Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиата не вдига повече от 130 км/ч

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Значи чета темата и аз чакам да видя какво ще е развитието, ама много ме съмнява проблема да е изобщо в турбото или в нещата покрай турбото. Това че то не работи правилно не значи че колата няма да си вдигне километрите по книжка. И да работи и да не работи турбото - спокойно трябва да си вдигне над 130. Ела в Ямбол и иди при специалиста. Мисля, че той ще ти помогне.
    Fiat Palio Weekend TD70
    ПО ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "ДИЗЕЛ"

    Коментар


      #32


      Майстора не е само дизелжия,оправя всякакви коли ,но определено подобри доста рабоата на колата сега без проблем си вдига около 160 км/ч,но самия той каза ,че може още да се иска от колата просто той няма уреди за мерене на налягането на турбото и определено каза че си има само хора които правят турбини и разбират от тях ,но има нещо което до сега не бях констатирал колата определено забива муцуната когато сложа летите джанти докатао ми оправяха колата бях сложил 14-ките 185/60 ,а 15-ките си ги сложих на Алфата и една седмица карах нея )Когато взех колата от майстора беше с 14 ките и варвеше много повече ,но когато сложих 15 ките отново видя зор )195/50 са 15 ките 0и се оказва че има голяма разлика с единия цолаж и с другия

      Коментар


        #33
        Re:

        Scar_face написа:
        Майстора не е само дизелжия,оправя всякакви коли ,но определено подобри доста рабоата на колата сега без проблем си вдига около 160 км/ч,но самия той каза ,че може още да се иска от колата просто той няма уреди за мерене на налягането на турбото и определено каза че си има само хора които правят турбини и разбират от тях ,но има нещо което до сега не бях констатирал колата определено забива муцуната когато сложа летите джанти докатао ми оправяха колата бях сложил 14-ките 185/60 ,а 15-ките си ги сложих на Алфата и една седмица карах нея )Когато взех колата от майстора беше с 14 ките и варвеше много повече ,но когато сложих 15 ките отново видя зор )195/50 са 15 ките 0и се оказва че има голяма разлика с единия цолаж и с другия
        разликата между диаметрите на 2-те гуми (185/60/14 и 195/50/15) е САМО 2 ММ .това е под половин процент, разлика в диаметъра и обиколката.Ако има разлика във вървежа ГАРАНТИРАНО не е от размера на гумите !!!

        Коментар


          #34
          Re:

          u_bo написа:
          Scar_face написа:
          Майстора не е само дизелжия,оправя всякакви коли ,но определено подобри доста рабоата на колата сега без проблем си вдига около 160 км/ч,но самия той каза ,че може още да се иска от колата просто той няма уреди за мерене на налягането на турбото и определено каза че си има само хора които правят турбини и разбират от тях ,но има нещо което до сега не бях констатирал колата определено забива муцуната когато сложа летите джанти докатао ми оправяха колата бях сложил 14-ките 185/60 ,а 15-ките си ги сложих на Алфата и една седмица карах нея )Когато взех колата от майстора беше с 14 ките и варвеше много повече ,но когато сложих 15 ките отново видя зор )195/50 са 15 ките 0и се оказва че има голяма разлика с единия цолаж и с другия
          разликата между диаметрите на 2-те гуми (185/60/14 и 195/50/15) е САМО 2 ММ .това е под половин процент, разлика в диаметъра и обиколката.Ако има разлика във вървежа ГАРАНТИРАНО не е от размера на гумите !!!
          абсолютно съм съгласен с колегата че размера няма почти никакво значение и моето браво е абсолютно със същите размери гуми който каза и не съм видял разлика във вървенето, а между другото вече няколко човека ти казваме да си намериш свестен майстор ама ти си упорит , втълпил си си някакви глупости и упорито ги преследваш но все пак дано случиш на човек и успееш да си оправиш колата

          Коментар


            #35
            Я и аз да се натикам у темата, на педала на газта трява да има един болт отдолу, него проверявал ли си, защото ако е развит ограничава дроселовата клапа, въпреки че едвали да е от това.
            --Старата ръжда любов не хваща!--
            156 sportwagon 1,9 jtd 115
            ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

            Коментар


              #36
              Re:

              Scar_face написа:
              Майстора не е само дизелжия,оправя всякакви коли ,но определено подобри доста рабоата на колата сега без проблем си вдига около 160 км/ч,но самия той каза ,че може още да се иска от колата просто той няма уреди за мерене на налягането на турбото и определено каза че си има само хора които правят турбини и разбират от тях ,но има нещо което до сега не бях констатирал колата определено забива муцуната когато сложа летите джанти докатао ми оправяха колата бях сложил 14-ките 185/60 ,а 15-ките си ги сложих на Алфата и една седмица карах нея )Когато взех колата от майстора беше с 14 ките и варвеше много повече ,но когато сложих 15 ките отново видя зор )195/50 са 15 ките 0и се оказва че има голяма разлика с единия цолаж и с другия
              Е сега ако без проблем си вдига 160, то тогава не можеш да очакваш нищо повече, толкова си може.
              A20DTH ЖТД ама не баш
              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

              Коментар


                #37
                Re:

                BO написа:
                Е сега ако без проблем си вдига 160, то тогава не можеш да очакваш нищо повече, толкова си може.
                Абе как ще може само толкова.. Аз със 16 годишно карбураторно Типо правя 160!OFFTOPIC: Скоро повeче :D Днес разглобих карбуратора напълно и го изчистих ... утре-другиден го сглабям с нови мембрани и гарнитури!Стискаите ми палци!! :D
                ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                Коментар


                  #38
                  Re:

                  Executer написа:
                  BO написа:
                  Е сега ако без проблем си вдига 160, то тогава не можеш да очакваш нищо повече, толкова си може.
                  Абе как ще може само толкова.. Аз със 16 годишно карбураторно Типо правя 160!OFFTOPIC: Скоро повeче :D Днес разглобих карбуратора напълно и го изчистих ... утре-другиден го сглабям с нови мембрани и гарнитури!Стискаите ми палци!! :D
                  Карал ли си въпросния автомобил с този двигател, че се изказваш толкова сигурно?
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Коментар


                    #39
                    Здравейте,отново

                    Приятели здравейте,най-после си реших проблема с Бравото и подобряване на варвенето му.След толкова проверки ,обиколки и ходене по мъките се оказа че решението на проблема изобщо не е в двигателя,съединителя помпата или където и да е било по двигателя,а в капака на колатаили по точно ватата която служи за изолация на предния капак след затварянето му пропада и запушва въздуховода на колата и от тама нататък се сещает всички за кво става въпрос>И защо колата когато е при майсторите и я гледат всичко е наред,но доесега никой майстор не е я е гледал на затворен капак)И така искренно Благодаря на Борето от не знам си къдеСтар ТИР-аджия ,които откри пробелма на Хепи-то на магистаралата до Пловдив и го отстрани с нож от 2 леваСамо не мога да си обесня как може един Тиражия със 30 годишен стаж да стои на 5 метра от колата и когато си тръгвах от паркинга ме спря и ми каза колега тая кола не е в реднещо не смучи както трябваЕвалла на пичаИ колеги ако имате подобен на моя проблем със вървенето на колите си )Първо вижте тая гнусха вата на предния капак дали не е пропаднала и не затапва въздуховодапреди да тръгнете по майстори защтото както каза и тиражията)кой знае колко годинки италианеца я е карал така и там)и ме успокои че пооне турбото ще е доста запазено)хахахахах Благодаря ви на всички които се опитахте да ми помогнете)Дано след този разказ и аз помогна на някой с Браво ТурбоДизелче)

                    Коментар


                      #40
                      Мда това е доста дъвкан и обсъждан проблем във форума
                      Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                      Коментар


                        #41


                        Да но никой не мо го каза

                        Коментар


                          #42
                          и колко вдига сега?

                          Коментар


                            #43


                            Ами около 170 на 150 си ги държи без никъв проблем на 3 та вдигнах 120 до сега тва не е било

                            Коментар


                              #44
                              Re: Здравейте,отново

                              Scar_face написа:
                              Приятели здравейте,най-после си реших проблема с Бравото и подобряване на варвенето му.След толкова проверки ,обиколки и ходене по мъките се оказа че решението на проблема изобщо не е в двигателя,съединителя помпата или където и да е било по двигателя,а в капака на колатаили по точно ватата която служи за изолация на предния капак след затварянето му пропада и запушва въздуховода на колата и от тама нататък се сещает всички за кво става въпрос>И защо колата когато е при майсторите и я гледат всичко е наред,но доесега никой майстор не е я е гледал на затворен капак)И така искренно Благодаря на Борето от не знам си къдеСтар ТИР-аджия ,които откри пробелма на Хепи-то на магистаралата до Пловдив и го отстрани с нож от 2 леваСамо не мога да си обесня как може един Тиражия със 30 годишен стаж да стои на 5 метра от колата и когато си тръгвах от паркинга ме спря и ми каза колега тая кола не е в реднещо не смучи както трябваЕвалла на пичаИ колеги ако имате подобен на моя проблем със вървенето на колите си )Първо вижте тая гнусха вата на предния капак дали не е пропаднала и не затапва въздуховодапреди да тръгнете по майстори защтото както каза и тиражията)кой знае колко годинки италианеца я е карал така и там)и ме успокои че пооне турбото ще е доста запазено)хахахахах Благодаря ви на всички които се опитахте да ми помогнете)Дано след този разказ и аз помогна на някой с Браво ТурбоДизелче)
                              Хехе и с това сме се сблъсквали вече.Проблема мога да твърдя ,че го открих аз преди около 2 години на моята Мареа.Изолацията на предния капак запушва отвора за въздуховода
                              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                              Коментар


                                #45
                                здравеите колеги.аз имах същия проблем.... и съм със Фиат 1.9 тд 75.Колаа ми не вдигаше повече от 120км,и пушеше яко черен дим...и така...значи проблема при мен се оказа че колата няма от каде да дърпа въдух...Свали маркуча които се намира преди Въздушния филтър и виж колата как ще върви...

                                Коментар

                                Working...
                                X