SPAM-ът и обидите към съфорумци не се толерира.Модератосрски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тегло на катализатор на TD100
Collapse
X
-
Наистина, като типичен шофьор се прояви... ама баш! Добре, че модераторите изтриха квалификациите ти към мен. Не мога да разбера, защо като спорим някои от нас не могат да се сдържат да обиждат! Моля се на бог да срещам такива, като теб по-малко на пътя, че ако така се палят от няколко изречения, си представям, какво се случва, ако някой случайно ги засече! Само ти ли можеш да обиждаш, как мислиш? Сори баце, ама моята работа не е да въртя волана - това ми е хоби. Твоето ниво е много ниско, ама много, затова няма да падам до него, стига толкова. Айде мятай се на Марийка и беш да те няма! Извинявам се че прецаках темата...Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Vladim написа:Наистина, като типичен шофьор се прояви... ама баш! Добре, че модераторите изтриха квалификациите ти към мен. Не мога да разбера, защо като спорим някои от нас не могат да се сдържат да обиждат! Моля се на бог да срещам такива, като теб по-малко на пътя, че ако така се палят от няколко изречения, си представям, какво се случва, ако някой случайно ги засече! Само ти ли можеш да обиждаш, как мислиш? Сори баце, ама моята работа не е да въртя волана - това ми е хоби. Твоето ниво е много ниско, ама много, затова няма да падам до него, стига толкова. Айде мятай се на Марийка и беш да те няма! Извинявам се че прецаках темата...EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
itan75 написа:Vladim написа:Наистина, като типичен шофьор се прояви... ама баш! Добре, че модераторите изтриха квалификациите ти към мен. Не мога да разбера, защо като спорим някои от нас не могат да се сдържат да обиждат! Моля се на бог да срещам такива, като теб по-малко на пътя, че ако така се палят от няколко изречения, си представям, какво се случва, ако някой случайно ги засече! Само ти ли можеш да обиждаш, как мислиш? Сори баце, ама моята работа не е да въртя волана - това ми е хоби. Твоето ниво е много ниско, ама много, затова няма да падам до него, стига толкова. Айде мятай се на Марийка и беш да те няма! Извинявам се че прецаках темата...CSI in the CAR !!!
Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.
ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"
Коментар
-
itan75 написа:Точно ти да ме засечеш на пътя???? Моли се наистина и в най-съкровенните ти мечти това да не става,защото си пътник за ада."И беш да те няма"-ти откъде ме гониш ве? От вас от хола ли?що не се видим да ми го кажеш в очите? Ти определи къде!Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Vladim написа:itan75 написа:Точно ти да ме засечеш на пътя???? Моли се наистина и в най-съкровенните ти мечти това да не става,защото си пътник за ада."И беш да те няма"-ти откъде ме гониш ве? От вас от хола ли?що не се видим да ми го кажеш в очите? Ти определи къде!Достатъчно ясно определение и от мен толкова по тоя въпрос.След неефективната работа на ЕЖР постепенно в катализатора и в гърнетата се натрупват доволно количество сажди,способни особенно ако двигателя като моя си хапва(и няма как за 300х.км служба и сигурно с една смяна на маслото от макаронаджията) по малко масълце.Това масълце вече примесено доволно със саждите и вентилацията на картера е способно да намали портовете в главите почти наполовина в някои случаи...ЕТО ПРИМЕР със снимки от друг форум,който наистина много уважавам,но както винаги и там всяко стадо си има МЪРША ... http://www.vwclub-bg.org/forum/viewt...98dde69e636dcb прочети и моите мнения там,ако имаш желание.Нататък...след като затапих и заварих проклетия ЕЖР и само от там се почувства как просто звука на двигателя на празен ход стана някакси по-плътен и равномерен,а във високите обороти стана просто друга кола.Следващата стъпка при моя познат заедно с него в канала беше да махна катализатора.Когато го разкарахме и го насочих към слънцето да погледна през него---ми то просто нищо не се виждаше
Гърнето след ката беше ударено от долу и затова го замених също като катализатора с права тръба,следващото голямо гърне пред задния мост беше леко изгнило и си личеше точно саждите от там къде точно са избивали,така че и то си мина по реда с права тръба и остана само крайното гърне,него само го накарах да го разпори и като го чистих в продължение на около 2 часа от саждите,го накарах да ми го завари и сложи пак обратно,но понеже вече в него няма нищо,то не че преди имаше де,само една полуизгоряла вата запушила още повече пътя на изгорелите газове.Нямам думи да изразя запушването на катализатора и другите три гърнета,просто тогава не си бях и взел апаратчето да снимам,а сега вече е късно понеже му оставих там гърнетата.След тази операция и след изминаването на около 100км в обороти да се изчистят останалите сажди по системата и няма да споменавам първите 3-4 километра колко облаци дим примесен с частици излезе от кюнеца.Колата сега не мога да я позная,чувам доста добре вече турбото,което е естествено,няма никакъв лаг от ниски обороти и тогава наистина тази кола беше опасна за движението,защото едно изпреварване не можеше да се предприеме.Пак казвам не съм търсил целенасочени звукови ефекти с разни там ремуси и свирки в края на ауспуха.Освен ако тотално съм оглушал за да не чуя,но тогава другите ми приятели,познати,комшии и така нататъка щяха да усетят по силен шум като вече съм само с крайно и то изпразнено гърне,но явно такъв шум освен свистенето на турбото,което вече доста ясно се чува ,друго поне не може да се долови с просто ухо.Пака казвам колата е коренно променена към по-добро! В момента карам служебен микробус Пежо Боксер 2.8 ХДИ 2005-то лето и ве пак е доста съвременен двигател,няма ЕЖР-клапан,катализатор даже дебитомер и за мое най-голямо очудване няма.Та този микробус е много по-тих от Фиата ако щеш и преди да му сваля гърнетата,а има само едно крайно гърне,което пък аз без да искам случайно ударих в един бурдюр и се наложи пак да палащам на моя човек да го изпразни и завари отново.Вътре имаше само една много едро надупчена ламарина и това е
Сега е абсолютно изпразнено и поне аз,а и околните повишен шум не сме отчели,само дето и то се поотвори откъм вървене.Едно време Москвича 408 дето го имаше баща ми и той беше заводски въпреки нискатата си степен на сгъстяване Е=7 с едно гърне и не виждам,защо Талянеца е сложил ЦЕЛИ ЧЕТЕРИ ГЪРНЕТА-няма де да си ги пробутали ли? Или да усложняваме и без това сложната и напукана за щяло и нещяло електроника на ЖТД моторите? А и да знаеш за 34-те ми близо години всичко сам си пипам по колата не ме мързи все още освен заварките,защото още не мога да се наканя си купя ЦО. Ето увери се и не бързай да плещиш и да се чувстваш господар тука на форума без да познаваш опонента отсреща пък и още повече горивни процеси в двг,закони на термодинамиката,динамика и трептения в двг и т.н--нищо от тях не отбираш,ма нищичко! Ето само част от моята сага....... http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=27860
EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар