Нали ходих все на майстори попадахуж малка работа ама никой не я е направил до сега и все на дизелжии стари
бе , не питай старило, а патило пробвай на дизелджии читави и с опит, а не на стари.така няколко стари дизелджиии докараха на брат ми колата до основен ремонт на ДВГ.
Братлета,Фиата 2 ден е качен в сервиза и нищо не откриватНаправо вече не знам съмнявам се ,че може би тоя Фиат толкова си вдига!Фабричен да е така.Като гледах сервиза тама си имаше яки тупалки не е некой случен махленски Ще информирам и утре трябва да я гледат и до дове4ера да ми кажат резулатата ажеба ,що тоя Фиат няма мощност след 130 км / ч.
Никакъв резултат и днес.Обадиха ми се да ме питат за секретния болт на джантите щели да свалят гумите да слагат некъв блокировач и да тествали сцеплението ли или кво там не ми стана ясно,че пътувах и не разбрах,имаха съмнение ,че е турбото но това се оказа че не е така защото ако е заминало турбото досега нямаше да ми остане маслов двигателя ,а за 10 000 км съм долял 300 гр. и то карам с 5W30.Взех да се отчайвам или ме правят на балама в сервииза или не знам дали изобщо гледат колата и само ми звънят да ми пускат по некой лаф.Оставих я с 30 кила нафта да не стане така като я взимам да са изгорели 20 за тестове)))
братле кво да ти кажа ами ония те пързалят яко щом като няма кой да ти помогне в Пловдив ела в Русе и ще я оправи , е..си колата за толкова време тия можеха да сглобят нова кола само от части
Без да те пързалям,днес с колегата ремонтирахме ГНП на Мерцедес С220D,Като се има в предвид че е изцяло с електронно управление на Лукас и че колата я докараха от Шумен,в момента работи перфектно, мисля с това да приключа поста си що то много не скромно прозвуча, и въпреки всичко не е лошо да си свериш часовника. Успех и пиши докъде си стигнал!
ето бе пич СПЕЦИАЛИСТА е по близо до теб бягай при него не вярвам да те върне доколкото си спомням той е помпаджия, имали сме по някой път различни мнения по въпроси но той е помпаджията а аз не,аз имам само познати. успех и дано си управиш колата
Пичове,Благодаря ви.Взех си колата в4ера както написах нищо не са направили по въпросаЗа мое щастие се оказа,че на един приятел брат му е работил в Динеекспрес 6 години преди да замине в Германия и сега си е в Пловдив и вчера се свързах с него ,момчето каза че ще я излекува и иска утре вечер да му я оставя .Дано той поне да я направи имайки се предвид, че 6 години е оправял само Фиат и Алфа Ромео.Ще пиша какво се случва другата седмица.
И така,фенове обади ми се майстора да си взема колата,сравнително по добре върви но и той ми каза, че не е това ,което тярбва да е съмнява се в турбината не надувала както тярбва и сега трябва да я карам в некой сервиз къде правят турбини да ми я замерят за жалост в Пловдив не ми казаха каде има такъв ,но имало някъде имало някакъв клапан на турбото в който се съмнява моя човек иначе диагностиката показва че е добр еколата
Колега, във връзка с последния пост, има един клапан преди турбото - ЕГР-клапан. Ако е запецнал леко отворен, и не може да затвори плътно, ти прави байпас на турбото. Потърси имаше една тема наскоро, колегата от варна имаше такъв проблем, и си почисти тоя клапан, и оправил нещата.Ето http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=26927ред.: Всъщност не знам дали имаш ЕГР...
И така,фенове обади ми се майстора да си взема колата,сравнително по добре върви но и той ми каза, че не е това ,което тярбва да е съмнява се в турбината не надувала както тярбва и сега трябва да я карам в некой сервиз къде правят турбини да ми я замерят за жалост в Пловдив не ми казаха каде има такъв ,но имало някъде имало някакъв клапан на турбото в който се съмнява моя човек иначе диагностиката показва че е добр еколата
Kолега,направо ме збъркваш.Какъв е този дизел-специалист дето не може да ти измери ефективноста на турбината а се съмнявал,че не е добре.И на всичкото отгоре в Пловдив нямало къде???Нямам думи......
Коментар