Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

TD 100 Придърпва като го сръчкам...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    TD 100 Придърпва като го сръчкам...

    Значи проблема е следнияПървоначално колата си върви добре обаче ако я настъпя до край и изредя предавките на трета скорост вече почва да придърпва (изредил съм първа и втора до край)Имам чувството че не и достига гориво, ама не съм сигурен за това питам.Ако си я карам нормално на пета предавка и я настъпя рязко първоначално си ускорява нормално и след известно време пак почва да предърпва(настъпил съм газта до край)Иначе горивен филтър съм сменял преди годинаИма ли др. някакви филтри по системата дето могат да се запушат и да не се достава нужния дебит..?Или някой ако знае от какво става така да пише :wink
    >>JDM<<

    #2
    ГНП.
    Steliyan's Life!
    FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

    Коментар


      #3
      ГНП, но защо? Налягането един път е високо, а след това какво се случва?А не е ли възможно проблема да е от разпръсквачите на дюзите? Ако не работят нормално? Те също влияят на мощността.

      Коментар


        #4
        Аз пък си мисля ,че може да е затлачена цетката на сондата в резервоара! Провери и нея,т.е. изчистия и виж дали има ефект. По принцип тази профилактика е полезна така или иначе!Успех.
        Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
        Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
        http://www.keepfighting.ms

        Коментар


          #5
          Jimy написа:
          Аз пък си мисля ,че може да е затлачена цетката на сондата в резервоара! Провери и нея,т.е. изчистия и виж дали има ефект. По принцип тази профилактика е полезна така или иначе!Успех.
          каде точно се намира
          >>JDM<<

          Коментар


            #6
            rollin написа:
            Jimy написа:
            ...цетката на сондата в резервоара!...
            каде точно се намира

            Коментар


              #7
              http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=10661
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #8
                още утре ше пробвам
                >>JDM<<

                Коментар


                  #9
                  днеска отвъртях пропката на горивния филтър и като че ли се оправи вървенето.Настъпих я от 0 до 150 на климатик и не заглъхна никаде.Ще стане ясно в понеделник като тръгна за София, дали всичко е ОК
                  >>JDM<<

                  Коментар


                    #10
                    днеска разглобих сондата в резервоара и вижте какво имаше там.Не знам как е вървяла направо.Сега всичко е ОК :D
                    >>JDM<<

                    Коментар


                      #11
                      Я ми пояснете за тази сонда как се махат маркучите? Издърпват ли се или си имат скоби? Какви инструменти са необходими? Важно ли е резервоара да е презен (снощи заредих около 35 литра)? Някакви особености има ли?

                      Коментар


                        #12
                        doofiat написа:
                        Я ми пояснете за тази сонда как се махат маркучите? Издърпват ли се или си имат скоби? Какви инструменти са необходими? Важно ли е резервоара да е презен (снощи заредих около 35 литра)? Някакви особености има ли?
                        Мда...и аз искам малко разяснения...а всъщност къде точно се намира тази сонда...целия резервоар ли трябва да се сваля? Yellow_Flash_Colorz_PDT_14
                        Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                        Коментар


                          #13
                          Махни стелката/килимчето на багажника си и ще видиш къде е сондата.Оттам нататък ми трябва разяснения от опитен човек т.е. човек вече правил тази операция.

                          Коментар


                            #14
                            Значи трябва ви един шестограм(не знам точния размер) за сваляне на килимчето дето е в багажника.После има един декоративен капак хванат с четири видии(трябва ви кръстата отверка)След като свалите тоя капак стигате до друг капак на който има два датчика и няколко маркуча.Самия капак е като на бидон, ако ви прави проблеми с развъртането го чукнете с някоя летвичка(може и по юнашки да чукате ако се опъва).Трябва ви и един гаечен ключ с размер 8От там на татък всичко е на букси и щипки Разгледайте снимките от темата тука:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=10661Всико е снимано
                            >>JDM<<

                            Коментар


                              #15
                              А резервоара трябва ли да е празен или поне полупразе, понеже моя е до капачката пълен
                              Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                              Коментар

                              Working...
                              X