Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Сваляне и почистване на поплавъка за нивото на горивото

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Сваляне и почистване на поплавъка за нивото на горивото

    Здравейте,понеже нивомера за горивото започна да не ми показва вярно и резервата често ми светва твърде рано (понякога имам 20л.!!, когато става това), което често ме притеснява да не ми свърши горивото някъде по "гори-тилилейски" и не мога да се възползвам по този начин от големия си резервоар в пълна степен, та въпроса ми е:Някой може ли да обясни каква е процедурата по сваляне, оглед, почистване или каквато там е процедурата за това, на поплавъка в резервоара на колата от подписа. Ако може и малко снимки. Вече питах в няколко сервиза и на никой не му се занимава с това, явно не разбират.p.s. доколкото разбирам това е масов проблем, а не успях да намеря такава тема

    #2
    много примитивен, евтин, и временен вариант е пръскането на клемите с контактен спрей. Дали си пробвал? Ако не си - пробвай, със сигурност няма да навреди

    Коментар


      #3
      за кои клеми става въпрос? още утре ще пробвам

      Коментар


        #4
        Колега, поплавъка ако не се лъжа е в резервоара закрепен на помпата. На пръв поглед ми изглеждаше доста елементарен когато го извадих един ден за да си чистя цетката. По мои наблюдения с каквото и да го пръскаш няма да има никаккъв ефект тъй като плува в горивото целата му електроника, която е адски елементарна. Можеш единствено да му почистиш клемите и да провериш дали не е крив ако ти се занимава. Не съм майстор, но според мене друг вариант освен почистване или нова помпа няма. Успех.
        CSI in the CAR !!!
        Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.


        ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"

        Коментар


          #5
          Колеги! Да споделя моя опит по ремонтиране на поплавъка.Като демонтирате и разглобите поплавъковата система,става ясно недоброто изпълнение от страна на производителя. В смисъл такъв че,самият поплавък се движи в тясно пространство и е вртикален. Освен това е доста тежък. Това води до потъването му и лощо отчитане под 1/2 ниво на горивото в резервоара. За избягване на тоя ефект, има две пружини които служат за балансирането му. Долната пружина е причината за невярно отчитане, следствие на умора на материала. Аз я поразтеглих и то доста в следствие на което, сега вече си отчита правилно. Горе долу критерия е при 10л гориво стрелката да е на 1-вата черта. В долно положение без гориво оммер, трябва да отчита съпротивление от 287- 299 ома а в горно около 34-40.
          Fiat Marea TD100

          Коментар


            #6
            Благодаря за полезната информация! Надявам се скоро да намеря свободно време и да направя същата процедура.Някой дали разполага със снимки на въпросния поплавък?

            Коментар


              #7
              Бях си взел фотоапарата да направя фотосесия на положението ама бех целия в гориво и масло + това и забравих за снимките а бях свършил повечето работа. Ще гледам да не забравям следващия път.
              CSI in the CAR !!!
              Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.


              ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"

              Коментар

              Working...
              X