Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

TD 100 Придърпва като го сръчкам...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Добре е да е празен за да може да му удариш едно почистване и на него самия!
    Fiat Marea / 1.9 TD 100 / Weekend
    Škoda Fabia / 1.9 TDI /

    Коментар


      #17
      Geraka написа:
      А резервоара трябва ли да е празен или поне полупразе, понеже моя е до капачката пълен
      Нямам си на идея.В моя имах 40 литра и без проблем мина операцията.
      >>JDM<<

      Коментар


        #18
        Маркучетата се издърпват или си имат някакъв пиниз?

        Коментар


          #19
          doofiat написа:
          Маркучетата се издърпват или си имат някакъв пиниз?
          Стискат се и се издърпват.То като го отвориш ще го видиш.Нищо сложно няма.Мене най много зор ми даде капака дето се развърта, ама с повече чукане се отвъртя
          >>JDM<<

          Коментар


            #20
            Много благодаря, колеги!Тази вечер почистих сондата. Имаше кал по цедката и някакви пластмасови люспи.Процедурата ми отне около час без да си давам зор.Утре ще споделя как е ускорението.

            Коментар


              #21
              Недей да настъпваш много да не литнеш Аз на мойта източих всичката нафта за да почистя и самия резервоар евентоално от "тинята" но нямаше !Последно време пак взе да ми предърпва но ще изчакам да видя кое ще се скапи та да го оправям .
              Fiat Marea / 1.9 TD 100 / Weekend
              Škoda Fabia / 1.9 TDI /

              Коментар


                #22
                Пробвах аз да я извадя тая сонда обаче ударих на камък.Стигнах до развиването на пръстена, ама до там. Не иска и не иска да се отвърт....Някой ако може да ми сподели как се маха проклетия пръстен....Има ли си някъкъв чалъм?
                Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                Коментар


                  #23
                  Колега за тази операция ти трябва помощник зада стане по-лесно . А именнно вимате два чука и две плоски отверки и започвате да чукате един срещу друг в посоката на развиване .Това се прави с цел няма усукване , защото тогава е много мъка .Чукате но не да потрошите пластмасовата гайка/шайба не знам как точно да се изразя .Като тръгне продължавате да чукате докато не тръгне на ръка .След това си вадиш сондата и чистене .Ето и какво точно имам предвид .
                  Прикачени файлове
                  Marea Weekende TD100

                  Коментар


                    #24
                    Такаа...ето малко снимки ио мен! На някой ако му е направило впечатление,има огромна разлика в отворите за достъп до помпата при Марея и съответно при Браво. Има разлика и в конструкцията на самата помпа. Аз лично неможах да си изчистя цетката,щото има едни гофрирани мъркучи ,които ме е страх да не счупя или скъсам. Там трябва да се внимава МНОГО. Иначе помпата при Браво излиза много тегаво...трябва да се извърта ,защото майсторо италиано е решил ,че при Браво нямя да се налага такова почистване и е направил отвора много по-малък!После внимавайте с връщането и на място,по специално с поплавъка...да не го прекършите!!!
                    Прикачени файлове
                    Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                    Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                    http://www.keepfighting.ms

                    Коментар


                      #25
                      Чистенето на цетката в резервоара

                      Така като ви гледах какво си пишете и разните му там снимчици ме навихте да видя в 12 годишното пунто как е положението и слезнах до колата! При мен се намира под задната седалка целата история и чесно казано ми се е*а боината слава докат отвия пръстена. То не беше блъскане псуване и мъчене, но все пак извадих помпата и какво да видя, НЯМА НИКАКВИ ГАДОСТИ на привидно Огромната цетка и чак ме фана яд, че няма какво да се чисти с цел да върви пунтоляка по добре. В резервоара имах малко нафта, колкото да не загасне колата и реших да поровя с ръце да видя дали няма некоя гадост, но и там всичко ми се видя екстра. По мои наблюдения на пунто цедката на помпата може да се задръсти само ако някой почне с лопатата да мета шитове в резервоара
                      CSI in the CAR !!!
                      Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.


                      ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"

                      Коментар


                        #26
                        Jimy написа:
                        Такаа...ето малко снимки ио мен! На някой ако му е направило впечатление,има огромна разлика в отворите за достъп до помпата при Марея и съответно при Браво. Има разлика и в конструкцията на самата помпа. Аз лично неможах да си изчистя цетката,щото има едни гофрирани мъркучи ,които ме е страх да не счупя или скъсам. Там трябва да се внимава МНОГО. Иначе помпата при Браво излиза много тегаво...трябва да се извърта ,защото майсторо италиано е решил ,че при Браво нямя да се налага такова почистване и е направил отвора много по-малък!После внимавайте с връщането и на място,по специално с поплавъка...да не го прекършите!!!
                        Мда ма бавото отвора е доста по малък и е малко трудно двама човека едновремено да я отвиват.Колега при теб как беше отвиването...Как го направи и имаше ли проблеми, че нещо взех д асе разубеждавам да я чистя като гледам какво си написал
                        Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                        Коментар


                          #27
                          Първо трябва много добре да си разчистиш "полето" за работа,също и да го почистиш,защото там има мноого прахоляк и други мръсотии. После със дървена дъсчица и чук първо леко,а след това и по-силно чукаш по посока обратна на часовниковата. При мен лесно се разви стягащата ПВЦ гайка. После със прищипване на мъркучите в основата им и издърпване се свалят два от тях. Третия и най-дебел е с гайка и се измъква лесно.При самото измъкване на тялото на помпата има един пиниз: трябва да извъртиш цялата помпа след като е свободна вече,защото /поне при мен беше така/ отвора е ексцентричен и трябва тялото да се наклони настрани и тогава да се измъкне. Най -важното е да не бързаш. Има един гумен пръстен,който след като махнеш гайката измъкни и него за да не ти пречи. Като извадиш малко ,тялото на помпата, от резервоара гумения пръстен ще увисне. Успех.
                          Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                          Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                          http://www.keepfighting.ms

                          Коментар


                            #28
                            А после някакво обезвъздушаване не трябва ли да се направи?

                            Коментар


                              #29
                              Незнам ... аз не съм правил! Мисля че няма нужда,все едно си отворил капачката за наливане на гориво!
                              Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                              Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                              http://www.keepfighting.ms

                              Коментар


                                #30
                                И моята дупка за достъп до сондата е крива. Не знам кой гений го е преценил.

                                Коментар

                                Working...
                                X