Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Капризни ли за JTD моторите

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Всъщност някой може ли да каже тази "локомотивна нафта" как се казва това гориво, защото такова нещо като понятие в рафинерията няма.Подсказка:а.Гориво за дизелови двигателиб.Газьол за промишлени и комунални целив.Газьол за извънпътна техникаВ конкретния случай най-вероятно говорим за точка В - "Газьол за извънпътна техника". Нашите автомобили са предназначени за "Гориво за дизелови двигатели". Сега малко пояснения - горивото по точка В (за краткост) има по-високо съдържание на сяра и сажди при горене. Отделно пламната температура е различна, коксово остатък, пепел и т.н. И отново подсказка - нещото което запушва дюзите е сярата.Сметката можеш сам да си направиш.Някой по-горе беше написал - "не съм толкова беден, за да си купувам евтини неща", а има и още една "всеки гяволук се заплаща" или "безплатен обяд няма". Дерзайте.Едит: Забравих да добавя, че точка В има по-високо цетаново число, т.е. развива се по-висока температура и налягане на единица площ, което води до по-голяма мощност, но носи и негативите след себе си, че не е изчислен двигателя да работи с такова натоварване, т.е. ще имаме неконтролирани мини експлозии, съвсем различни температурни разширения и т.н.

    Коментар


      #17
      Що пък точно в точка "извънпътна" го прати.Влакът се движи по път също.Подсказка: железоПЪТен транспорт И навярно в БДЖ знат колко струва двигателя на един локомотив за да го тъпчат с боклуци.

      Коментар


        #18
        ilkor написа:
        Що пък точно в точка "извънпътна" го прати.Влакът се движи по път също.Подсказка: железоПЪТен транспорт И навярно в БДЖ знат колко струва двигателя на един локомотив за да го тъпчат с боклуци.
        Ами защото това гориво е безцветно или съвсем леко жълтее, за това. Всичко, освен гориво за дизелови двигатели има в пъти повече сяра. Примерно при промишления газьол е 5 пъти повече.Относно навярното - двигателите на локомотивите не са като двигателите на автомобилите, особено разпръсквачите.Искам да подчертая, че разсъжденията са ми за JTD двигател. За обикновен дизел, без турбо, кулери и т.н., т. нар. "атмосферен дизел", няма чак такъв проблем да си кара с въпросното гориво.

        Коментар


          #19
          Жепейското гориво си е само за жепейците...що си търсите "играчка" със щуротии???
          Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
          Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
          http://www.keepfighting.ms

          Коментар


            #20
            Искам да изкажа 100-процентовото си съгласие с колегата Airfan. За простите атмосферни дизелчета няма никакъв проблем, дори навремето баща ми в предприятието караха една дизелова Toryota Starlet с корабен дизел (не знам дали е същият като локомотичния и как точно се казва). Но JTD-та са съвсем друга губерния - инжекторите им са едни от най-деликатните компоненти и е престъпление да задръстваш колата с такова калпаво (за нея) гориво. Ами направете си сметката - много хора с дизели, мои приятели и познати и то все хора с висока техническа култура, не желаят дори да си зареждат румънска нафта (веригите Tempo, OMV, Petrol и т.н.) точно заради по-високото съдържание на сяра. А вие питате дали е разумно да храните JTD с локомотично гориво. Ами НЕ Е
            She was only a whisky maker but he loved her still.

            Коментар


              #21
              jenshen73 написа:
              Не гледай, слушай. Със затворени очи. Ако не можеш да го различиш от бензинка - взимай го.
              Не е лъжа! Като взимах мойта, спира колата пред мен, и изобщо не се чуваше мотора, вярно че беше шумно но все пак дизел.... И вместо здрасти, казах "извинявай ама май нещо е станала грешка, аз мислех че тая кола е дизел, а тя май не е..." Толкова тихо и меко работеше, и работи.

              Коментар


                #22
                gantcho написа:
                Искам да изкажа 100-процентовото си съгласие с колегата Airfan. За простите атмосферни дизелчета няма никакъв проблем, дори навремето баща ми в предприятието караха една дизелова Toryota Starlet с корабен дизел (не знам дали е същият като локомотичния и как точно се казва). Но JTD-та са съвсем друга губерния - инжекторите им са едни от най-деликатните компоненти и е престъпление да задръстваш колата с такова калпаво (за нея) гориво. Ами направете си сметката - много хора с дизели, мои приятели и познати и то все хора с висока техническа култура, не желаят дори да си зареждат румънска нафта (веригите Tempo, OMV, Petrol и т.н.) точно заради по-високото съдържание на сяра. А вие питате дали е разумно да храните JTD с локомотично гориво. Ами НЕ Е
                Колега , аз досега съм карал само чупената Астра на баща ми и то на газ,така че,прости ми че съм невежа за дизеловите мотори нали така...........мерси на всички за инфото бяхте ми много полезни
                По-добре бит ,отколкото и бит,и ебан!!!

                Коментар


                  #23
                  Airfan написа:
                  ...Ами защото това гориво е безцветно или съвсем леко жълтее, за това. Всичко, освен гориво за дизелови двигатели има в пъти повече сяра. Примерно при промишления газьол е 5 пъти повече.Относно навярното - двигателите на локомотивите не са като двигателите на автомобилите, особено разпръсквачите....
                  A за керосина, какво ще кажете? И по специално за авиационният? Понякога на около 40 литра нафта сипвам по около 5 керосин. Еми не се оплаква старият дизеляк! Намерих нещо в руските сайтове: Керосин - особенности:-хорошая испаряемость для обеспечения полноты сгорания; -высокие полнота и теплота сгорания, предопределяющие дальность полета самолета; -хорошие прокачиваемость и низкотемпературные свойства для обеспечения подачи керосина в камеру сгорания; -низкая склонность к образованию отложений, характеризуемая высокой химической и термоокислительной стабильностью; -хорошая совместимость с материалами: низкие противокоррозионные свойства по отношению к металлам и отсутствие воздействия на резиновые технические изделия; -хорошие противоизносные свойства, обусловливающие небольшое изнашивание деталей топливной аппаратуры; -антистатические свойства, препятствующие накоплению зарядов статического электричества, что обеспечивает пожаробезопасность при заправке летательных аппаратов. Керосин - разновидности:Керосин осветительный. Получают из дистиллятов прямой перегонки нефти; дистилляты перегонки сернистых нефтей подвергают гидроочистке. Предназначен керосин для использования в бытовых нагревательных и осветительных приборах. Топливо РТ (реактивный керосин). Получают, как правило, гидроочисткой прямогонных дистиллятов с пределами выкипания 135-280 °С. Этот вид керосина имеет высокие противоизносные свойства, химическую и термоокислительную стабильность, не агрессивно в отношении конструкционных материалов, керосин практически не содержит меркаптанов и содержит менее 0,02 % общей серы, может полностью обеспечивает ресурс работы двигателя. Топливо Т-1. (реактивный керосин). Продукт прямой перегонки малосернистых нефтей нафтенового основания с пределами выкипания 130-280 °С. Керосин имеет хорошие противоизносные свойства, а также керосин достаточно химически стабилен, но обладает низкой термоокислительной стабильностью. Применяется в авиации. Топливо Т-2. (реактивный керосин). Продукт прямой перегонки широкого фракционного состава, выкипающий при температуре от 60 до 280 °С; этот керосин содержит до 40 % бензиновой фракции, что обусловливает высокое давление его насыщенных паров и низкие вязкость и плотность. Топливо Т-2 является резервным по отношению к топливам ТС-1 и РТА пък ето, какво най-често излизаше в българските сайтове: Дневник на терорист в Русия Ден 1. Хванахме заложници. Барикадирахме се. Пихме с всички.Ден 2. Пак пихме с всички. За малко да умра.Ден 3. Ударихме по няколко бири за махмурлука. Поискахме откуп: самолет и за всеки заложник по каса бира.Ден 4. Властите дадоха каквото искахме. Изпихме пивото. Заложниците не искат да си тръгват. Трябва да продаваме оръжието, няма бира.Ден 5. Дойдоха специалните части. Разменихме гранати за водка. Напихме се всички.Ден 6. Цял ден търсихме къде сме забутали самолета. Накрая го намерихме и го продадохме. Изпихме парите.Ден 7. Чакаме да дойде анти-терористичната бригада. Обещаха да донесат още водка.Ден 8. Снощи изпихме всичката водка. Сутринта ни беше лошо. Дойдоха медицински екипи. Донесоха спирт. Леко подобрение.Ден 9. Дойдоха някакви хора. Казаха, че са заложници. Нищо не носеха. Разменихме ги за водка.Ден 10. Превзехме склада с гориво на летището. Керосина има отвратителен вкус.Ден 11. Не мога вече, аман от тоя керосин...Ден 12. Исках да се предадем. Не ме пуснаха. Заложниците казаха, че ще ме набият ако опитам пак да се предам. Пак пихме керосин.Ден 13. Помощ! Някой да ме измъкне от тук
                  Frontera Sport, X20SE март 1998

                  Коментар


                    #24
                    gantcho написа:
                    Ами направете си сметката - много хора с дизели, мои приятели и познати и то все хора с висока техническа култура, не желаят дори да си зареждат румънска нафта (веригите Tempo, OMV, Petrol и т.н.) точно заради по-високото съдържание на сяра.
                    OMV не взимат ли от Лукойл. И каква е гаранцията, че българската нафта е по-хубава от румънската. А Petrol нали са собственост на Лукойл, защо и те да са с румънска нафта.
                    FIAT Bravo JTD GT '99

                    Коментар


                      #25
                      vsd написа:
                      gantcho написа:
                      Ами направете си сметката - много хора с дизели, мои приятели и познати и то все хора с висока техническа култура, не желаят дори да си зареждат румънска нафта (веригите Tempo, OMV, Petrol и т.н.) точно заради по-високото съдържание на сяра.
                      OMV не взимат ли от Лукойл. И каква е гаранцията, че българската нафта е по-хубава от румънската. А Petrol нали са собственост на Лукойл, защо и те да са с румънска нафта.
                      Колега, доколкото знам от осведомени източници, OMV вкарват нафта от Румъния. За Петрол не съм 100% сигурен, но те имат обекти само на Петрол, обекти само на Лукойл и някакви обекти със смесен статут Такъв един съмнителен обект (поне до скоро) беше бензиностанцията срещу КАТ в София - всички логота и цветове са на Лукойл, но като вземеш фактура, тя е издадена от Петрол. Та мисля, че само в обектите изцяло на Лукойл нафтата си е тяхна. Останалите обекти са ми казвали, че си вкарват нафта от Румъния.А гаранцията, че българската нафта е по-хубава от румънската е сто процентова. Румънската са с по-високо съдържание на сяра. Не знам дали защото се внася боклук или просто нашите рафинират по-добре.
                      She was only a whisky maker but he loved her still.

                      Коментар


                        #26
                        gantcho написа:
                        А гаранцията, че българската нафта е по-хубава от румънската е сто процентова. Румънската са с по-високо съдържание на сяра. Не знам дали защото се внася боклук или просто нашите рафинират по-добре.
                        Румънягите имат доста повече рафинерии от нас (в пъти повече) и мисля, че не е коректно да се слагат всички под един знаменател. Виж, ако се купува от Лукойлска рафинерия в Румъния, то горивото е същото като нашето. Иначе като цяло трябва да се види сертификата за качество, за да се говори конкретно.

                        Коментар


                          #27
                          Airfan написа:
                          gantcho написа:
                          А гаранцията, че българската нафта е по-хубава от румънската е сто процентова. Румънската са с по-високо съдържание на сяра. Не знам дали защото се внася боклук или просто нашите рафинират по-добре.
                          Румънягите имат доста повече рафинерии от нас (в пъти повече) и мисля, че не е коректно да се слагат всички под един знаменател. Виж, ако се купува от Лукойлска рафинерия в Румъния, то горивото е същото като нашето. Иначе като цяло трябва да се види сертификата за качество, за да се говори конкретно.
                          Прав си, колега.Ами, добре, на един от най-добрите ми приятели гаджето работи в OMV и силно ми препоръча да не си сипвам дизел от там, щото работят с по-малки рафинерии нЕкви и купуват нещо евтино и некачествено. Явно имат и оплаквания...Не мога да кажа какво точно е калпавото на тази нафта, щото момичето все пак пази и служебна тайна, но знам, че не са добре работите там и от там никога аз лично не пълня, освен ако много съм закъсал Но ако някой е на друго мнение, аз не споря, както казват американците за ш...ната си страна - it’s a free country Всеки е свободен да си пълни където му изнася.
                          She was only a whisky maker but he loved her still.

                          Коментар


                            #28
                            Мерси за инфото. Преди гледах на сайта на Ромпетрол са си дали спецификацията на техния дизел. За нашата нафта, не знам от къде да налея за да съм сигурен че е наша. Три пъти съм слагал от Лукойл, и трите пъти съм имал по-висок разход и по-смотана динамика. Единия път беше точно на този Лукойл до КАТ.Това е инфо за Rompetrolhttp://www.rompetrol.com/cms/rompetrol_companie/products/2006/ss-2.6.4%20T%20Super%20Euro%204%20Diesel.pdfспоред което 0,005% сяраКато гледам ценовата листа на Лукойл - там дизела за автомобили е със 0,005% сяра, газьола за промишлени и комунални цели е 0,2%, а котелното гориво с 3%.EDIT: Между другото, преди имаше някакъв сайт на фирма, която купува горива от Лукойл, слага им добавки и ги продава на OMV, а и погледнете цените на едро на OMV и вижте къде няма цени за транспорт - в Бургас. Все си мисля, че за повечето си бензиностанции, и Shell и OMV и Темпо взимат от Лукойл.
                            FIAT Bravo JTD GT '99

                            Коментар


                              #29
                              vsd написа:
                              Мерси за инфото. Преди гледах на сайта на Ромпетрол са си дали спецификацията на техния дизел. За нашата нафта, не знам от къде да налея за да съм сигурен че е наша. Три пъти съм слагал от Лукойл, и трите пъти съм имал по-висок разход и по-смотана динамика. Единия път беше точно на този Лукойл до КАТ.Това е инфо за Rompetrolhttp://www.rompetrol.com/cms/rompetrol_companie/products/2006/ss-2.6.4%20T%20Super%20Euro%204%20Diesel.pdfспоред което 0,005% сяраКато гледам ценовата листа на Лукойл - там дизела за автомобили е със 0,005% сяра, газьола за промишлени и комунални цели е 0,2%, а котелното гориво с 3%.EDIT: Между другото, преди имаше някакъв сайт на фирма, която купува горива от Лукойл, слага им добавки и ги продава на OMV, а и погледнете цените на едро на OMV и вижте къде няма цени за транспорт - в Бургас. Все си мисля, че за повечето си бензиностанции, и Shell и OMV и Темпо взимат от Лукойл.
                              За подчертаното си особено прав. До колкото знам, само скъпата нафта на ОМВ се внася от Австрия, но какво й се случва от там до тук, аз лично не се наемам да кажа. Абсолютно същото важи и за транспортирането от петролната база до произволна бензиностанция в страната.

                              Коментар


                                #30
                                tyson написа:
                                Да си изкажа мнението и аз.Значи карам JTD вече над 1г и 6-7месеца.До преди 3 месеца съм го карал само с нафта от познати (втора ръка).Вчера го закачах на компютър профилактично за диагностика.НИТО ЕДНА ГРЕШКА, всички параметри бяха добре.Колата не ми е създавала никакви проблеми за това време на експлоатация.Бях си запушил въпросния ЕГР клапан тоест бяха го изолирали с една пластина, на моя майстор ми каза, че работи и по-добре да го отпушим.Оправихме го, видимо никаква промяна в поведението на автомобила.Това е от мен.JTD е един много приятен мотор за каране, ако си го обслужваш навреме и не случиш на някоя трошка има да му се радваш много време.
                                Супер човек и аз така ще направя,всичко е въпрос на избор ....
                                По-добре бит ,отколкото и бит,и ебан!!!

                                Коментар

                                Working...
                                X