потребители нямам думи! В Бургаския Александър Ауто ми обадиха цена за Валео 320лв,а за някакъв КОМЕ пак италиянски 275лв.Но като помолих момчето да ми го изкара от кутия този КОМЕ да го видя нещо не ми вдъхна доверие изпълнението му спрямо ВАЛЕО-то. Иначе от колата изкарах помлян притискател на който пише САКС,а феродовия беше на ВАЛЕО със щампа на производство 12.05.2005г ,което ме навежда на мисълта че все пак макаронаджията е сменял съединител преди 3 лета,но аз не можах да му се нарадвам п.с Към колегата АИРФЕН -днес говорих и със ХРИСТО(Хитко) и понеже утре имам разнос за Ямбол с буса му казах,че ще мина през магазина му около 14 часа,но понеже с него сме вече почти приятели така да се каже мога да купя частите и на парче,а не комплект така че може ако искаш да ми пратиш лично с телефона ти да ти се обадя и да се разберем за твоя феродов диск,ако е нов и каква марка е?
                      Кой технологичен отвор не ти харесва и е проблем ,че ще го затапваш?
                      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                      Коментар


                        #12
                        Airfan написа:
                        Здрасти,Феродовия диск не е нов, а от моя стар съединител, който смених заради счупен притискател и счупен демпферен маховик. На мен ми с евижда като нов, но ако ми кажеш колко мм е дебелината на нов диск, аз ще измеря на моя колко е и ще ти кажа, снимки ще ти пратя. Ако ти хареса, ще се разберем за някакви пари. Иначе на моя стар пише FIAT by Valeo, но не съм се заглеждал за щамповка на датата и феродо има на корем, според мен. За съжаление снимките са в къщи, а не в офиса и мога най-рано довечера да ти ги пусна. Ако те устройва втора употреба, пиши едно лично и ще ти пратя телефон-а си.Поздрави!
                        Благодаря все пак за отделеното внимание,но както казах днес бях в Ямбол по служба и още от снощи се бях уговорил с Христо като той ми каза,че целия ден ще си е в магазина.Купих от него оригинален съединител комплект Fiat by Valeo като той ми направи отстъпка,за което съм му искрено задължен,защото и приятеля ми ме напъва да му нося съединителя и кутията,защото колата седи на подемника в сервиза му и той не може да го ползва Преди около 2 часа си взех и заварената вече скоростна кутия .Ядосах се не задруго,а ми защото вчера като го попитах един плешив там за точно една капка дето е ударил камъка и за още две други за запушването на точно този технологичен отвор,който ми изяде главата колко пари ще струва той ми вика цитирам дословно "Ами шефа сега го няма ,но аз съм заместник шефа и понеже е две капки точно 20-30-40 абе най-много 50 лева.Хубаво днес навръщане от Ямбол карах като откачен час по-скоро да стигна за да видя как са заварили кутията.Отивам бях приготвил 60 лв с десет повече плешивия да се почерпи-той обаче като ме видя само ми вика цитирам "А Здрасти шефа определи цена 102 лв .Естествено се вбесих много,защото за толкова пари можеше да си купя почти нов кожух от същата кутия и вдигнах скандал естествено и отидохме уж да говорим с тоя шеф,но него го нямаше.След десетминутен спор платих 90лв уж без ДДС като не ми издаде и фактура изрода.Викам му после щото гледам я налепал над заварката с Металпластик--ами ако ная маслото и текне ко правим? Обаче плешия урод се обърна и се скри в канцеларията си като и се заключи даже.Металпластика не беше изсъхнал още и поне до утре ще се въздържа от наливане на масло,но първо смятам да налея нафта хем да промие хубаво защото имаше прекалено много алуминиеви стружки в целия кожух и незнам какво точно са правили тези говеда,но съм сигурен на 100% че има малко стружки и в самата кутия,защото не бяха сложили по-един парцал на отворените места от полуоските.А бе ще стане белни тука до няколко дена.Има само един технологичен отвор на най неподходящото място и за нищо не служещ този отвор само за беля .Има и още едим технологичен отвор от горната страна на кожуха и сега като кутията ми е в гаража като разгледах подробно на него има и три деления за градуси- о*,5* и 10*,но той си е затапен с гумена тапичка и ако тя е там не може да попадне каквото и да е твърдо тяло от там.Но другия отвор на равнината на вилката за съединителя, аххххххххх този отвор мамка му на инженера и цялата му рода дето го е хакнал на най-неподходящото място .Като човек уважаващ всякакъв вид техника и никога непримиряващ се със инженерните недомислици разпитах тук там и повечето добри монтьори поне де в Бургас ми казаха,че служел единствено да отвежда завихрения въздух от маховика в атмосферата.Ха сега де ново 5 лева....Маховика в предната си страна е почти открит и при влизане в малко по-дълбока локва би се напълнил целия камо ли да не може да излезе въздух оттам,че даже и под малко налягане.Луда работа...както и да е тази недомислица е заварена от "плешивия" много грубо с една ламаринка и две много грозни капки при което съм сигурен,че ако аз заварях с аргона макар и мъртво пиян щеше да са с една идея по-добре .Нищо дано с последните ми изцедени пари по този тъй глупав от невнимание ремонт си купи свещи.
                        EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                        Коментар


                          #13
                          За съединителя си взел възможно най-доброто решение, според мен. За заваряването - нищо не мога да кажа, не съм специалист.Успех!

                          Коментар

                          Working...
                          X