Добре е да е празен за да може да му удариш едно почистване и на него самия!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
TD 100 Придърпва като го сръчкам...
Collapse
X
-
Недей да настъпваш много да не литнеш Аз на мойта източих всичката нафта за да почистя и самия резервоар евентоално от "тинята" но нямаше !Последно време пак взе да ми предърпва но ще изчакам да видя кое ще се скапи та да го оправям .Fiat Marea / 1.9 TD 100 / Weekend
Škoda Fabia / 1.9 TDI /
Коментар
-
Пробвах аз да я извадя тая сонда обаче ударих на камък.Стигнах до развиването на пръстена, ама до там. Не иска и не иска да се отвърт....Някой ако може да ми сподели как се маха проклетия пръстен....Има ли си някъкъв чалъм?Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Колега за тази операция ти трябва помощник зада стане по-лесно . А именнно вимате два чука и две плоски отверки и започвате да чукате един срещу друг в посоката на развиване .Това се прави с цел няма усукване , защото тогава е много мъка .Чукате но не да потрошите пластмасовата гайка/шайба не знам как точно да се изразя .Като тръгне продължавате да чукате докато не тръгне на ръка .След това си вадиш сондата и чистене .Ето и какво точно имам предвид .Marea Weekende TD100
Коментар
-
Такаа...ето малко снимки ио мен! На някой ако му е направило впечатление,има огромна разлика в отворите за достъп до помпата при Марея и съответно при Браво. Има разлика и в конструкцията на самата помпа. Аз лично неможах да си изчистя цетката,щото има едни гофрирани мъркучи ,които ме е страх да не счупя или скъсам. Там трябва да се внимава МНОГО. Иначе помпата при Браво излиза много тегаво...трябва да се извърта ,защото майсторо италиано е решил ,че при Браво нямя да се налага такова почистване и е направил отвора много по-малък!После внимавайте с връщането и на място,по специално с поплавъка...да не го прекършите!!!Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Чистенето на цетката в резервоара
Така като ви гледах какво си пишете и разните му там снимчици ме навихте да видя в 12 годишното пунто как е положението и слезнах до колата! При мен се намира под задната седалка целата история и чесно казано ми се е*а боината слава докат отвия пръстена. То не беше блъскане псуване и мъчене, но все пак извадих помпата и какво да видя, НЯМА НИКАКВИ ГАДОСТИ на привидно Огромната цетка и чак ме фана яд, че няма какво да се чисти с цел да върви пунтоляка по добре. В резервоара имах малко нафта, колкото да не загасне колата и реших да поровя с ръце да видя дали няма некоя гадост, но и там всичко ми се видя екстра. По мои наблюдения на пунто цедката на помпата може да се задръсти само ако някой почне с лопатата да мета шитове в резервоараCSI in the CAR !!!
Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.
ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"
Коментар
-
Jimy написа:Такаа...ето малко снимки ио мен! На някой ако му е направило впечатление,има огромна разлика в отворите за достъп до помпата при Марея и съответно при Браво. Има разлика и в конструкцията на самата помпа. Аз лично неможах да си изчистя цетката,щото има едни гофрирани мъркучи ,които ме е страх да не счупя или скъсам. Там трябва да се внимава МНОГО. Иначе помпата при Браво излиза много тегаво...трябва да се извърта ,защото майсторо италиано е решил ,че при Браво нямя да се налага такова почистване и е направил отвора много по-малък!После внимавайте с връщането и на място,по специално с поплавъка...да не го прекършите!!!Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Първо трябва много добре да си разчистиш "полето" за работа,също и да го почистиш,защото там има мноого прахоляк и други мръсотии. После със дървена дъсчица и чук първо леко,а след това и по-силно чукаш по посока обратна на часовниковата. При мен лесно се разви стягащата ПВЦ гайка. После със прищипване на мъркучите в основата им и издърпване се свалят два от тях. Третия и най-дебел е с гайка и се измъква лесно.При самото измъкване на тялото на помпата има един пиниз: трябва да извъртиш цялата помпа след като е свободна вече,защото /поне при мен беше така/ отвора е ексцентричен и трябва тялото да се наклони настрани и тогава да се измъкне. Най -важното е да не бързаш. Има един гумен пръстен,който след като махнеш гайката измъкни и него за да не ти пречи. Като извадиш малко ,тялото на помпата, от резервоара гумения пръстен ще увисне. Успех.Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Незнам ... аз не съм правил! Мисля че няма нужда,все едно си отворил капачката за наливане на гориво!Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар