Колеги помагайте, днес след като в поредноотоо задръстване на околовръстното реших да си пусна климатика в колата (Marea 1.9 JTD) , след като минах 5мин разтояние ми светна лампата за акомулатора, воланът започна да се върти наистина трудно - викам си клемите нещо са се разхлабили ли знам ли? спирам, отварям, затягам ги, но в последствие какво да видя - външния ремък, за алтернатора е паднал върху кората разкъсан на 2 по дължината на ремъка... Наскоро смених шайбата, която обира вибрациите на двигателя, заедно с една обтяжна ролка, шайбата е малко по-различна от оригиналната, понеже изглеждаше доста по-читава от оригинала иначе пак е италианска, обтегача беше оригинален. Та какво правя - добре, че си пазя старите ремъци(оригиналните, с които е купена колата) и отидох в най-близкия сервиз да ми го качат стария. Всичко е 6 засега, НО проблема всъшност е следния:Това се случва още отпреди да сменя въпросната шайба описана по-нагоре ... Като пусна климатика, двигателя почва да издава някакъв дрънчащ шум. та днес отварям да видя от какво може да е, поглеждам същия ремък и той целия се тресе НАГОРЕ-НАДОЛУ Въпросът ми колеги от какво може да е, утре ще ходя при едни специалисти по автоклиматиците да проверят да не е от компресора на климатика, а и също така ще донеся и старата обтяжна ролка дали пък с нея няма да се оправи...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Странно тракане на ремъка при JTD !
Collapse
X
-
Вчера цял ден по сервизи ! Никаде не искат да правят диагностика на този мотор - JTD "99... в "ЮВЕ" и в "СУПЕР ДИЗЕЛ" ми казаха да си ходя във Фиат да ми го правят, даже и не погледнаха... то вярно, че моторчето е зверско, ама да е чак толкова плашещо В един доверен сервиз ми свалиха новата обтяжна ролка, оказа се, че се върти по-зле от старата, тъй че ги разменихме, но тракането си остана... днес имам среща с един пич, който е правил италиански коли над 10г и ако той не може да го оправи, просто от тук нататъка като спирам на място, ще изключвам климатика... ПП: ако ви работят майстори по колата и им се налага да свалят кората на двигателя, гледайте да не я притягат много, че не може да запали после... предполагам, че притиска някой друг маркуч в повечко така.
Коментар
-
При мен проблема беше следния....Карам си колата и по едно време нещо почва да стърже, да дрънчи...Отварям аз капака...гледам част от ремъка откъсната...Карах я така до сервиза...Смениха ми ремъка....След някой друг километър отново го спраска...Пак във сервиза. Оказа се, че шайбата на коляновия вал е за смяна...Нова струва 200лева Добре, че до сервиза имаше едно ударено браво същото като мойто и със сменяна такава шайба съвсем скоро ор моя майстор...Та се разбрахме с пича да ми е даде за 100 кинта.От тофава проблеми с тоя ремък нямам.Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
При мен всичко започна с това въпросното тракане. АМА ЯКО тракане, смених въпросната шайба.. навсякаде беше около 200лв, но на Стамболийски беше около 130 и я взех от там, всичко си беше добре изчезна шумът, но при ниските обороти с климатик ремъка си играе нагоре надолу като на дунавско хоро... тогава смених и обтегачът, но пак казвам, че стария работеше по-добре от новия...
Коментар
-
SoniX написа:При мен всичко започна с това въпросното тракане. АМА ЯКО тракане, смених въпросната шайба.. навсякаде беше около 200лв, но на Стамболийски беше около 130 и я взех от там, всичко си беше добре изчезна шумът, но при ниските обороти с климатик ремъка си играе нагоре надолу като на дунавско хоро... тогава смених и обтегачът, но пак казвам, че стария работеше по-добре от новия...A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
SoniX написа:При мен всичко започна с това въпросното тракане. АМА ЯКО тракане, смених въпросната шайба.. навсякаде беше около 200лв, но на Стамболийски беше около 130 и я взех от там, всичко си беше добре изчезна шумът, но при ниските обороти с климатик ремъка си играе нагоре надолу като на дунавско хоро... тогава смених и обтегачът, но пак казвам, че стария работеше по-добре от новия...
Коментар
-
Благодаря за всички мнения по темата :D Днес се видях с майстора, Коце се казва и много ги разбира фиатките Днес сменихме тая обтяжна ролка с една негова, втора употреба и сложихме новия ремък, който се оказа с 2мм по-дълъг от оригиналният, с който бях купил колата. ВСИЧКО ЗАСПА ! колата мърка, все едно не е било, климатика си бачка и ремъка не подскача вече като заек в размножителен период АЙДЕ НА МОРЕТООО
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар