Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Grande Punto Evo 1.3 Проблем студено палене

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat Grande Punto Evo 1.3 Проблем студено палене

    Добър ден! Закупих Fiat Punto Evo 1.3 84 коня multijet и след първо палене сутрин,колата се тресе и мирише на дизел.
    След като вдигне градуси се оправя,при проверка на дюзите с Delphi се виждат тези данни:
    цилидър 1
    4,57
    цилиндър 2
    -1.40
    Цилиндър 3
    -2,30
    Цилиндър 4
    -1,70
    За първи път ми се случва и бих искал мнението Ви,дюзите да ги сваля и да ги закарам в сервиз или има вероятност да е другаде проблема по системата
    Благодаря Ви много

    #2
    ЕЖК, но при търсене в нета трябва лесно да може да се намери, че:
    - сумата от всички корекции трябва да е 0
    - макс корекция на дюза трябва да е +/- 2.8

    най-вероятно си поне за рециклиране на дюзи.
    Последна редакция от PM_u_bo; 10.02.2025, 21:29.

    Коментар


      #3
      Radoslav написа: Преглед на мнението
      Добър ден! Закупих Fiat Punto Evo 1.3 84 коня multijet и след първо палене сутрин,колата се тресе и мирише на дизел.
      След като вдигне градуси се оправя,при проверка на дюзите с Delphi се виждат тези данни:
      цилидър 1
      4,57
      цилиндър 2
      -1.40
      Цилиндър 3
      -2,30
      Цилиндър 4
      -1,70
      За първи път ми се случва и бих искал мнението Ви,дюзите да ги сваля и да ги закарам в сервиз или има вероятност да е другаде проблема по системата
      Благодаря Ви много
      Ако стойността на корекцията на цилиндър едно е тази.... Вероятността , да имате далеч по-голям проблем от дюзите е сериозна. За първи път виждам корекции, по-високи от +/- 2.50-2.60, без значение, дали са мерени на студен или загрят двигател.
      Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
      Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

      Коментар


        #4
        batproho написа: Преглед на мнението

        Ако стойността на корекцията на цилиндър едно е тази.... Вероятността , да имате далеч по-голям проблем от дюзите е сериозна. За първи път виждам корекции, по-високи от +/- 2.50-2.60, без значение, дали са мерени на студен или загрят двигател.
        В различни режими се променят корекциите. НО на ПХ тези са огромни.... и не се сумират.

        Коментар

        Working...
        X