Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Антифриз за TD100 - смяна, загрява - ОПРАВЕНО

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=9753
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #17
      което ме навежда на мисълта, че или перките са се побъркали и не знаят кога да се включат, при условие, че всичко е ново или температурата не е вярна, дето ми се показва на таблото, не знам, ще търся начин да замеря реалната и ако и тя е такава, лошшооооо пп интересното е, че като е включен климатика си държи средата, макс една чертичка отгоре... не мога да ги разбера тези работи...
      A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
      e30 forever!

      Коментар


        #18
        Не може да съдиш за вклчването на перките според уреда на таблото! Двигателят ти е с отделни датчици за таблото и за перките (нали имаш син датчик на радиатора? ), така че нормално е стрелката да се колебае. Трябва да вземеш информация от аутодата за съпротивлението на датчиците при дадена температура, и да ги измериш. Нормално е сега да ти държи по-високи градуси, ако преди си бил с постоянно отворен термостат. Първая степен (ако всичко работи според предвиденото! ) трябва да се вклчва съвсем малко след средата, а втора - когато си на около половината м/у средата и червеното. Нещо такова.

        Коментар


          #19
          продължавам с експериментите, ако има развитие ще пиша...за момента подозирам, водната помпа, термометъра, а в най-лошия случай - главата
          A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
          e30 forever!

          Коментар


            #20
            Виж дали при смяната на антифриза не се е получила въздушна възглавница.При ТД 100 и двете степени на перките се включват половин милиметър под средата.

            Коментар


              #21
              как мога да проверя това за въздушната възглавница, въпреки че майстора ми каза, че я е обезвъздушил
              A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
              e30 forever!

              Коментар


                #22
                нямам въздух, в заключение на темата - РЕМОНТ НА ГЛАВАТА какво да се прави, живи и здрави да сме
                A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                e30 forever!

                Коментар


                  #23
                  BEX---GT написа:
                  нямам въздух, в заключение на темата - РЕМОНТ НА ГЛАВАТА какво да се прави, живи и здрави да сме
                  Това как се установи?
                  Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
                  Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
                  FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
                  Powered by Total & Fobos LPG

                  Коментар


                    #24
                    ми тъй като, не под мой контрол, колата имаше път извънградско, изхвърлила водицата, аз след това сменях термостата, и след смяната, продължи да загрява, това е знак за въздух, а системата е обезвъздушена, което говори или за изтъняване на гарнитурата на главата или за пукнатина в главата.ще разбера чак след смяната...лошото е, че исках да си пестя пари, като не сменям термостата, но уви, тъй като не го карам само аз, другите не знаят как и ето още по-големи разходи
                    A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                    e30 forever!

                    Коментар


                      #25
                      колеги, оправено, за щастие мое голямо, гарнитурата и главата са в отлично здраве, благодарение на добри и разбиращи люде откриха го, преди да ми разкостят двигателчето, имало е задръстване при термостата, един сменен датчик и днес коата е работила цял ден, на средата си включва перките, всичко е ОК Благодаря на всички за помощта и ето ви още едно нещо да проверите преди да разглабяте глава, ако имате сходен проблем, разбира се не го пожелавам на никого поздрави, колеги
                      A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                      e30 forever!

                      Коментар


                        #26
                        Здравейте Колеги!Става дума за Пунто МК2, 2000 г, бензин, 1.2, 60 к.с. На капака има лепенка за Paraflu 11, но вече си купих Paraflu UP; Не знам с какъв е дошла колата, но цвета на този, който е източих е синьо -зелен... Вероятно наистина е 11, надявам се, че не е проблем да сложа от този кой съм купил...

                        Коментар


                          #27
                          Не смесвай червен и син антифриз.
                          Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
                          ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

                          Коментар


                            #28
                            Да, благодаря за съвета, четох , че не бива да се смесват. Утре ще направя промивка на систмета, че днес затъмнях... Надявам се да източа колкото мога повече от радиатора на парното...

                            Коментар

                            Working...
                            X