Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

МАРЕА ИЛИ БРАВА JTD ? Какви за вашите предпочитания?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    itan75 написа:
    Относно темата лично аз,съм твърдо зад Мареа.Доводите ми са изключително прости и смешни :P т.е "голямото става малко,но малкото НЕ може да стане голямо".Г-н Стефан Хаджов :P за сетен път се убеждавам,че човек каквато кола кара в момента нея Хвали т.е всеки пее от своята си камбанария и винаги е прав за себе си.Аз обаче не мога да се съглася с теб,че АФН мотора на Ауди е по добър от този на Фиат.Само това да му чистиш зацапаната геометрия на турбината сегиз-тогиз,ще ти убие всякакво желание за надежност.Да не говорим пък за клапан Н75,който се сменя почти като консуматив.Верно този двигател остана Последния Мохикан,поради факта,че е с ротационна помпа и де-факто не е капризен към нафтата и само поради факта,че тя се впръсква на около 143-150 атмосфери.Другото,което твърдиш в реални условия,а не на книга за разхода на гориво,че е литър под ЖТД също не мога да се съглася! Карал съм и двата коша доста дълго време и мога да твърдя поне за себе,че по икономичния двигател е Фиатовия,но не със нашата нафта или айде поне от тази бялата,която е само за износ и за съжаление само един път съм се докопвал до нея във времето в което още работех в Лукойл.Всеки за себе си трябва да си даде трезва равносметка и да прецени,на кое ще даде превес-на механиката или електрониката Т.е много инженери твърдят със сигурност,че в днешни времена електрониката многократно изпреварва по надежност Механиката.Верно,че точно в ЖТД електрониката е за щяло и нещяло,но пък за сметка на това ГНП е опростена механично и от нея излиза само една тръбичка за високо налягане,която отива към рампата,а не както при АФН всеки цилиндър са себе си.Баси и довода дето изкарах мале .Уважавам много Ауди и Фолксваген имал съм доста модели от тях и то само дизели,но те винаги изостават от Фиат и други фирми по дизелова гама двигатели и технически характеристики,като мощност(литрова мощност),момент,разход на гориво и прочие.С две думи-на макаронаджиите мотора е по-добър в всяко едно отношение!
    She was only a whisky maker but he loved her still.

    Коментар


      #32
      vsd написа:
      Stefan Hadjov написа:
      ogi28b написа:
      ................. А ТДИ го считам за груба обида към италианското автомобилостроене.
      1.Izvinyavam se che pisha na latinica,zashtoto v momenta sam v Gemaniya i laptopa,koito polzvam nyama kirilica.......
      Стефане, като си пишеш поста, от най-горната дясна икона може да си смикуват толковаениш езика Относно TDI - не е сериозно да сравняваш един брой произведена кола, с всички jtd-та правени някога. Сам знеш, че много зависи от конкретната кола. Това AUDI, за което казваш не е ли от старите TDI, преди помпа-дюза. Относно надежността - сигурен съм че и TDI и JTD имат трагични примери за ненадежност. Отвори един форум в БГ и виж колко малко харчат някои помпи-дюзи и тогава ще си говорим.За избора - mancuzo е най-прав.
      Ей, прав си за тази икона.Как не съм се сетил до сега??Е как може да е вярно?Изводите ми не са от една или две коли.Аудито е от преди помпа-дуза,но не е стар модел.Прави се и сега.Прав е колегата за променливата геометрия.Зацапва се.Но този дефект се проявява предимно у нас.И го имат и други коли с турбини с пр.геометрия.И ВАГ-колите имат проблеми,но статистиката е добра за тях.Не заслужават да се критикуват толкова силно.Трябва все пак да сме обективни.

      Коментар


        #33
        Stefan Hadjov написа:
        vsd написа:
        Stefan Hadjov написа:
        ogi28b написа:
        ................. А ТДИ го считам за груба обида към италианското автомобилостроене.
        1.Izvinyavam se che pisha na latinica,zashtoto v momenta sam v Gemaniya i laptopa,koito polzvam nyama kirilica.......
        Стефане, като си пишеш поста, от най-горната дясна икона може да си смикуват толковаениш езика Относно TDI - не е сериозно да сравняваш един брой произведена кола, с всички jtd-та правени някога. Сам знеш, че много зависи от конкретната кола. Това AUDI, за което казваш не е ли от старите TDI, преди помпа-дюза. Относно надежността - сигурен съм че и TDI и JTD имат трагични примери за ненадежност. Отвори един форум в БГ и виж колко малко харчат някои помпи-дюзи и тогава ще си говорим.За избора - mancuzo е най-прав.
        Ей, прав си за тази икона.Как не съм се сетил до сега??Е как може да е вярно?Изводите ми не са от една или две коли.Аудито е от преди помпа-дуза,но не е стар модел.Прави се и сега.Прав е колегата за променливата геометрия.Зацапва се.Но този дефект се проявява предимно у нас.И го имат и други коли с турбини с пр.геометрия.И ВАГ-колите имат проблеми,но статистиката е добра за тях.Не заслужават да се критикуват толкова силно.Трябва все пак да сме обективни.
        Наистина трябва да сме обективни!До някъде старите ТДИ-та са може да се каже по-икономични.Също така мисля, че знаеш за хубавите и надеждни гермасники TDI-та как изостават своите технологии и минават изцяло към комън рейл. Това не го правят, за да са щастливи другите, нали?Също така, като чисто статистически погледнато, то един JTD двигател е невероятно издържлив. Не виждам кой ТДИ може да го задмине. Но тук вече се отклоняваме от основната тема.Точно в спора съм навлизал сам и то не къде и да било ами във форума на Ауди по въпроса. Друго освен да ми кажат, че съм луд, как сам съм влизал и да ми говорят, че италианския дизел е бил пълен боклук, особено ЖТД-то, май не можаха да сътворят. След това им показах колко дизеларки има тотална щета при тях и да ми покажат в 3-те форума на италианските автомобилопроизводители да намерят ЖТД-та тотални щети и продължаха само с ... а бе махай се с тези макарони и т.н. мисля, че думите натам са познати на всички.
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Коментар

        Working...
        X