Колеги, давайте съвети относно моя проблем. Вдигам капака на колата преди дълък път и какво да видя НЯМА НИКАКВА ВОДА в казанчето. Стресирах се много здраво и карах от морето до София на нокти.Та огледах аз фиатката от всякъде и нито локви нито нищо и и сипах почти цяло шише от 1,5Л. Запалих колата и водата си седи без да фърчи или тече и всичко си е нормално. Има ли някакво разумно обяснение на въпроса къде ми изчезна водата ??? Стигнах си благополучно в София и водата е на 6 но на свободен ход мисля че се е появило лекичко потропване от към водната помпа ,а може и да съм си го втълпил? Мерси предварително за помоща .Аааааам така, и да не забравя колата e PUNTO 1.7 D 176B3.000 (атмосверен дизел) и дали е нормално за 10 000 км да ми изгори 2 кила масло. Извинявам се ако съм малко нагъл и разхвърян във въпросите.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Водата ми изчезна ???
Collapse
X
-
Водата ми изчезна ???
CSI in the CAR !!!
Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.
ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"Етикети: –
-
Маслото, какво е на цвят, като вдигнеш пръчката? Ако е черно ОК, ако е отива към сиво-лошо! Огледай всички водни съединения, радиатор, помпа... 2 литра масло за този пробег ми се струва много! Аз на моята при положение, че и е омаслен маркуча от турбото не доливам повече от 300-400мл. на 9 000км. пробег. А за атмосферен дизел тоз твоят разход е голям.Frontera Sport, X20SE март 1998
-
Маслото беше черно преди да тръгна но след това не съм го гледал. Утре ще погледна маслото и всички съединения.Проверих маслото и си беше черно. Водата си е на мястото и не изтича, но вчера като за десерт ми здаде генерацията при фланеца. Там където от 4 тръби се събират в една и започна да ръмжи като ГОЛФ след пернишки тунинг. Следва заваряване или и аз незнам какво.CSI in the CAR !!!
Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.
ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар