Пичове ако някой знае или е виждал подобен проблем моля да сподели. Проблема е следния светна ми лампата на турбината и започна да се вкл. в 2500 оборота до сега се вкл. в 2000 оборота колата си върви пак но лампата незнам защо светна намирасе точно под сигналната лампа на ръчната спирачка страх ме е да я карам да не стане и някоя друга поразия ходих на диагностика казаха ми че не може да се закачи на компа защото е стара колата но се надявам някои от тук да ми помогне благодаря ви предварително
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с турбото на Типо 1.9 ТДИ 92 к.с. 95 година
Collapse
X
-
TDi??? Това да не е някакъв голф маскиран като фиат? И как така ти се "включва" турбината бре? Тя е механичен елемент - работи винаги когато двигателят работи...Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
-
Аз знам че има два метода за згъстяване на въздуха чрез КОМПРЕСОР (МЕХАНИЧЕН) И ТУРБОКОМПРЕСОР КОЙТО СЕ ЗАДВИЖВА ОТ ИЗГОРЕЛИТЕ ГАЗОВЕ НА МОТОРА. ПРИ МЕХАНИЧНИЯ ВЪЗДУХА НЕОБХОДИМ ЗА ГОРЕНЕТО СЕ СГЪСТЯВА ОТ КОМПРЕСОР ЗАДВИЖВАН ДИРЕКТНО ОТ ДВИГАТЕЛЯ НО ЧАСТ ОТ МОЩНОСТА ОТИВА ИМЕННО ЗА ЗАДВИЖВАНЕ НА КОМПРЕСОРА... ЗА ТУРБОКОМПРЕСОРА НЯМА ДА ОБЯСНЯВАМ ЩОТО СЕГА НЯМАМ ВРЕМЕ ПРОСТО СЕ ЗАМИСЛИ НА ВРЕМЕТО ЗАЩО ЛАНЧИА ДЕЛТА Е С ДВА КОМПРЕСОРА С МЕХАНИЧЕН И ТУРБОКОМПРЕСОР ДАЖЕ АЗ ЩЕ ТИ КАЖА МЕХАНИЧНИЯ РАБОТИ НА НИСКИ И СРЕДНИ ОБОРОТИ И СЕ ИЗКЛУЧВА ВЪВ ВИСОКИТЕ ТАМ ВЕЧЕ ИГРАЕ ТУРБО КОМПРЕСОРА АКО НЕЩО СЕ СЪМНЯВАШ В ДУМИТЕ МИ ХОРАТА СА ГО НАПИСАЛИ В ДРУГИТЕ ФОРУМИ А ЗА ТИПО 1.9ТДИ ИМА И НЕ Е НИКАКЪВ ГОЛФ ИМА 1.9 ТД И 1.9 ТДИ кат. ЕДНОТО Е 90 К.С. А ДРУГОТО Е 92 К.С. ПРОВЕРИ БРАТО АКО НЕ ВЯРВАШНарушена е т. 1.6. от правилника на форума.Модерирано от екипа на fiat-bg.org
Коментар
-
Rado25 написа:Аз знам че има два метода за згъстяване на въздуха чрез КОМПРЕСОР (МЕХАНИЧЕН) И ТУРБОКОМПРЕСОР КОЙТО СЕ ЗАДВИЖВА ОТ ИЗГОРЕЛИТЕ ГАЗОВЕ НА МОТОРА. ПРИ МЕХАНИЧНИЯ ВЪЗДУХА НЕОБХОДИМ ЗА ГОРЕНЕТО СЕ СГЪСТЯВА ОТ КОМПРЕСОР ЗАДВИЖВАН ДИРЕКТНО ОТ ДВИГАТЕЛЯ НО ЧАСТ ОТ МОЩНОСТА ОТИВА ИМЕННО ЗА ЗАДВИЖВАНЕ НА КОМПРЕСОРА... ЗА ТУРБОКОМПРЕСОРА НЯМА ДА ОБЯСНЯВАМ ЩОТО СЕГА НЯМАМ ВРЕМЕ ПРОСТО СЕ ЗАМИСЛИ НА ВРЕМЕТО ЗАЩО ЛАНЧИА ДЕЛТА Е С ДВА КОМПРЕСОРА С МЕХАНИЧЕН И ТУРБОКОМПРЕСОР ДАЖЕ АЗ ЩЕ ТИ КАЖА МЕХАНИЧНИЯ РАБОТИ НА НИСКИ И СРЕДНИ ОБОРОТИ И СЕ ИЗКЛУЧВА ВЪВ ВИСОКИТЕ ТАМ ВЕЧЕ ИГРАЕ ТУРБО КОМПРЕСОРА АКО НЕЩО СЕ СЪМНЯВАШ В ДУМИТЕ МИ ХОРАТА СА ГО НАПИСАЛИ В ДРУГИТЕ ФОРУМИ А ЗА ТИПО 1.9ТДИ ИМА И НЕ Е НИКАКЪВ ГОЛФ ИМА 1.9 ТД И 1.9 ТДИ кат. ЕДНОТО Е 90 К.С. А ДРУГОТО Е 92 К.С. ПРОВЕРИ БРАТО АКО НЕ ВЯРВАШA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Колега влез в рали клуба става въпрос за Ланчиа делта S4 няма нищо общо с интегралето порови се малко по нета и ще я видиш. А що се отнася за надписитв на задния ми капак пише TD но вие ако ми вярвате на надписи аз другия път ще си залепя V6 на капака ако искате ще ви снимам двигатела аз мисля че колата ми има интеркулер освем да съм сляп или незнам какво. Според мен е важното какво има под капака а не какво е залепено на него незнам вие как мислите.
Коментар
-
Rado25 написа:Gantcho бате имам и Сеат Толедо ако искаш да се срещнем някаде да ти покажа как варви кво ще кажеш и да ти покажа да го видиш какво е механичен компресорShe was only a whisky maker but he loved her still.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар