Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

МАРЕА ИЛИ БРАВА JTD ? Какви за вашите предпочитания?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    specialista написа:
    Всичко е супер но ми се ще да конкретизираш малко.
    Brava 1.9JTD 2000 г. добър избор ли е?

    Коментар


      #17
      Re: МАРЕА ИЛИ БРАВА JTD ? Какви за вашите предпочитания?

      ludnik написа:
      Здравеите колеги Кажете какви впечатления имате,защото смятам да си купувам нафтово фиатче.Спрял съм се на Мареа или Брава.Кажете какво да избера.Поздрави и лек път
      Вземай "Мареа"JTD105!

      Коментар


        #18
        Re: МАРЕА ИЛИ БРАВА JTD ? Какви за вашите предпочитания?

        ludnik написа:
        Здравеите колеги Кажете какви впечатления имате,защото смятам да си купувам нафтово фиатче.Спрял съм се на Мареа или Брава.Кажете какво да избера.Поздрави и лек път
        Прочети по-долу.

        Коментар


          #19
          Re: МАРЕА ИЛИ БРАВА JTD ? Какви за вашите предпочитания?

          Днес ходих да гледам 2 "Мареи"-TD100 и JTD105.Карах и двете.Разликата е осезателна!!!Която искаш харесвай(Брава или Мареа)но,да е с двигател JTD!!!Откажи Се от тези турбодизели,вземи по-новия и модерен мотор и няма да съжаляваш!В сравнение с турбодизела JTD-то ускорява и върви като самолет или по-точно ,като бензинов двигател!И нещо много важно!Ако не знаеш,италианците първи в света слагат двигател JTD на сериен автомобил "Alfa 156" 1,9 JTD,през 1997г,който става "Автомобил на годината"-1998!Избора Си е Твой.Успех и късмет!!!

          Коментар


            #20
            Колега, изразявай се по-точно, че някой ще вземе да се обърка и да почне да говори глупости някъде. JTD също е турбодизелов двигател. А както вече стана въпрос - Мареа JTD 100 e най-добрия избор. Такава сигурно не си гледал?

            Коментар


              #21
              ogi28b написа:
              Колега, изразявай се по-точно, че някой ще вземе да се обърка и да почне да говори глупости някъде. JTD също е турбодизелов двигател. А както вече стана въпрос - Мареа JTD 100 e най-добрия избор. Такава сигурно не си гледал?
              Абе извини Ме,ама каква е тази "Мареа JTD100"?Аз знам за "МареаJTD105"-04.1999-01.2001 и за "Мареа JTD110"-01.2001-?Да не е TD100?Ако има такава,покажи я!Дай инфо,снимки,техн.характеристики.Не мога да Съм сигурен,че е по-добра,като не Съм я виждал и карал?Да не е някое турско изобретение,като седана ,който отзад прилича на "Ланчиа"?-има снимки във форума.Или е от моделите,които автотърговците обявяват с двигател TDI?(такова животно нема...).А дали това е най-добър избор(JTD100)-не Съм сигурен?Да не Се бъркаш с някой от новите мотори JTDm?

              Коментар


                #22
                Толкова много въпроси.... Ако беше прочел тази темата по-внимателно, нямаше да ги задаваш. В предния си пост съм дал линк към тема в която са разгледани въпросните двигатели. И аз не съм карал Мустанг Джи Ти , но това не значи че няма, нали? За да си сигурен че е по-добра, прочети наистина онази тема, и ще се увериш. А ТДИ го считам за груба обида към италианското автомобилостроене.

                Коментар


                  #23
                  ogi28b написа:
                  Толкова много въпроси.... Ако беше прочел тази темата по-внимателно, нямаше да ги задаваш. В предния си пост съм дал линк към тема в която са разгледани въпросните двигатели. И аз не съм карал Мустанг Джи Ти , но това не значи че няма, нали? За да си сигурен че е по-добра, прочети наистина онази тема, и ще се увериш. А ТДИ го считам за груба обида към италианското автомобилостроене.
                  Двигател(186 А6.000) е1.9 JTD/1910/81kW/110к.с)- от 01.2001 за "Marea",а(182 B9.000)-1.9JTD(1910/74kW/100к.с)- (09.2000-10.2001)е за "Brava",не го намерих за "Marea"?

                  Коментар


                    #24
                    pac_ написа:
                    ogi28b написа:
                    Толкова много въпроси.... Ако беше прочел тази темата по-внимателно, нямаше да ги задаваш. В предния си пост съм дал линк към тема в която са разгледани въпросните двигатели. И аз не съм карал Мустанг Джи Ти , но това не значи че няма, нали? За да си сигурен че е по-добра, прочети наистина онази тема, и ще се увериш. А ТДИ го считам за груба обида към италианското автомобилостроене.
                    Двигател(186 А6.000) е 1.9 JTD/1910/81kW/110к.с)- от 01.2001 за "Marea",а(182 B9.000)-1.9JTD(1910/74kW/100к.с)- (09.2000-10.2001)е за "Brava",не го намерих за "Marea"?
                    Това дори и да не е грешка в някой каталог е някаква адски лимитирана серия за някъде конкретно поради причини като мита/акцизи/данъци или нещо подобно. В България не съм го виждал - тук повечето коли се внасят от Италия. Няма никаква разлика между JTD 105 за Брава и за Марея. Но все пак, разликата в масите между двете е около 200 кг и според мен Мареата 105 коня лееееекичко няма да й достигат в някои ситуации, особено с включен климатик. Иначе, лошо няма.
                    She was only a whisky maker but he loved her still.

                    Коментар


                      #25
                      хайде и аз да се включа: вече доста км навъртях с моята и само софийско и какво ли не, но разхода ми в софия не се е дигал над 8-8.2 през лятото. имайте в предвид, че не я жаля въобще, а климатика практически не ми влияе на разхода. най-висок разход ми дава през зимата естествено, но не повече от 8.5/100. не знам защо по каталог и дават 9.1, като не е вярно. а за ускорение няма равна, не знам как може въобще да я сравнявате с бензинов мотор, все пак има 304N/M въртящ момент! - сравнявал съм я с 150коньово бензиново BMW и мареата набира доста по-добре! Ако някой твърди, че му гори повече, за мене означава, че или използва калпава нафта или не му е наред колата.Аз съм твърдо за 2.4JTD, пък може и Lancia Lybra комби.... ( с доуточнение, че багажника на ланчата е забележимо по-малък от този на мареята).

                      Коментар


                        #26
                        pipenchev написа:
                        хайде и аз да се включа: вече доста км навъртях с моята и само софийско и какво ли не, но разхода ми в софия не се е дигал над 8-8.2 през лятото. имайте в предвид, че не я жаля въобще, а климатика практически не ми влияе на разхода. най-висок разход ми дава през зимата естествено, но не повече от 8.5/100. не знам защо по каталог и дават 9.1, като не е вярно. а за ускорение няма равна, не знам как може въобще да я сравнявате с бензинов мотор, все пак има 304N/M въртящ момент! - сравнявал съм я с 150коньово бензиново BMW и мареата набира доста по-добре! Ако някой твърди, че му гори повече, за мене означава, че или използва калпава нафта или не му е наред колата.Аз съм твърдо за 2.4JTD, пък може и Lancia Lybra комби.... ( с доуточнение, че багажника на ланчата е забележимо по-малък от този на мареята).
                        A колеги, аз съм сингъл, не ми трябва комби,предпочитам наистина Бравичката :P :P :P :P :P :P :P :P :P Мерси за помощта,пак за разхода се съмнявам да имам проблем.На един колега Бравата (105к.с,2000г. с климатроник и нафта от ОМВ )от Бс до Сф с четири човека и пълен багажник ни даде разход 5,5-6 /100км като имате в предвид че той не си вдигаше педала от газта ....Хайде безаварийно на всички и нека да бъдем по внимателни на пътя.
                        По-добре бит ,отколкото и бит,и ебан!!!

                        Коментар


                          #27
                          ogi28b написа:
                          ................. А ТДИ го считам за груба обида към италианското автомобилостроене.
                          1.Izvinyavam se che pisha na latinica,zashtoto v momenta sam v Gemaniya i laptopa,koito polzvam nyama kirilica.2.Ne si praw,che TDI-tehnologoyata e obida.Naprotiv,tya ima nyakoi predimstwa pred comon-rail i za towa se proizvejda i do dnes.Ne gi smyatai nemcite za budali ili za bavnorazvivashti se.Te sa go izmislili dizela i znayat dobre kakwo prawyat.Ne zabrawyai,che i dwete cictemi-TDI i JTD sa napraveni ot BOSCH.V momenta tuk karam Audi TDI-110 PS i tvardo moga da ti zayavya,che razhoda w vsichki rejimi-gradski i izvangradski e litar pod konsumaciyata na JTD-motorite.Tova sam go ustanovyaval i v BG.Za normalniya polzvatel na edna kola ne e vajno kakva sistema e motora mu-TDI ili JTD.Vajnoto e da harchi malko i da e nadejden.A tova sa go postignali nemcite.Pozdrawi ot Germany.

                          Коментар


                            #28
                            Тъй като въпроса е МАРЕА ИЛИ БРАВА, отговора мисля трябва да е. Която повече те кефи на визия и вървеж. На мен ми се види някак неестестрено да си избера един от двата модела по на някой друг човек вижданията. Четеш тука кой от двата модела има по малко проблеми и си готов с едната гледна точка. После се хващаш да ги покараш и двете и накрая си взимаш тази която ти идва на сърцето. Направо започва да ми става мега тъпо да чета само една и съща тема и никоя друга. Мрцедес или БМВ? Ама дизел или бензин? Бяла или черна да бъде.
                            CSI in the CAR !!!
                            Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.


                            ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"

                            Коментар


                              #29
                              Stefan Hadjov написа:
                              ogi28b написа:
                              ................. А ТДИ го считам за груба обида към италианското автомобилостроене.
                              1.Izvinyavam se che pisha na latinica,zashtoto v momenta sam v Gemaniya i laptopa,koito polzvam nyama kirilica.......
                              Стефане, като си пишеш поста, от най-горната дясна икона може да си смениш езика Относно TDI - не е сериозно да сравняваш един брой произведена кола, с всички jtd-та правени някога. Сам знеш, че много зависи от конкретната кола. Това AUDI, за което казваш не е ли от старите TDI, преди помпа-дюза. Относно надежността - сигурен съм че и TDI и JTD имат трагични примери за ненадежност. Отвори един форум в БГ и виж колко малко харчат някои помпи-дюзи и тогава ще си говорим.За избора - mancuzo е най-прав.
                              FIAT Bravo JTD GT '99

                              Коментар


                                #30
                                Stefan Hadjov написа:
                                ogi28b написа:
                                ................. А ТДИ го считам за груба обида към италианското автомобилостроене.
                                1.Izvinyavam se che pisha na latinica,zashtoto v momenta sam v Gemaniya i laptopa,koito polzvam nyama kirilica.2.Ne si praw,che TDI-tehnologoyata e obida.Naprotiv,tya ima nyakoi predimstwa pred comon-rail i za towa se proizvejda i do dnes.Ne gi smyatai nemcite za budali ili za bavnorazvivashti se.Te sa go izmislili dizela i znayat dobre kakwo prawyat.Ne zabrawyai,che i dwete cictemi-TDI i JTD sa napraveni ot BOSCH.V momenta tuk karam Audi TDI-110 PS i tvardo moga da ti zayavya,che razhoda w vsichki rejimi-gradski i izvangradski e litar pod konsumaciyata na JTD-motorite.Tova sam go ustanovyaval i v BG.Za normalniya polzvatel na edna kola ne e vajno kakva sistema e motora mu-TDI ili JTD.Vajnoto e da harchi malko i da e nadejden.A tova sa go postignali nemcite.Pozdrawi ot Germany.
                                Относно темата лично аз,съм твърдо зад Мареа.Доводите ми са изключително прости и смешни :P т.е "голямото става малко,но малкото НЕ може да стане голямо".Г-н Стефан Хаджов :P за сетен път се убеждавам,че човек каквато кола кара в момента нея Хвали т.е всеки пее от своята си камбанария и винаги е прав за себе си.Аз обаче не мога да се съглася с теб,че АФН мотора на Ауди е по добър от този на Фиат.Само това да му чистиш зацапаната геометрия на турбината сегиз-тогиз,ще ти убие всякакво желание за надежност.Да не говорим пък за клапан Н75,който се сменя почти като консуматив.Верно този двигател остана Последния Мохикан,поради факта,че е с ротационна помпа и де-факто не е капризен към нафтата и само поради факта,че тя се впръсква на около 143-150 атмосфери.Другото,което твърдиш в реални условия,а не на книга за разхода на гориво,че е литър под ЖТД също не мога да се съглася! Карал съм и двата коша доста дълго време и мога да твърдя поне за себе,че по икономичния двигател е Фиатовия,но не със нашата нафта или айде поне от тази бялата,която е само за износ и за съжаление само един път съм се докопвал до нея във времето в което още работех в Лукойл.Всеки за себе си трябва да си даде трезва равносметка и да прецени,на кое ще даде превес-на механиката или електрониката Т.е много инженери твърдят със сигурност,че в днешни времена електрониката многократно изпреварва по надежност Механиката.Верно,че точно в ЖТД електрониката е за щяло и нещяло,но пък за сметка на това ГНП е опростена механично и от нея излиза само една тръбичка за високо налягане,която отива към рампата,а не както при АФН всеки цилиндър са себе си.Баси и довода дето изкарах мале .Уважавам много Ауди и Фолксваген имал съм доста модели от тях и то само дизели,но те винаги изостават от Фиат и други фирми по дизелова гама двигатели и технически характеристики,като мощност(литрова мощност),момент,разход на гориво и прочие.С две думи-на макаронаджиите мотора е по-добър в всяко едно отношение!
                                EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                                Коментар

                                Working...
                                X