Здравейте! Нуждая се от човек , който евентуално е в час с диагностиката на дизелови автомобили (Алфа Ромео 2,4 JTD).... По - конкретно, ще карам такава алфа на диагностика в един сервиз(умишлено не искам да казвам кой) , където имат нужната апаратура, но нямам 100% доверие в това , което ще ми кажат, понеже имат интерес към продажба на автомобила.. Затова се нуждая от човек, който е в час от гледна точка на това да не показва диагностиката примерно еди кое си е мн.зле а да ми кажат "перфектен си" Диагностиката мога да я направя по всяко време . Става дума за СОФИЯ разбира се. Та , ако има някой , който би ми помогнал в огледа на колата , ще бъда мн. благодарен (може и да "почерпя" ест.) :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Търся разбирач доброволец, за оглед и диагностика
Collapse
X
-
Това е налагането което е създала турбината, но каквото и да правиш, на място не можеш да постигнеш големи резултати. За сравнение - виж темата "2 чипнати и 1 нечипнато ЖТД-параметри" , намира се на 2 или 3-та страница в раздела. Там има снимки, и Това налягане при 5200 оборота и на трите коли го докарахме до малко под 1700. Като махнеш от него атмосферното, което в случая е 940, получаваш около 0.65 бара. При теб е било около 0.46 бара (1400 - 940 = 460 ) Тия с тази диагностика - не можаха ли да сложат по-интересни параметри които се следят, напрежение на акумулатора и темп. на въздуха, а също и % на Boost Ctrl Sol са много, много важни параметри.... Надявам се да са разгледали и други? Пуснаха ли ти един принтер на диагностиката, на всички параметри?
Коментар
-
ogi28b написа:Това е налагането което е създала турбината, но каквото и да правиш, на място не можеш да постигнеш големи резултати. За сравнение - виж темата "2 чипнати и 1 нечипнато ЖТД-параметри" , намира се на 2 или 3-та страница в раздела. Там има снимки, и Това налягане при 5200 оборота и на трите коли го докарахме до малко под 1700. Като махнеш от него атмосферното, което в случая е 940, получаваш около 0.65 бара. При теб е било около 0.46 бара (1400 - 940 = 460 ) Тия с тази диагностика - не можаха ли да сложат по-интересни параметри които се следят, напрежение на акумулатора и темп. на въздуха, а също и % на Boost Ctrl Sol са много, много важни параметри.... Надявам се да са разгледали и други? Пуснаха ли ти един принтер на диагностиката, на всички параметри?Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
И какво да ти каже за показанията му - веднъж 360кг/час, веднъж 438кг/час. Работи. Кое те интересува? Дали работи правилно? Никой не може да ти го каже, дори диагностиците. Диагностиката в общия случай е "работи"/"не работи" няма друг вариант. Според мен, данните като снети в статично положение са нормални.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Много смешна и нищожна диагностика са направили.И за това се дават пари??Измерили температурата на двигателя,на въздуха,с колко се зарежда акумулатора,колко е атмосверното налягане,което се знае че е 940-950 мбара за София.С един мултицет в домашни условия за 15 минути може да се получат много по важни параметри плюс тези които са цитирани в теста.Нямам думи.Всичката ни работа е такава.За това и държавата ни е в това дередже.
Коментар
-
За дебитомера - jenshen73 го каза - работи. Какво точно му работи, и колко е вярно е съвсем друг въпрос. Не знам дали го виждате на снимката, но мерната единица е милиграм на всмукване. При нашите на празен ход не се сещам кво беше, ама нещо като 300 ми се върти из главата, ама може и да е друго. Следващия път колега, моля те наистина вземи някой който знае какво да се гледа на диагностиката. Както казва и колегата Hadjov - всичко мога и аз да ти го кажа, с помощта на мултицет от 2.50, с изклчение на FUEL PRESSURE. Мошеници!!
Коментар
-
ogi28b написа:............................ Както казва и колегата Hadjov - всичко мога и аз да ти го кажа, с помощта на мултицет от 2.50, с изклчение на FUEL PRESSURE. Мошеници!!
Коментар
-
А нормално ли е 2,4 моторите да се форсират малко по "мудно" на празен ход от 1,9 , и на какво може да се дължи това ако не е нормално? След чиптунинг променя ли се това ? Питам , защото колата която карах доскоро (Golf 3 1,9 TD) на който съм си играл с нафтата и бууста, се форсира много по спонтанно от бравата ми примерно 1,6 16В ... Днес като се качих на него и се очудих, след огледа на десетки 2,4 JTD-та.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар