Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Демпферна шаиба на коляновия вал на пистовия ремък

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Демпферна шаиба на коляновия вал на пистовия ремък

    Колеги скъса ми се демпфернйата шайба на коляновия вал.Търся и виждам че цените са умопомрачителни на места.Намерих на прилична цена испанска но за 1.9 JTD ,а моята е 1.9 ТД 75 к.с.,та вапроса мие еднакви ли си двете шайби ?И ако някой знае каква е нормалната цена за тази шайба ще съм благодарен да ми пише.Благодаря ви предварително

    #2
    Re: Демпферна шаиба на коляновия вал на пистовия ремък

    Scar_face написа:
    Колеги скъса ми се демпфернйата шайба на коляновия вал.Търся и виждам че цените са умопомрачителни на места.Намерих на прилична цена испанска но за 1.9 JTD ,а моята е 1.9 ТД 75 к.с.,та вапроса мие еднакви ли си двете шайби ?И ако някой знае каква е нормалната цена за тази шайба ще съм благодарен да ми пише.Благодаря ви предварително
    Според сайта на Христо от Ямбол http://axm-auto.com/ шайбите на 1,9JTD и ТД75 са еднакви и приличната цена при него можеш сам да видиш като разгледаш.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      Скоро ремонтирахме една демпферна шайба... С телоподаващото става отлично Yellow_Flash_Colorz_PDT_08 Yellow_Flash_Colorz_PDT_07
      My car is the best :P
      Fiat Tempra SW 1.9 TD

      http://moskvich-bg.org/phorum-5.2.6a/index.php?5

      Коментар


        #4
        fifi sw написа:
        Скоро ремонтирахме една демпферна шайба... С телоподаващото става отлично Yellow_Flash_Colorz_PDT_08 Yellow_Flash_Colorz_PDT_07
        То това побългаряване го знае всеки ама не е много удачно.Балансирахте ли шайбата после след заварката?
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #5
          ...и освен това може да скъсате колянов вал /ма тва са дребни подробности/
          Lancia Kappa 2.4 JTD 99`
          Uno 75 1.5i.e.8V 88`

          Коментар


            #6
            Колега,преди да се скъса не се ли усеща нещо-чукане,свирене или някакви симптоми?Ако ей така се къса не е много добре.И знаете ли как може да се разбере дали е добра една шайба?

            Коментар


              #7
              Аз зимата сменях същата шайба....Намерих едно блъснато браво с моя двигател...Точно преди удара моят майстор му беше сменял точно тая шайба с нова и аз му я взех...Даде ми я за 100 лева...Сега няма проблеми с колата.Иначе скъсах два ремъка докато разбера, че е от шайбата.
              Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

              Коментар


                #8


                Мерси на Торнадо,идеално стана с тоя от ямбол и в Пловдив намерих една на добра цена.Благодаря ви !До колкото колегата, който пита дали се е чувало нещо преди да се счупи,да имаше шум едно голямо тракане все едно, че всеки момент ще ти блокира двигателя,но дори и след като се е скъсала аз си карам така наскоро разбрах 4е е скъсана, когато сменях маслото и майстори ми я намери паднала в предния кош)голем смях беше в сервиза ,но ремъка е останал да се върти на ролката)

                Коментар


                  #9
                  Тази шайба създава доста ядове на собствениците на дизеловите версии,а цената и не е малка около 175лв,но какво да се прави така са го измислили.За успокоение на потърпевшите на Фолксвагените монтират демпферен маховик,който втора употреба е от 500 лв. на горе. Да им е честито.

                  Коментар


                    #10
                    А за ваше притеснение да споделя, че на всички JTD-та също монтират демпферен маховик и цената му е 985 лв.Нали така, специалиста?

                    Коментар


                      #11
                      Това си е чиста проба удар под кръста.Аз се чудя как да ги успокоя, ти им сервираш нови 1000 лв за лека нощ.

                      Коментар


                        #12
                        По-добре да знаят какво ги чака, щото после да не ми плюят марката. А да, за успокоение на всички - повечето дизели вече са така, така че отърване няма...
                        Прикачени файлове

                        Коментар


                          #13
                          Airfan написа:
                          А за ваше притеснение да споделя, че на всички JTD-та също монтират демпферен маховик и цената му е 985 лв.Нали така, специалиста?
                          Всикчо хубаво се заплаща няма как.Мислех да се ъпдейтна на JTD ама май няма да е освен ако предишния собственик не е подменил въпросния маховик.
                          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                          Коментар


                            #14
                            Tornado написа:
                            Всикчо хубаво се заплаща няма как.Мислех да се ъпдейтна на JTD ама май няма да е освен ако предишния собственик не е подменил въпросния маховик.
                            Да те имам предвид тогава като му дойде времето?

                            Коментар


                              #15


                              Здравейте,на всички.Смених вапросната шайба и нов пистов ремък и двете ДАЙКО за 200 лв.с майсторлъка намират се на прилична цена се оказа когато намериш дилъра на внасянето им.Оказа се че тая шаиба като не е в ред ремъка преплъзва и можеш спокойно да си прецакаш акумулатора както стана с моя

                              Коментар

                              Working...
                              X