Преди около 3000 км сменях маслото и заедно с него смениха и горивния филтър заедно с кутията му, защото била спукана. От тогава на няколко пъти започва да тече нафта от него, ама яко, като фонтан. Затягахме го, сменихме го пак, ама нищо... Последният път изкара само 12 км и пак протече. Не знам какво да правя вече... Филтрите ли са скапани (имало само една марка на пазара, няма алтернативи) или нещо е запушено по системата и вдига налягането в кутията на филтъра? Някакви идеи?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Sedici 1,9 td Multijet - тече нафта от горивния филтър
Collapse
X
-
А възможно ли е да тече заради някакъв проблем по колата - примерно някакво високо налягане там от помпата, връщане на налягане от двигателя или пък някой запушен маркуч. При мен тече от капачката. Много ми е странно че през 21 век не могат да направят едина капачка, която да се завива нормално. Баба ми има в мазето компоти от 30 години, дето още не са протеклиFiat Regata 85, Lancia Dedra 2,0, Lancia Dedra 1,9td
Коментар
-
В крайна сметка, оказа се че тече от филтъра, който сменявам 2 пъти и затягам още няколко пъти, но не става нищо от него. Побългарихме го с допълнителен външен филтър. а този остана само за да залъгва датчиците.
Слагам тука една снимка на филтъра, за да знаят колегите да НЕ купуват такъв модел, за да не берат ядове като мен:
Fiat Regata 85, Lancia Dedra 2,0, Lancia Dedra 1,9td
Коментар
-
Интересно, моята последна смяна на горивния филтър беше през септември 2018 г. и от тогава съм изминал към днешна дата 59,778 км. без никакви проблеми.
Скоро ми предстои смяна на филтъра, която се прави на 60,000 км., според графика за обслужване в ръководството на колата за този двигател(мога кача графика за обслужване тук, ако някой има интерес към него).
P.S. Моята кола е със същия двигател, но в по-различна негова версия (100 к.с).
Fiat Idea 1.9 8V mJet 'Emotion'
Fiat Bravo 1.4 16V T-Jet 'Eleganza'
Fiat Punto 1.2 16V ELX 'Speedgear'
Fiat Uno 1.0 i.e S - "powered by FIRE 8V"
https://www.fiat-uno.org/
Коментар
-
На всичките си дизели досега съм сменял горивни филтри на 2 смяни на маслото или максимум на 3. Не ми се беше случвало да имам проблем с това, но на този тук кутията е направена по много дебилен начин - завърта се като капачка на буркан с някаква гигантска сила за това паянтаво пластмасово тяло и или го чупиш или почва да тече...Fiat Regata 85, Lancia Dedra 2,0, Lancia Dedra 1,9td
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар