Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Цена за смяна на ангренаж - безумие!!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Цена за смяна на ангренаж - безумие!!!

    колеги преди малко се връщам от един сервиз,където ми обявиха цена от 180-200лв. за смяна на двете ролки и ремъка!колата ми е Punto 1.7TD и майстора вика,че трябвало да сваля всичко от-до и затова цената е такава...работата била цял ден от сутринта още,било по-добре да смени и другите ролки и ремъци,щото така или иначе свалял всичко....абе общо взето по груби сметки смяна на всичко от-до ще ми струва 500лв. с работата моля някой колега с такъв двигател,който е сменял да сподели колко са му взели и за колко време работа и дали е така както ми казаха на мене?!?!

    #2
    Сменяй майстора!Повярвай ми, на колата от подписа ми е доста запълнено под капака. Искаха ми за труд 80-90 лева (абе със сигурност беше под 100). То пък се оказа като поразглобиха, че ремъка и ролките са сменяни преди 8000 км и ми взеха 20 лева за "диагностика".Един колега миналата седмица си взе Мареа 2.0 147 коня и в един скапан сервиз му поискали 240 кинта за смяна!!!
    She was only a whisky maker but he loved her still.

    Коментар


      #3
      Във Вантотрейд преди три години ми струваше толкова смяната на двата ремъка и четирите ролки. Имам една ролка, която струва около 130лв. останалите са по-евтини. Разбира се, когато навъртя километрите няма да ида пак при тях :D Мисля, че поне със 100лв. надолу мога да се размина. Да кажем 100 за работа и 300 за консумативи...
      Frontera Sport, X20SE март 1998

      Коментар


        #4
        gantcho написа:
        Сменяй майстора!Повярвай ми, на колата от подписа ми е доста запълнено под капака. Искаха ми за труд 80-90 лева (абе със сигурност беше под 100). То пък се оказа като поразглобиха, че ремъка и ролките са сменяни преди 8000 км и ми взеха 20 лева за "диагностика".Един колега миналата седмица си взе Мареа 2.0 147 коня и в един скапан сервиз му поискали 240 кинта за смяна!!!
        При 2.0, за да се смени ангренажа се сваля двигателя. Поне така казаха на няколко места.

        Коментар


          #5
          Цял двигател за един консуматив - няма такъв филм...

          Коментар


            #6
            Stilo написа:
            Цял двигател за един консуматив - няма такъв филм...
            Има такъв филм. Зависи коя е колата и кой мотор има в нея.Конкретно при ХГТ-то може да се откачи мотора от едната страна, ако си го правил и знаеш как, и така да се смени, без да се вади двигателя. Иначе в оригиналното ръководство си пише - Не е възможно да се смени ангренажния ремък без да си извадил двигателя от коша. Но с малко повече въображение става При ЖТД мотора смяната на въпросния ремък е много по-проста, поради факта, че следиш по-малко белези и по лесно се обтяга ролката.Точно на 1.7ТД мотора помпата (ГНП) на белези спрямо валовете се пада на много кофти положение, точно между две фази на нагнетяване и нормално не е толкова елементарно без средства да я застопориш. Иначе ако си имаш всички инструменти за застопоряване на всички механизми не е сложно.Ако имаш климатик отново гърч - откачаш двигателя, за да си смениш ремъка Всичко е ясно, нали на Пунтарата на жената и ги смених и още е прясно А бе общо взето ако не внимаваш може много лесно да избяга 1 зъб на помпата. А ако имаш супер късмет от първия път и нацелиш зъбите на ремъка спрямо белезите с предварение, защото както споменах не можеш да държиш лесно помпата, може и да го сложиш бързо и лесно
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Коментар


              #7
              Точно, двигателят се откача от тампона, поддържащ го към коша, подпира се отдолу на картера и тогава се работи с белите ръкавици с гъвкавите пръсти.Да, процедурата при големите двигатели не е приятна, но на 99% не се сваля двигателя долу. Е, този който няма специализиран инструмент, а се налага такъв естествено, че ще каже че се сваля двигателя. Пък ти плащай после времето...

              Коментар


                #8
                На Пунтото трудно се сменя паразитната ролка.Трябва да се премести мотора към лявата частна колата за да се осигуридостатъчно место да се бръкне.В същност няма място да се вкара чашка в ролката,а ако успееш няма място за въртока.Въпреки че е трудоемко тази цена е доста висока според мен.

                Коментар


                  #9
                  ремонти

                  питай в другите сервизи за цена например този до тунела на ЛЮЛИНЕто сервизи от който се дават Гаранции и рекламации за Закупените авточасти от Бул "Стамболийски №155-Автостарт улВардар 1 А Тодор Цветков тел: 23 11 87 :920 72 64-Експрес ул" Обелско шосе"№ 3В Николай николов тел 27 52 54 :0888326716-Гарант Авто бул Житница тел 23 00 37 0899 806 886- Ремант на хидравлични маркучи Бул Европра /Срещу магазин Бликолаж/-Сервиз Алфа ромео /сигурно и Фиат / Модерно предградие бл 3 тел 0888 245 645 Стоян Манолов- Мусо 2000 ул "Мико Папо"№2 тел 0888 517 878 Марио Арнаудов- Княжево ул Бял Нарцис 4 КИРО АЛФАТА-Пит Стоп бул "инж Иван Иванов "№57 тел 0888 344 155
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #10
                    Макар да не съм пуснал аз темата, благодаря на колегите за разясненията - научих любопитни неща. Ебати ужаса - да се смъква двигателя за един ремък...
                    She was only a whisky maker but he loved her still.

                    Коментар


                      #11
                      На мен ми излезе само ремъка и ролките -185 лМасло,лагер на заден носач,филтър, феродо за задните колела и там монтажа на тея работи 370 лева.Принципно взимат 80 кинта само за монтаж на ангренажа.
                      CSI in the CAR !!!
                      Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.


                      ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"

                      Коментар


                        #12
                        Споко колега,аз карам ФИАТ БРАВО ТД100 .Икато го взех за смяна на ангренажен ремък+ролки+водна помпа+работа платих точно 500лева.В един софииски сервиз срещу Била в Люлин (да не му правя реклама).Вначалото бях ПОТРЕСЕН от сумата,но като ми поотмина в последствие се замислих,че хората ми дават гаранция+качествени части.Защото може да го смениш и за 100 лева ама после ще ти излязат през носа десетократно
                        На мъж които знае как да чука винаги ще му отворят

                        Коментар

                        Working...
                        X