Здравейте, колеги, ще да сменям телмостата, а и антифриза, че е доста поразреден..та да ви попитам, на TD100 G12 (този червения за по-новите двигатели) ли се слага или обикновен антифризда знам какво да взема Благодаря ви предварително
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Антифриз за TD100 - смяна, загрява - ОПРАВЕНО
Collapse
X
-
колкото течността за чистачки ти е арексон, толкова и антифриза трябва да ти е парафлу. Отиваш на първата бензиностанция, взимаш нейния марков антифриз, задължително го тестваш за замръзване във фризера, с поне 2 различни термометъра, и според показанията им и степента на замръзване, си правиш необходимия концентрат, сипваш и играеш. Ако не те кефи - след 6 месеца наливаш нов, парафлу.
Коментар
-
ogi28b написа:колкото течността за чистачки ти е арексон, толкова и антифриза трябва да ти е парафлу. Отиваш на първата бензиностанция, взимаш нейния марков антифриз, задължително го тестваш за замръзване във фризера, с поне 2 различни термометъра, и според показанията им и степента на замръзване, си правиш необходимия концентрат, сипваш и играеш. Ако не те кефи - след 6 месеца наливаш нов, парафлу.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Антифризи G12 и G12+ са задължителни за двигатели с алуминиеви части(глава, блок, радиатор и т.н.). Един детайл да е алуминиев и трябва такъв антифриз. Това не означава, че не може да го сипеш в ДВГ, което няма алум. детайли. Но не може(не бива) обратното. Парафлу - ър(Paraflu -up ultra protection) е спецификация G12+ и се сменя на 5 години. Обикновенните антифризи се сменят на 2 години. Цената му в АИ е 12лв на литър концентрат. В Еуратек (представителството на Шкода) има за 9лв техен някакъв. Разрежда се задържитерно 50/50 с дистилирана вода.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Вземи си Парафлу, естествено. Няма място за съмнение. Все пак инвестицията е за поне 4-5 г. Точно тук не е нужно да икономисваш. Всички тези заигравки с проби във фризер, източване след няколко месеца ги забрави. Ако нещо те съмнява, има уреди, които дават достатъчно информация за качеството на антифриза. P.S. Разреди го с дестилирана вода в предписаното съотношение.
Коментар
-
Danchojn написа:Антифризи G12 и G12+ са задължителни за двигатели с алуминиеви части(глава, блок, радиатор и т.н.). Един детайл да е алуминиев и трябва такъв антифриз. Това не означава, че не може да го сипеш в ДВГ, което няма алум. детайли. Но не може(не бива) обратното. Парафлу - ър(Paraflu -up ultra protection) е спецификация G12+ и се сменя на 5 години. Обикновенните антифризи се сменят на 2 години. Цената му в АИ е 12лв на литър концентрат. В Еуратек (представителството на Шкода) има за 9лв техен някакъв. Разрежда се задържитерно 50/50 с дистилирана вода.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:Danchojn написа:Антифризи G12 и G12+ са задължителни за двигатели с алуминиеви части(глава, блок, радиатор и т.н.). Един детайл да е алуминиев и трябва такъв антифриз. Това не означава, че не може да го сипеш в ДВГ, което няма алум. детайли. Но не може(не бива) обратното. Парафлу - ър(Paraflu -up ultra protection) е спецификация G12+ и се сменя на 5 години. Обикновенните антифризи се сменят на 2 години. Цената му в АИ е 12лв на литър концентрат. В Еуратек (представителството на Шкода) има за 9лв техен някакъв. Разрежда се задържитерно 50/50 с дистилирана вода.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
колеги, свършено е вече взех си термостат Вернет, антифриз, син - Фукс, датчик за уреда, тъй като стрелката ми танцуваше и капачка за казанчето, че имам съмнения, че изпуска парата по-рано от предвиденото в събота ще го направя и ще ви споделя дали работи благодаря ви на всички за напътствията!A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
ogi28b написа:Ами тогава дано никой не вземе предвид това което написах! Не е вярно!
Коментар
-
пичовете от вернет, решили, че не е задължително да сложат уплътнението на термостата в комплекта и за това днес си обикалям цяла софия, да връщам, купувам нови термостати - един де но поне си взех оригинален Бехр - както ми казаха, бил за първично вграждане, та сега би трябвало цялата ми система да е като нова - взех си и другия датчик и някъв маркуч дето беше тръгнал да си оди резултата ще го видя до няколко дена, че колата още е в Бокса - ще споделя впечатленияA big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
BEX---GT написа:пичовете от вернет, решили, че не е задължително да сложат уплътнението на термостата в комплекта и за това днес си обикалям цяла софия, да връщам, купувам нови термостати - един де но поне си взех оригинален Бехр - както ми казаха, бил за първично вграждане, та сега би трябвало цялата ми система да е като нова - взех си и другия датчик и някъв маркуч дето беше тръгнал да си оди резултата ще го видя до няколко дена, че колата още е в Бокса - ще споделя впечатленияA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
здравейте, отново нещастен, смених термостата и всичко изброено, но температурата си ходи нагоре и не ебава изобщо, като не работеше стоеше под средата, а сега три чертички над и чак на четвъртата над ми включва първа степен на перките, днес смених и двата реостата - 50лв и издържат точно една година...но пак същото, мисля си, дали не ми е грешна информацията на термометъра на таблото, ама не знам как да измера реалната температура, абе вдигнах ръце вече и ми мирише на развод...а пък иначе си върви като слънце и разхода си ми е минимален...не знам какво става...ако имате идеи, споделете пп на кои чертички на таблото се включват съответно двете степени за охлаждане по моите изчисления, първа е на предпоследната бяла, а втора на последната, но според мен това е невъзможно, което ме кара да мисля, че данните на таблото са ми грешниA big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар