Всъщност някой може ли да каже тази "локомотивна нафта" как се казва това гориво, защото такова нещо като понятие в рафинерията няма.Подсказка:а.Гориво за дизелови двигателиб.Газьол за промишлени и комунални целив.Газьол за извънпътна техникаВ конкретния случай най-вероятно говорим за точка В - "Газьол за извънпътна техника". Нашите автомобили са предназначени за "Гориво за дизелови двигатели". Сега малко пояснения - горивото по точка В (за краткост) има по-високо съдържание на сяра и сажди при горене. Отделно пламната температура е различна, коксово остатък, пепел и т.н. И отново подсказка - нещото което запушва дюзите е сярата.Сметката можеш сам да си направиш.Някой по-горе беше написал - "не съм толкова беден, за да си купувам евтини неща", а има и още една "всеки гяволук се заплаща" или "безплатен обяд няма". Дерзайте.Едит: Забравих да добавя, че точка В има по-високо цетаново число, т.е. развива се по-висока температура и налягане на единица площ, което води до по-голяма мощност, но носи и негативите след себе си, че не е изчислен двигателя да работи с такова натоварване, т.е. ще имаме неконтролирани мини експлозии, съвсем различни температурни разширения и т.н.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Капризни ли за JTD моторите
Collapse
X
-
ilkor написа:Що пък точно в точка "извънпътна" го прати.Влакът се движи по път също.Подсказка: железоПЪТен транспорт И навярно в БДЖ знат колко струва двигателя на един локомотив за да го тъпчат с боклуци.
Коментар
-
Жепейското гориво си е само за жепейците...що си търсите "играчка" със щуротии???Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Искам да изкажа 100-процентовото си съгласие с колегата Airfan. За простите атмосферни дизелчета няма никакъв проблем, дори навремето баща ми в предприятието караха една дизелова Toryota Starlet с корабен дизел (не знам дали е същият като локомотичния и как точно се казва). Но JTD-та са съвсем друга губерния - инжекторите им са едни от най-деликатните компоненти и е престъпление да задръстваш колата с такова калпаво (за нея) гориво. Ами направете си сметката - много хора с дизели, мои приятели и познати и то все хора с висока техническа култура, не желаят дори да си зареждат румънска нафта (веригите Tempo, OMV, Petrol и т.н.) точно заради по-високото съдържание на сяра. А вие питате дали е разумно да храните JTD с локомотично гориво. Ами НЕ ЕShe was only a whisky maker but he loved her still.
Коментар
-
jenshen73 написа:Не гледай, слушай. Със затворени очи. Ако не можеш да го различиш от бензинка - взимай го.
Коментар
-
gantcho написа:Искам да изкажа 100-процентовото си съгласие с колегата Airfan. За простите атмосферни дизелчета няма никакъв проблем, дори навремето баща ми в предприятието караха една дизелова Toryota Starlet с корабен дизел (не знам дали е същият като локомотичния и как точно се казва). Но JTD-та са съвсем друга губерния - инжекторите им са едни от най-деликатните компоненти и е престъпление да задръстваш колата с такова калпаво (за нея) гориво. Ами направете си сметката - много хора с дизели, мои приятели и познати и то все хора с висока техническа култура, не желаят дори да си зареждат румънска нафта (веригите Tempo, OMV, Petrol и т.н.) точно заради по-високото съдържание на сяра. А вие питате дали е разумно да храните JTD с локомотично гориво. Ами НЕ ЕПо-добре бит ,отколкото и бит,и ебан!!!
Коментар
-
Airfan написа:...Ами защото това гориво е безцветно или съвсем леко жълтее, за това. Всичко, освен гориво за дизелови двигатели има в пъти повече сяра. Примерно при промишления газьол е 5 пъти повече.Относно навярното - двигателите на локомотивите не са като двигателите на автомобилите, особено разпръсквачите....Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
gantcho написа:Ами направете си сметката - много хора с дизели, мои приятели и познати и то все хора с висока техническа култура, не желаят дори да си зареждат румънска нафта (веригите Tempo, OMV, Petrol и т.н.) точно заради по-високото съдържание на сяра.
Коментар
-
vsd написа:gantcho написа:Ами направете си сметката - много хора с дизели, мои приятели и познати и то все хора с висока техническа култура, не желаят дори да си зареждат румънска нафта (веригите Tempo, OMV, Petrol и т.н.) точно заради по-високото съдържание на сяра.She was only a whisky maker but he loved her still.
Коментар
-
gantcho написа:А гаранцията, че българската нафта е по-хубава от румънската е сто процентова. Румънската са с по-високо съдържание на сяра. Не знам дали защото се внася боклук или просто нашите рафинират по-добре.
Коментар
-
Airfan написа:gantcho написа:А гаранцията, че българската нафта е по-хубава от румънската е сто процентова. Румънската са с по-високо съдържание на сяра. Не знам дали защото се внася боклук или просто нашите рафинират по-добре.She was only a whisky maker but he loved her still.
Коментар
-
Мерси за инфото. Преди гледах на сайта на Ромпетрол са си дали спецификацията на техния дизел. За нашата нафта, не знам от къде да налея за да съм сигурен че е наша. Три пъти съм слагал от Лукойл, и трите пъти съм имал по-висок разход и по-смотана динамика. Единия път беше точно на този Лукойл до КАТ.Това е инфо за Rompetrolhttp://www.rompetrol.com/cms/rompetrol_companie/products/2006/ss-2.6.4%20T%20Super%20Euro%204%20Diesel.pdfспоред което 0,005% сяраКато гледам ценовата листа на Лукойл - там дизела за автомобили е със 0,005% сяра, газьола за промишлени и комунални цели е 0,2%, а котелното гориво с 3%.EDIT: Между другото, преди имаше някакъв сайт на фирма, която купува горива от Лукойл, слага им добавки и ги продава на OMV, а и погледнете цените на едро на OMV и вижте къде няма цени за транспорт - в Бургас. Все си мисля, че за повечето си бензиностанции, и Shell и OMV и Темпо взимат от Лукойл.
Коментар
-
vsd написа:Мерси за инфото. Преди гледах на сайта на Ромпетрол са си дали спецификацията на техния дизел. За нашата нафта, не знам от къде да налея за да съм сигурен че е наша. Три пъти съм слагал от Лукойл, и трите пъти съм имал по-висок разход и по-смотана динамика. Единия път беше точно на този Лукойл до КАТ.Това е инфо за Rompetrolhttp://www.rompetrol.com/cms/rompetrol_companie/products/2006/ss-2.6.4%20T%20Super%20Euro%204%20Diesel.pdfспоред което 0,005% сяраКато гледам ценовата листа на Лукойл - там дизела за автомобили е със 0,005% сяра, газьола за промишлени и комунални цели е 0,2%, а котелното гориво с 3%.EDIT: Между другото, преди имаше някакъв сайт на фирма, която купува горива от Лукойл, слага им добавки и ги продава на OMV, а и погледнете цените на едро на OMV и вижте къде няма цени за транспорт - в Бургас. Все си мисля, че за повечето си бензиностанции, и Shell и OMV и Темпо взимат от Лукойл.
Коментар
-
tyson написа:Да си изкажа мнението и аз.Значи карам JTD вече над 1г и 6-7месеца.До преди 3 месеца съм го карал само с нафта от познати (втора ръка).Вчера го закачах на компютър профилактично за диагностика.НИТО ЕДНА ГРЕШКА, всички параметри бяха добре.Колата не ми е създавала никакви проблеми за това време на експлоатация.Бях си запушил въпросния ЕГР клапан тоест бяха го изолирали с една пластина, на моя майстор ми каза, че работи и по-добре да го отпушим.Оправихме го, видимо никаква промяна в поведението на автомобила.Това е от мен.JTD е един много приятен мотор за каране, ако си го обслужваш навреме и не случиш на някоя трошка има да му се радваш много време.По-добре бит ,отколкото и бит,и ебан!!!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар