Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Търся разбирач доброволец, за оглед и диагностика

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Търся разбирач доброволец, за оглед и диагностика

    Здравейте! Нуждая се от човек , който евентуално е в час с диагностиката на дизелови автомобили (Алфа Ромео 2,4 JTD).... По - конкретно, ще карам такава алфа на диагностика в един сервиз(умишлено не искам да казвам кой) , където имат нужната апаратура, но нямам 100% доверие в това , което ще ми кажат, понеже имат интерес към продажба на автомобила.. Затова се нуждая от човек, който е в час от гледна точка на това да не показва диагностиката примерно еди кое си е мн.зле а да ми кажат "перфектен си" Диагностиката мога да я направя по всяко време . Става дума за СОФИЯ разбира се. Та , ако има някой , който би ми помогнал в огледа на колата , ще бъда мн. благодарен (може и да "почерпя" ест.) :D
    Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

    #2
    Ето какво излезе днес на диагностиката. Снимките са две...първата е в началото като закачиха колата, а другата е след като малко позагря.Като форсира мотора налягането Boost Pressure стига максимум до 1400.Ако може някой който разбира да каже за какво става на въпрос.
    Прикачени файлове
    Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

    Коментар


      #3
      Това е налагането което е създала турбината, но каквото и да правиш, на място не можеш да постигнеш големи резултати. За сравнение - виж темата "2 чипнати и 1 нечипнато ЖТД-параметри" , намира се на 2 или 3-та страница в раздела. Там има снимки, и Това налягане при 5200 оборота и на трите коли го докарахме до малко под 1700. Като махнеш от него атмосферното, което в случая е 940, получаваш около 0.65 бара. При теб е било около 0.46 бара (1400 - 940 = 460 ) Тия с тази диагностика - не можаха ли да сложат по-интересни параметри които се следят, напрежение на акумулатора и темп. на въздуха, а също и % на Boost Ctrl Sol са много, много важни параметри.... Надявам се да са разгледали и други? Пуснаха ли ти един принтер на диагностиката, на всички параметри?

      Коментар


        #4
        ogi28b написа:
        Това е налагането което е създала турбината, но каквото и да правиш, на място не можеш да постигнеш големи резултати. За сравнение - виж темата "2 чипнати и 1 нечипнато ЖТД-параметри" , намира се на 2 или 3-та страница в раздела. Там има снимки, и Това налягане при 5200 оборота и на трите коли го докарахме до малко под 1700. Като махнеш от него атмосферното, което в случая е 940, получаваш около 0.65 бара. При теб е било около 0.46 бара (1400 - 940 = 460 ) Тия с тази диагностика - не можаха ли да сложат по-интересни параметри които се следят, напрежение на акумулатора и темп. на въздуха, а също и % на Boost Ctrl Sol са много, много важни параметри.... Надявам се да са разгледали и други? Пуснаха ли ти един принтер на диагностиката, на всички параметри?
        А за показанията на дебитометъра можеш ли нещо да кажеш?
        Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

        Коментар


          #5
          И какво да ти каже за показанията му - веднъж 360кг/час, веднъж 438кг/час. Работи. Кое те интересува? Дали работи правилно? Никой не може да ти го каже, дори диагностиците. Диагностиката в общия случай е "работи"/"не работи" няма друг вариант. Според мен, данните като снети в статично положение са нормални.
          Steliyan's Life!
          FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

          Коментар


            #6
            Много смешна и нищожна диагностика са направили.И за това се дават пари??Измерили температурата на двигателя,на въздуха,с колко се зарежда акумулатора,колко е атмосверното налягане,което се знае че е 940-950 мбара за София.С един мултицет в домашни условия за 15 минути може да се получат много по важни параметри плюс тези които са цитирани в теста.Нямам думи.Всичката ни работа е такава.За това и държавата ни е в това дередже.

            Коментар


              #7
              За дебитомера - jenshen73 го каза - работи. Какво точно му работи, и колко е вярно е съвсем друг въпрос. Не знам дали го виждате на снимката, но мерната единица е милиграм на всмукване. При нашите на празен ход не се сещам кво беше, ама нещо като 300 ми се върти из главата, ама може и да е друго. Следващия път колега, моля те наистина вземи някой който знае какво да се гледа на диагностиката. Както казва и колегата Hadjov - всичко мога и аз да ти го кажа, с помощта на мултицет от 2.50, с изклчение на FUEL PRESSURE. Мошеници!!

              Коментар


                #8
                Е то отиваш на "диагностика", даваш пари, виждат дали имаш грешки и горе долу приблизителни резултати, и това е.Навсякъде е така.
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Коментар


                  #9
                  ogi28b написа:
                  ............................ Както казва и колегата Hadjov - всичко мога и аз да ти го кажа, с помощта на мултицет от 2.50, с изклчение на FUEL PRESSURE. Мошеници!!
                  ogi28bИ FULL PRESSURE може да се измери с прост мултицет защото двигателя има FULL PRESSURE SENSOR и ако знаеш какво трябва да ти даде като напрежение между 0,5 и 5 волта ще разбереш какво е налягането на горивото във функция от обороти и натоварване.И прочутата графика може да си построиш.И да знаеш от мене с мултицет и осцилоскоп диагностиката е много по добра,по точна и по изчерпателна отколкото прословутата компютарна диагностика.Не си давайте парите.Уважавам специалистите които могат успешно да си служат с тези два уреда и знаят какви данни трябва да получават от тях при различни измервания.

                  Коментар


                    #10
                    Здравейте! Оглеждам от месец сигурно Алфи с този мотор (2,4) и искам да ви попитам, означава ли моментално да бягам бързо ако колата изкарва лек бяло-сивкав пушек на празен ход докато е студено запалена (че май и след това) ? Иначе газовете не им парят на повечето.. (водни пари) ?
                    Турбо..... Фиат Турбо.....


                    http://img146.imageshack.us/img146/3713/podpisfiat.jpg

                    Коментар


                      #11
                      Палиш с 200 и не я доближавай повече, ако си пуши отзад в различни цветове.

                      Коментар


                        #12
                        А нормално ли е 2,4 моторите да се форсират малко по "мудно" на празен ход от 1,9 , и на какво може да се дължи това ако не е нормално? След чиптунинг променя ли се това ? Питам , защото колата която карах доскоро (Golf 3 1,9 TD) на който съм си играл с нафтата и бууста, се форсира много по спонтанно от бравата ми примерно 1,6 16В ... Днес като се качих на него и се очудих, след огледа на десетки 2,4 JTD-та.
                        Турбо..... Фиат Турбо.....


                        http://img146.imageshack.us/img146/3713/podpisfiat.jpg

                        Коментар

                        Working...
                        X